Test o'sullivan
Test o'sullivan
Hola!
El dia 10 d'aquest mes m'he d'anar a fer el sullivan. Al CAP em van recalcar que hi anés en dejú, però la llevadora em va dir que no en fes cas i que podia esmorzar abans. En altres analítiques ja m'ha passat el mateix i per por hi he acabat anant en dejú. Però en aquest cas, tinc por que sense haver menjat el líquid que em donin m'acabi fent vomitar. Ja tinc molt controlat el tema de les nàusees a aquestes alçades de l'embaràs però quan m'aixeco al matí de seguida tinc necessitat de menjar, si no no em sento bé.
Algú hi ha anat havent esmorzat i sense problemes?
Gràcies!
El dia 10 d'aquest mes m'he d'anar a fer el sullivan. Al CAP em van recalcar que hi anés en dejú, però la llevadora em va dir que no en fes cas i que podia esmorzar abans. En altres analítiques ja m'ha passat el mateix i per por hi he acabat anant en dejú. Però en aquest cas, tinc por que sense haver menjat el líquid que em donin m'acabi fent vomitar. Ja tinc molt controlat el tema de les nàusees a aquestes alçades de l'embaràs però quan m'aixeco al matí de seguida tinc necessitat de menjar, si no no em sento bé.
Algú hi ha anat havent esmorzat i sense problemes?
Gràcies!
Re: Test o'sullivan
Jo me'l vaig fer esmorzada.
M'ho va dir la ginecòloga i al laboratori de les analítiques també em van dir que hi podia anar havent-hi esmorzat.
M'ho va dir la ginecòloga i al laboratori de les analítiques també em van dir que hi podia anar havent-hi esmorzat.
Quina sort!
A mi em fan coincidir anàlisis de sang amb o'sullivan, i ens fan anar seguit de la infermera a beure lo suc i esperar assegudes 1h, sense poder sortir... hem d'anar en dejú a la força
Lo primer cop que el vaig haver de fer vaig acabar marejada i amb les úniques nàusees que m'ha donat l'embaràs.
A mi em fan coincidir anàlisis de sang amb o'sullivan, i ens fan anar seguit de la infermera a beure lo suc i esperar assegudes 1h, sense poder sortir... hem d'anar en dejú a la força
Lo primer cop que el vaig haver de fer vaig acabar marejada i amb les úniques nàusees que m'ha donat l'embaràs.
Ei! A mi també em coincideix amb l'anàlisi de sang, però igualment la llevadora em va dir que hi podia anar esmorzada. Diu que en les analítiques de les embarassades sempre hi pots anar esmorzada. Per les que hi vau anar esmorzades, també teníeu anàlisi de sang?
Hola!
En el meu cas també em fan el test i l'analítica el mateix dia! La llevadora va dir que no calia venir amb dejú, però quan programava l'hora una infermera em va dir que no, que havia d'anar-hi en dejú! Així que com que és el meu primer control aniré amb dejú i per les dels propers trimerstres ja ho tornaré a preguntar!
En el meu cas també em fan el test i l'analítica el mateix dia! La llevadora va dir que no calia venir amb dejú, però quan programava l'hora una infermera em va dir que no, que havia d'anar-hi en dejú! Així que com que és el meu primer control aniré amb dejú i per les dels propers trimerstres ja ho tornaré a preguntar!
Hola, acabo de venir de fer-me el test. Després de molt dubtar, hi he anat esmorzada, ja que, com us vaig dir, em feia por vomitar el suc. Doncs sort que he menjat perquè la infermera el primer que m'ha dit ha estat: "ja ho sabies, no, que podies venir esmorzada?".
En fi, trobo que estaria bé que no confonguessin la gent i tinguessin clar què han de dir en cada cas, ja que per a una embarassada anar en dejú, veure's un suc dolentot i aguantar allí una hora pot ser duret...
Per les que encara no hi heu anat, ja ho sabeu, podeu esmorzar!!
En fi, trobo que estaria bé que no confonguessin la gent i tinguessin clar què han de dir en cada cas, ja que per a una embarassada anar en dejú, veure's un suc dolentot i aguantar allí una hora pot ser duret...
Per les que encara no hi heu anat, ja ho sabeu, podeu esmorzar!!
Moltes gràcies Flop pel teu comentari!
Jo ja no se que fer, això és un embolic. Tu també t'havies de fer les analitques de sang?
A mi encara em falten un parell de setmanes per fer-me la prova, si no ho veig clar trucaré al CAP a veure si en trec l'aigua clara!
Jo ja no se que fer, això és un embolic. Tu també t'havies de fer les analitques de sang?
A mi encara em falten un parell de setmanes per fer-me la prova, si no ho veig clar trucaré al CAP a veure si en trec l'aigua clara!
Lilians, a mi també m'havien de mirar l'hepatitis i tot de coses pròpies de l'analítica del segon trimestre. El mateix que a tu, suposo. Si truques al CAP, que no et contesti la de recepció, que ho preguntin a un professional mèdic. Segons la meva llevadora, els de recepció tenen per protocol dir a tothom que s'ha de fer analítica que hi vagi en dejú. I aquí comença tot l'embolic!
Sort!
Sort!
Hola noies!!! Avui he superat la temuda prova!
Al final he decidit anar en dejú i la veritat es que el meu estòmac ha aguantat el líquid aquest taronja. Que en realitat me l'imaginava mooolt pitjor... Com a mínim me l'han donat fresquet, i m'ha recordat a una fanta de taronja, sense gas i una mica més dolça. Les que no sou massa de dolç entenc que no us agradi gens, però a mi, de veritat es que no m'ha semblat tant greu.
He aprofitat també per preguntar a les inferemeres si la propera vegada (estic al 1r trimestre, però tinc antecedents familiars) podria anar amb l'estomac una mica ple i m'han recomanat que no! No he insitit, i no se si m'ho han dit per protocol o per que hauria de ser així!
En fi, només us ho volia comentar!
que vagin molt bé les panxus!!
Al final he decidit anar en dejú i la veritat es que el meu estòmac ha aguantat el líquid aquest taronja. Que en realitat me l'imaginava mooolt pitjor... Com a mínim me l'han donat fresquet, i m'ha recordat a una fanta de taronja, sense gas i una mica més dolça. Les que no sou massa de dolç entenc que no us agradi gens, però a mi, de veritat es que no m'ha semblat tant greu.
He aprofitat també per preguntar a les inferemeres si la propera vegada (estic al 1r trimestre, però tinc antecedents familiars) podria anar amb l'estomac una mica ple i m'han recomanat que no! No he insitit, i no se si m'ho han dit per protocol o per que hauria de ser així!
En fi, només us ho volia comentar!
que vagin molt bé les panxus!!

Hola Lilians,
No s'aclareixen. A unes ens diuen que hi anem menjades, a les altres que no...
En fi...!
Flop
No s'aclareixen. A unes ens diuen que hi anem menjades, a les altres que no...
En fi...!
Flop
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Hola. Jo alprimer embaràs elsdos cops que em van fer la prova vaig anar en dejú. ..ho vaig passar fatal.... a la primera vaig vomitar en arribar a casa i el segon cop vaig fer venir al meu company pq ho vaig passar fatal el primer i em vaig trobar fatal, em van haver de posar en una camilla...
ara torno a estar embarassada i emm sembla que hi aniré havent menjat...
ara torno a estar embarassada i emm sembla que hi aniré havent menjat...
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Jo em vaig tenir que fer la corba llarga del sucre ( la que dura tres hores ) i a les instruccions que em van donar posava que hi havia d'anar en dejú ( i indicava les hores que havies d'estar sense menjar abans de la prova ). La curta també la vaig fer en dejú.
No sé si el fet d'esmorzar o no pot afectar a que la prova et surti més o menys bé ( vull dir que si menges alguna cosa ensucrada per esmorzar i després et prens el líquid, el resultat hauria de variar, no? )
No sé si el fet d'esmorzar o no pot afectar a que la prova et surti més o menys bé ( vull dir que si menges alguna cosa ensucrada per esmorzar i després et prens el líquid, el resultat hauria de variar, no? )
Hola,
Jo vaig preguntar si el que menjaven afectava la prova. Recordeu que a mi em van dir que hi podia anar esmorzada. Em van explicar que no, que la prova determina si el nostre cos tracta com cal el sucre que ingerim. És igual si gairebé no en mengem o en mengem sense parar. Si el cos funciona bé, ho farà correctament tant si ens hem menjat 3 donuts abans de fer la prova com si no.
Estic parlant de la prova estàndard. De la prova llarga no en sé res.
Jo vaig preguntar si el que menjaven afectava la prova. Recordeu que a mi em van dir que hi podia anar esmorzada. Em van explicar que no, que la prova determina si el nostre cos tracta com cal el sucre que ingerim. És igual si gairebé no en mengem o en mengem sense parar. Si el cos funciona bé, ho farà correctament tant si ens hem menjat 3 donuts abans de fer la prova com si no.
Estic parlant de la prova estàndard. De la prova llarga no en sé res.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |