Aplicacions al mobil
Aplicacions al mobil
Hola noies!
He estat buscant però no trobo aplicacions al mobil que m'acabin d'agradar prou, que em diguin de quan estic, del tamany que té...del que toca fer...
alguna idea?
merci!
He estat buscant però no trobo aplicacions al mobil que m'acabin d'agradar prou, que em diguin de quan estic, del tamany que té...del que toca fer...
alguna idea?
merci!
Re: Aplicacions al mobil
Hola, Helens!
Jo m'he descarregat una que es diu "Mi embarazo". Trobo que és un resum de la informació que pots trobar a moltes pàgines web, i està força bé.
Jo m'he descarregat una que es diu "Mi embarazo". Trobo que és un resum de la informació que pots trobar a moltes pàgines web, i està força bé.
Jo tinc una que es diu gestograma de embarazo, esta bastant bé. Està per Android no sé si per iPhone existeix
- Amapolilla
- :: formigueta

- Entrades: 53
- Membre des de: dt. jul. 07, 2015 4:50 pm
jo en faig servir una que es diu embarazo de babycenter.... podria estar millor... pero no he trobat cap altre que m'agrades més....
Hi ha el woman pregnancy i també un de sanitas que es diu em sembla embarazo.
Sort
Sort
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Hola!
Per les que esteu específicament interessades en la lactància, ara han tret una app feta per dues assessores de lactància que es diu LactApp.
També hi ha MaterTraining. No és una app, si no un curs de preparació al part online. Es tracten tots els temes tant de prepart, part i pospart. La seva web és www.matertraining.com
Petons!
Per les que esteu específicament interessades en la lactància, ara han tret una app feta per dues assessores de lactància que es diu LactApp.
També hi ha MaterTraining. No és una app, si no un curs de preparació al part online. Es tracten tots els temes tant de prepart, part i pospart. La seva web és www.matertraining.com
Petons!
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
baby center a mi em va anar molt bé 

Jo faig servir babycenter, what to expect, the bump, embarazo+ i embarazo de sanitas. El que vaig fent es combinar-ho, mes o menys a totes posa la mateixa info però algunes coses canvien.
Jo vaig descarregarme pregnancy+, tb en angles
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |