Dubtes test prenatal no invasiu ampliat

Salut, dubtes i preparatius.
Helens
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. feb. 25, 2015 4:51 pm

Dubtes test prenatal no invasiu ampliat

EntradaAutor: Helens » dv. ago. 14, 2015 5:00 pm

Bona tarda noies!

Avui parlant amb una amiga m'ha dit que no tanqui portes i que investigui sobre altres tests tipu harmony. I en diferents laboratoris.

Me'n podeu recomanar algun? sabeu preus? Som de la provincia de Girona.

Merci!
Imatge
iole
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Dubtes test prenatal no invasiu ampliat

EntradaAutor: iole » dv. ago. 14, 2015 8:01 pm

L'ampliat es diu panorama, val 800 euros i almenys a Igualada el fan a laboratoris echevarne, segur que n hi ha a echevarne. El punxen 30 minuts despres d esmorzar i al papa li agafen mostra saliva. En uns 10-15 dies tens resultats. A la página web echevarne surt!
Mitis
:: lleona
:: lleona
Entrades: 947
Membre des de: dj. maig 02, 2013 8:26 pm

EntradaAutor: Mitis » dv. ago. 14, 2015 9:23 pm

Ara hi ha diversos laboratoris que ho fan, i cada laboratori té la seva marca de test, si proves a fer cerca a google ho veuràs: VeriRef, Panorama... Hi ha el NACE Plus que és ampliat i mira les microdeleccions, en el que es fa l'extracció en alguns laboratoris concertats i ho envien a la seva seu central que és Igenomix (València), la part exclusiva de genètica de les clíniques de reproducció assistida IVI. Nosaltres venim d'una FIV amb DGP de l'IVI, i per tant, en principi no ens cal fer aquest test no invasiu, però si l'hagués de fer ho faria amb ells, m'inspiren molta confiança perquè gràcies a ells estic embarassada de la meva filla! Una altra avantatge és que envien els resultats amb 3 o 5 dies perquè no els cal enviar la sang a EUA, ho fan a València.
Imatge
Khaleesi_
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. abr. 09, 2015 5:39 pm

EntradaAutor: Khaleesi_ » ds. ago. 15, 2015 12:11 pm

Helens jo m'he et el trisonim premium, estic a l'espera dels resultats. El preu ronda més o menys com l'harmony, uns 700 i pico, però aquest, a part de ser més complet, l'envien a Madrid i els resultats triguen 5 dies laborables. L'he fet tb a la província de Girona, no crec que tinguis problemes per trobar un lloc, si et decideixes per aquest i no trobes on fer-lo et dic el lloc concret per privat. Et deixo el tríptic que em van facilitar:
http://www.nimgenetics.com/es/servicios/trisonim
Imatge

TE + : 1/6/15 Agafa't fort!
Primera eco 22/6/15 - 6+2 Hem sentit el teu cor!
Eco 12s 30/7/15 - 11+5 Fas 5,6cm i no pares quiet! :)
17/8/15 Ets un nen!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::