Bessons Mono-mono
Bessons Mono-mono
Hola a totes!! Sóc nova en això d'escriure a un fòrum... Però tinc ganes de compartir la nostra experiència i sobretot tenir un espai on m'ajudeu a resoldre dubtes... que en tinc mooooolts!!
Ahir ens vam fer l'Ecografia de 8 setmanes i SORPESA!! Tenim bessons idèntics, dins la mateixa placenta, mono-mono. La meva parella i jo no teníem fills, així que estem emocionats i acollonits a la vegada.... L'eco la vam fer per privat perquè no ens podíem esperar els 3 mesos, de moment diuen que va tot bé, aquest dilluns trucarem a la nostra llevadora de la SS per informar-la de la notícia... Que fort i especial que és tot plegat!!
Qui ens pot explicar experiències personals de bessons mono-mono...? i remocenacions de llibres??... i .... no ser tota informacio serà bona per un pare i una mare una mica perduts...
Mil gràcies!
Ahir ens vam fer l'Ecografia de 8 setmanes i SORPESA!! Tenim bessons idèntics, dins la mateixa placenta, mono-mono. La meva parella i jo no teníem fills, així que estem emocionats i acollonits a la vegada.... L'eco la vam fer per privat perquè no ens podíem esperar els 3 mesos, de moment diuen que va tot bé, aquest dilluns trucarem a la nostra llevadora de la SS per informar-la de la notícia... Que fort i especial que és tot plegat!!
Qui ens pot explicar experiències personals de bessons mono-mono...? i remocenacions de llibres??... i .... no ser tota informacio serà bona per un pare i una mare una mica perduts...
Mil gràcies!
Re: Bessons Mono-mono
Balines@s ha escrit:Hola a totes!! Sóc nova en això d'escriure a un fòrum... Però tinc ganes de compartir la nostra experiència i sobretot tenir un espai on m'ajudeu a resoldre dubtes... que en tinc mooooolts!!
Mil gràcies!
Hola, enhorabona per l'embaras, vol dir que els teus nens comparteixen placenta i bossa amniótica, pel que se es un embaras d'alt risc, suposo que ja us ho deuen haver comentar. Etc recomano la web somos múltiples.es
Moltes gràcies !! Ja mirarem la pàgina haviam què tal... de moment ens morim de ganes de parlar amb la llevadora per saber quins passos hem de seguir...
Esperem trobar algunes parelles que estiguin vivint la mateixa experiència que nosaltres...

Esperem trobar algunes parelles que estiguin vivint la mateixa experiència que nosaltres...

Avui he llegit al Facebook que havien nascut bessons mono-mono!, i m'he recordat d'aquest post!!, deia que només es donava en 1/10000 embarassos, aixi que em sembla que et será difícil trobar algú en aquesta situació.
De totes maneres, enhorabonaa per aquest embaràs!!
De totes maneres, enhorabonaa per aquest embaràs!!
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Balines@s, nosaltres portem bessons mono-bi, et seguiré de prop, ara mateix m'apunto al post de bessoneres 2015-2016, ens toca al febrer, com a vosaltres! Petons!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Hola!aqui una mama duns preciosos mono-bi d 7mesos!fins a les 10setmanes es pensaven k eren mono mono perquè no es veia separació entre els dos. Finalment van veure una petita membrana k els separava.
Un embaràs molt bo amb moooooolts controls però fantàstic k va acabar a les 37 setmanes amb part provocat.
enhorabona per lembaràs doble!es fantàstic tenir bessons!
Un embaràs molt bo amb moooooolts controls però fantàstic k va acabar a les 37 setmanes amb part provocat.
enhorabona per lembaràs doble!es fantàstic tenir bessons!
jo 29 ell 33
un any buscant
bitxitos immovils
1era fiv positiu i abort setmana 10
2a fiv congelats POSITIU de bessons
1/12/2014 arribeu a les nostres vides!sou el millor que podem tenir!
un any buscant
bitxitos immovils
Moltes gràcies! El final jo també sóc mono-bi, aquest dimecres passat, que estava de 10 setmanes si 3 dies, em van confirmar que hi havia una membrana entre les dues criatures.
Estic més tranquil·la!!
Tilepa!! Ens tindrem controlades mútuament, a mi em van dir a l'última visita que només arribaré a les 37 setmanes si tot va bé... així que el final seran de gener.
Petonets!!
Estic més tranquil·la!!
Tilepa!! Ens tindrem controlades mútuament, a mi em van dir a l'última visita que només arribaré a les 37 setmanes si tot va bé... així que el final seran de gener.
Petonets!!
Maiiona, quin tipus de part vas tenir??? Quan et vagi be, explica'nsla teva experiència siusplau... A mi m'agradaria tenir un part natural xo nse si serà possible... Mil gràcies per endavant!!
Holaaaa!!
a la setmana 36 vaig fer un control i el metge em va dir k la setmana següent provocarien el part i així va ser. Vam entrar a lhospital el dilluns al mati i em van provocar el part:oxcitocina,petar la bossa....i aqui es va engegar tot!em van demanar si volia epidural i jo com a novata vaig preguntar a la llevadora k feria ella. Em va comentar que ella en cas de bessons ho feria per si acabava en cesaria i havien dactuar ràpid.. i aixii vaig fer...tot i aixo notava contraccions i les cames...va c una petita dosi. Vaig estar unes 5 horetes dilatant..kuan ja estava del tot diletada la llevadora em va mirar i va dir que el besso 1 venia amb cap girat(enlloc de sortir mirant avall mirava amunt)pero que provariem de ferlo sortir igualment. Em van portar a quirofan(des de bon principi ja sabiem k aniriem alla i no a sala de parts per si shavia dactuar rapid)alla va venir el meu ginecoleg.em va motoritzar,vam fer un parell dapretades per vere si sortien però a veure k el besso 2 li baixaven constants en picat i va dirme que feia cesaria urgent i...en 2 minuts (reals eh?un pim pam)tenia els meus petits princeps a fora!un dells,el segon va haver de passr una nit a lincubadora ja que es va empassar liquid i no respirava bé.
No és el part somiat però no marrepenteixo de res!!vam parlar posteriorment amb el gine i va dir que el segon seguramentno hagués aguantat el part tal i com patia...o sigui que estic convençuda que vam fer el k tocava. A veure si en un tercer podem parir vaginalment jijijij
Ah! Els meus estaven el primer en cefalica i el segon en podàlica!
Espero haverho explicat bé per qualsevol cosa pregunta!estaré encantada dexplicar i ajudar amb el k pugui!
a la setmana 36 vaig fer un control i el metge em va dir k la setmana següent provocarien el part i així va ser. Vam entrar a lhospital el dilluns al mati i em van provocar el part:oxcitocina,petar la bossa....i aqui es va engegar tot!em van demanar si volia epidural i jo com a novata vaig preguntar a la llevadora k feria ella. Em va comentar que ella en cas de bessons ho feria per si acabava en cesaria i havien dactuar ràpid.. i aixii vaig fer...tot i aixo notava contraccions i les cames...va c una petita dosi. Vaig estar unes 5 horetes dilatant..kuan ja estava del tot diletada la llevadora em va mirar i va dir que el besso 1 venia amb cap girat(enlloc de sortir mirant avall mirava amunt)pero que provariem de ferlo sortir igualment. Em van portar a quirofan(des de bon principi ja sabiem k aniriem alla i no a sala de parts per si shavia dactuar rapid)alla va venir el meu ginecoleg.em va motoritzar,vam fer un parell dapretades per vere si sortien però a veure k el besso 2 li baixaven constants en picat i va dirme que feia cesaria urgent i...en 2 minuts (reals eh?un pim pam)tenia els meus petits princeps a fora!un dells,el segon va haver de passr una nit a lincubadora ja que es va empassar liquid i no respirava bé.
No és el part somiat però no marrepenteixo de res!!vam parlar posteriorment amb el gine i va dir que el segon seguramentno hagués aguantat el part tal i com patia...o sigui que estic convençuda que vam fer el k tocava. A veure si en un tercer podem parir vaginalment jijijij
Ah! Els meus estaven el primer en cefalica i el segon en podàlica!
Espero haverho explicat bé per qualsevol cosa pregunta!estaré encantada dexplicar i ajudar amb el k pugui!
jo 29 ell 33
un any buscant
bitxitos immovils
un any buscant
bitxitos immovils
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |