Noms de nen
- Cucafera74
- :: puça

- Entrades: 34
- Membre des de: dv. jul. 10, 2015 4:39 pm
Noms de nen
Bon dia!
Desde fa una setmana sabem que esperem un nen i estem contentíssims!
El que no ens acabem de posar-nos d'acord en el nom. Si era nena, teníem varis noms pensats, però amb el nen no hi ha manera. Busquem noms que no siguin súper freqüents, perquè no es trobi amb 5 nens amb el mateix nen al cole, però que tampoc siguin raríssims. Un dels que ens agrada és Sergi, que encara que és "clàssic" ara tampoc no se sent molt en nens petits. A mi també m'agraden molt Ferran i Oriol, però al meu marit no li agrada gens. Estem una mica bloquejats amb el tema, així que he pensat que us demanaria ajuda, per si em podeu donar idees. Com heu posat o penseu posar als vostres nens?
Moltes gràcies!
Desde fa una setmana sabem que esperem un nen i estem contentíssims!
El que no ens acabem de posar-nos d'acord en el nom. Si era nena, teníem varis noms pensats, però amb el nen no hi ha manera. Busquem noms que no siguin súper freqüents, perquè no es trobi amb 5 nens amb el mateix nen al cole, però que tampoc siguin raríssims. Un dels que ens agrada és Sergi, que encara que és "clàssic" ara tampoc no se sent molt en nens petits. A mi també m'agraden molt Ferran i Oriol, però al meu marit no li agrada gens. Estem una mica bloquejats amb el tema, així que he pensat que us demanaria ajuda, per si em podeu donar idees. Com heu posat o penseu posar als vostres nens?
Moltes gràcies!
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Re: Noms de nen
bones!
nosaltres tenim un Isaac, que es molt conegut però a la nostra zona hi ha poques persones que el porten.
nosaltres tenim un Isaac, que es molt conegut però a la nostra zona hi ha poques persones que el porten.
Hola!
A mi de nen m'agraden molt Bernat i Marçal.
Felicitats!
A mi de nen m'agraden molt Bernat i Marçal.
Felicitats!
- Cucafera74

Anna Maria i Nivalis,
Moltes gràcies! D'Isaac ja n'hi ha un a la família, ens agrada als dos, però el vàrem descartar per això. Bernat és un altre dels que vaig proposar :), també m'agrada molt!
Anna Maria, he llegit a la teva firma que a la tercera per fi vàreu fer diana i he llegit el relat que poses al link. Per a mi també és la tercera, l'any passat em vaig quedar dues vegades i les dues el vaig perdre amb 6 setmanes... em van dir tot el que poses que et van dir a tu i la veritat és que no és cap consol, casi que al revés, és com si la gent no entengués que és igual que nomé siguen 5 o 6 setmanes, ja és el teu fill o filla, la teva criatura com poses tu. Encara em dol i encara guardo les ecos que em van fer llavors.. Ara, encara que ja hem superat les setmanes fatídiques (estic de 14+6), estic/estem amb una por que no ens la podem treure de damunt... Espero que per a nosaltres també la tercera sigui la de debó...
Una abraçada!
Moltes gràcies! D'Isaac ja n'hi ha un a la família, ens agrada als dos, però el vàrem descartar per això. Bernat és un altre dels que vaig proposar :), també m'agrada molt!
Anna Maria, he llegit a la teva firma que a la tercera per fi vàreu fer diana i he llegit el relat que poses al link. Per a mi també és la tercera, l'any passat em vaig quedar dues vegades i les dues el vaig perdre amb 6 setmanes... em van dir tot el que poses que et van dir a tu i la veritat és que no és cap consol, casi que al revés, és com si la gent no entengués que és igual que nomé siguen 5 o 6 setmanes, ja és el teu fill o filla, la teva criatura com poses tu. Encara em dol i encara guardo les ecos que em van fer llavors.. Ara, encara que ja hem superat les setmanes fatídiques (estic de 14+6), estic/estem amb una por que no ens la podem treure de damunt... Espero que per a nosaltres també la tercera sigui la de debó...
Una abraçada!
- Cucafera74

Naethda ha escrit:El meu nen es diu Oriol!L'altre alternativa era Biel (l'he guardat pel segon jaja, tot i que ara és molt sentit el trobo molt dolç), i a mi de petita m'agradava molt Daniel (i em segueix agradant, però que la gent els digui pel diminutiu "Dani", noooo!! >___<)
Has donat al clau, un altre dels requisits és que no hi hagi diminutius, jejejej! Jo a l'adolescència (prehistòria ja) vaig estar "enamorada" d'un Dani...
Al meu poble hi ha un Guim.... El meu nen es diu Álex, que tot i ser molt comú, al seu curs, és l'únic!
- Cucafera74

Guim m'agrada molt!!! Me l'apunto!
Àlex era una possibilitat, però el fill del nostres millors amics se'n diu, així que al final hem decidit que no ens copiariem :S
Àlex era una possibilitat, però el fill del nostres millors amics se'n diu, així que al final hem decidit que no ens copiariem :S
- Jomateixa82
- :: cèrvol

- Entrades: 584
- Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm
Hola!!
Nosaltres esperem una nena i ens va costar molt decidir el nom... Per nen també havíem començat a fer llista. Nosaltres també buscàvem que complís els criteris que tu comentes. Al llistat hi havia:
- Oriol, Martí: Crec que són molt macos però que últimament es posen força, així que no sé si se'n trobaria algun a la classe en el futur...
- Cesc, Arnau, Jordi, Guillem: clàssics però en desús, no?)
- Aran: és poc freqüent i hi ha gent que el posa a nenes,... no sé encara sí és de nen o nena...
En teniem més, la llista era molt llarga, jiji, però ara mateix recordo aquests. A veure si et serveixen d'inspiració!!
Nosaltres esperem una nena i ens va costar molt decidir el nom... Per nen també havíem començat a fer llista. Nosaltres també buscàvem que complís els criteris que tu comentes. Al llistat hi havia:
- Oriol, Martí: Crec que són molt macos però que últimament es posen força, així que no sé si se'n trobaria algun a la classe en el futur...
- Cesc, Arnau, Jordi, Guillem: clàssics però en desús, no?)
- Aran: és poc freqüent i hi ha gent que el posa a nenes,... no sé encara sí és de nen o nena...
En teniem més, la llista era molt llarga, jiji, però ara mateix recordo aquests. A veure si et serveixen d'inspiració!!
Nosaltres vam tenir un nen i el meu primer nom era Aleix, però al meu marit no li agradava gens. D'altres, que van sortir eren: Roger, Jaume, Guillem, Gerard i Lluís....a veure si entre totes t'ajudem!
Els meus fills tenen uns noms molt poc comuns així que no te'ls poso... jijijijiji... Últimament sento bastant Ot, Aniol, Bru i a mi sempre m'han agradat Gael, Didac, Gener i Otger (però aquest és imposible de pronunciar per qualsevol persona que no sigui catalanoparlant em sembla...)
ada_bcn l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 14, 2015 8:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Cucafera,
estàs com jo jeje ens van dir que esperàvem un nen (aquest divendres ens ho confirmen, però és 100% segur). Tenia milers de noms de nena pensats...però de nen em costa taaaan!
Però vam arribar a un tracte amb la meva parella...jo decidia nom de nena i ell de nen (sempre i quan ens convencés més o menys als dos). Així que ha decidit ell! es dirà Àngel :)
També et dic el nom que té la meva parella! es posa poquet però trobo que és molt bunic. Es diu Màrius.
estàs com jo jeje ens van dir que esperàvem un nen (aquest divendres ens ho confirmen, però és 100% segur). Tenia milers de noms de nena pensats...però de nen em costa taaaan!
Però vam arribar a un tracte amb la meva parella...jo decidia nom de nena i ell de nen (sempre i quan ens convencés més o menys als dos). Així que ha decidit ell! es dirà Àngel :)
També et dic el nom que té la meva parella! es posa poquet però trobo que és molt bunic. Es diu Màrius.
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Hola!
El meu nen es dirà Oleguer! No es gaire comú! Tb teniem a la llista Oriol! A mi m'agrada Arià, així sense D! Però a la nena li vam posar Ariadna, així q hagués quedat una mica estrany!!
El meu nen es dirà Oleguer! No es gaire comú! Tb teniem a la llista Oriol! A mi m'agrada Arià, així sense D! Però a la nena li vam posar Ariadna, així q hagués quedat una mica estrany!!
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
cucafera, sento molt les pèrdues que vas tenir. intenta mantenir la por a ratlla, està allí present, jo la vaig perdre bastant quan van començar les patadetes, perque el podia notar.
abraçades,
anna maria
abraçades,
anna maria
Jo tinc un Guillem i ara esperem un Martí
A mi m agrada molt Ignaci !!
El meu home és diu Armand, es un nom que a mi personalment m'agrada molt i crec que no en deu haver gaires...
També m'agraden Ignasi, Jofre, oleguer, Bernat i Roger, aquests últims potser més posats....
També m'agraden Ignasi, Jofre, oleguer, Bernat i Roger, aquests últims potser més posats....
Jo tinc el mateix problema. Espero bessons i dos nens. De nenes tenia un munt d'opcions pero de nen no. A mi no n'hi ha cap que em convenci del tot, i n'haig de triar dos!!
A la meva parella li agrada un nom que es diu Gerber, que es una vall del pirineu. Jo el trobo molt extrany, que no lleig, i em recorda a la marca de galetes.
A mi m agraden Martí, Roger, Biel, aleix. I algun més que ara no hi caic.
Encara tenim temps per acabar de decidir però no ho tinc gens clar hehehe
A la meva parella li agrada un nom que es diu Gerber, que es una vall del pirineu. Jo el trobo molt extrany, que no lleig, i em recorda a la marca de galetes.
A mi m agraden Martí, Roger, Biel, aleix. I algun més que ara no hi caic.
Encara tenim temps per acabar de decidir però no ho tinc gens clar hehehe
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,mimi , isa31**