Tràmits després del naixement del bebé
Tràmits després del naixement del bebé
Hola, noies!
Us poso un enllaç a una pàgina que he trobat força útil per saber els tràmits burocràtics que hem de fer un cop ha nascut el nostre bebé.
http://www.tramitesnacimiento.com/
Que vagi molt bé!
Us poso un enllaç a una pàgina que he trobat força útil per saber els tràmits burocràtics que hem de fer un cop ha nascut el nostre bebé.
http://www.tramitesnacimiento.com/
Que vagi molt bé!
Re: Tràmits després del naixement del bebé
Si sou de Barcelona hi ha una agencia que ho fa tot i avans de sortir de ľ hospital ja tens els papers!! A la Dexeus m ho van dir pero el preu pica... i si no estas casat no t ho fan .
- carabasseta
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm
Molt útil, gràcies pels enllaçis noies!
Una cosa, he sentit a dir que per als naixements a partir de la propera tardor (no sé exacte quan) el tràmit del registre civil es podrà fer al mateix hospital, en sabeu alguna cosa?
Una cosa, he sentit a dir que per als naixements a partir de la propera tardor (no sé exacte quan) el tràmit del registre civil es podrà fer al mateix hospital, en sabeu alguna cosa?
- eli_silmarwen
- :: formigueta

- Entrades: 54
- Membre des de: dj. maig 14, 2015 8:14 pm
Només una cosa, per empadronar el bebé fa falta la signatura del pare i la mare i el DNI dels dos, que al menys a la web en catala no ho posa i en el meu cas va anar només el pare a l'ajuntament d'Hospitalet i després va haver de venir a l'hospital (tenim el nen al Vall d'Hebron) per a que jo signés i li deixés el meu DNI...
Carabasseta se suposa que és a partir del 15 d'octubre
Carabasseta se suposa que és a partir del 15 d'octubre

- carabasseta
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm
Moltes gràcies eli_ !! :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |