Tractament candidiasis durant el primer trimestre embaras
Tractament candidiasis durant el primer trimestre embaras
Hola,
Sabeu si es pot tractar la candidiasis durant el primer trimestre d'embaras?
m'han dit que no i estic un pel preocupada perque es molt evident!
Gracies
Sabeu si es pot tractar la candidiasis durant el primer trimestre d'embaras?
m'han dit que no i estic un pel preocupada perque es molt evident!
Gracies
Re: Tractament candidiasis durant el primer trimestre embaras
Torno a pujar, estic bastant preocupada.
Algu s'ha tractat de candidiasis durant el primer trimestre de l'embaras estic a la setmana 8!
Algu s'ha tractat de candidiasis durant el primer trimestre de l'embaras estic a la setmana 8!
Crec que es un dubte que t ha de resoldre un ginecoleg...a mi hem sembla raro que no es pugui tractar amb res. Jo aniria al teu gine o si tens moltes molesties i no tens visita aniria a urgencies i alla decidiran si necesites tractament.
Anims!
Anims!
Això mateix anava a dir-te: ves a un ginecòleg i que et digui el què.
Hola Tatari,
Jo no he estat mai embarassada però tema candiasis tinc malauradament experiència.
Primer de tot, com diuen les companyes, ves al gine. Clar que s´ha de tractar i que et recepti una crema ( un òvul ja no ho tinc tant clar que puguis). Però això t´ho dirà el ginecòleg.
Ah! A mi em va molt bé quan pateixo un episodi de candiasis: sabó d´higiene intima de farmàcia, de fet ja sempre em netejo amb ell. i res de formatges, pa i sucre durant uns dies. I Kefir! Un probiotic natural que va de meravella!
I lo dit, ves al gine i tranquil.la que és molt normal! En uns dies amb cremeta soluciones el tema.
Jo no he estat mai embarassada però tema candiasis tinc malauradament experiència.
Primer de tot, com diuen les companyes, ves al gine. Clar que s´ha de tractar i que et recepti una crema ( un òvul ja no ho tinc tant clar que puguis). Però això t´ho dirà el ginecòleg.
Ah! A mi em va molt bé quan pateixo un episodi de candiasis: sabó d´higiene intima de farmàcia, de fet ja sempre em netejo amb ell. i res de formatges, pa i sucre durant uns dies. I Kefir! Un probiotic natural que va de meravella!
I lo dit, ves al gine i tranquil.la que és molt normal! En uns dies amb cremeta soluciones el tema.
Hola, et dic el mateix que les companyes, crec que hauries d'anar al ginecòleg i que t'ho mirin, ha de ser ell qui et diagnostiqui i et posi tractament, però si que es pot tractar sense cap problema, amb òvuls i crema per reforçar.
Jo en vaig patir que crec que ja estava de 15 setmanes, pero ma germana bessona en te tot sovint i va començar l'embaràs amb candidiasis i s'ha posat òvuls varies vegades, el que no se quins li van receptar...
Ànims!!!!
Jo en vaig patir que crec que ja estava de 15 setmanes, pero ma germana bessona en te tot sovint i va començar l'embaràs amb candidiasis i s'ha posat òvuls varies vegades, el que no se quins li van receptar...
Ànims!!!!
Jo vaig tenir candidiasis al primer trimestre, si no recordo malament i es pot tractar, però en lloc d'ovuls em van donar un atibiòtic i una crema. Em van dir que durant l'embaràs es bastant normal tenir-ne perquè les defenses baixen. de tota manera el tractament te'l ha de posar una gine, no t'automediquis!!!
Ah, i tampoc cal patir per al peque, perquè està bé protegit pel tap mucós i la placenta
Ah, i tampoc cal patir per al peque, perquè està bé protegit pel tap mucós i la placenta
Hola Tarari, si q es pot tractar,bé,s'ha de tractar perquè es realment molest.ves al Giné o a la llevadora del CAP i et donarà el tractament que necessitis.
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
A mi a la farmàcia em van donar un ovul que em va anar genial, sense recepta
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
I tant que es pot tractar, jo prou que ho faig fer, vaig tenir infecció d'orina i fongs, i em van donar antibiòtics, crema i un òvul. Però que t'ho recepti un gine, que sabrà quin tipus t'ha de donar!
abraçades,
Anna Maria
abraçades,
Anna Maria
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,mimi , isa31**