No es veu res a la eco de 5 setmanes + 3dies
- meritxell1976
- :: conillet

- Entrades: 398
- Membre des de: dc. set. 18, 2013 7:54 am
- Ubicació: Barcelona
No es veu res a la eco de 5 setmanes + 3dies
Bones noies,
després de 5 anys buscant un bebe al final 17/08 em confirmàvem que després d'una FIV teníem beta positiva de 96. Ens vam alegrar moltíssim però avui al anar a fer la eco la dra no ha vist res. M'ha fet fer una beta que ha sortit de 2500 així que ara hem d'esperar fins dilluns per tornar a fer eco i analítica a veure si la beta puja o baixa. Estic molt angoixada i voldria saber si a alguna de vosaltres li ha passat que a la eco de les 5-6 setmanes no li han vist sac gestacional ni embrió ni res i després la cosa ha tirat endavant. Tinc molta por de que pugui ser un ectòpic, tot i que també ho ha mirat i no ha vist res. Alguna esperança?
després de 5 anys buscant un bebe al final 17/08 em confirmàvem que després d'una FIV teníem beta positiva de 96. Ens vam alegrar moltíssim però avui al anar a fer la eco la dra no ha vist res. M'ha fet fer una beta que ha sortit de 2500 així que ara hem d'esperar fins dilluns per tornar a fer eco i analítica a veure si la beta puja o baixa. Estic molt angoixada i voldria saber si a alguna de vosaltres li ha passat que a la eco de les 5-6 setmanes no li han vist sac gestacional ni embrió ni res i després la cosa ha tirat endavant. Tinc molta por de que pugui ser un ectòpic, tot i que també ho ha mirat i no ha vist res. Alguna esperança?
Des d'agost de 2011 5 AI negatives
27/09/13 Primera transferència de la 1ª FIV Positiva
11/12/13 ILE per malformació a l'uretra de la bebè
14 3 transfers negatius
15 2ª FIV amb ectopic i 3 transfers negatius
16 3ª FIV anul·lada per baixa resposta ovàrica + 4ª FIV dues transfer negatiu
2017 Ovodonació. Primera transfer bioquimic. Segona transfer positiu.
14 3 transfers negatius
Re: No es veu res a la eco de 5 setmanes + 3dies
Jo em vaig fer una eco a les 6 setmanes i només es veia un puntet, ni embrió ni res.. Ara estic de 27 i espero una nena! Molts d'ànims!!
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Meritxell,
hi ha metges que no et fan eco fins més endavant, precisament per això. A vegades no es veu sac, i a vegades no se sent res. Pensa que aquestes 5 setmanes són un càlcul que fan a partir de l'última regla que vas tenir, i pot ser que estiguis d'una miqueta menys. Que les betes estiguin altes és bona senyal.
Molts ànims i ja ens diràs que t'han dit a la propera!
abraçades,
Anna Maria
hi ha metges que no et fan eco fins més endavant, precisament per això. A vegades no es veu sac, i a vegades no se sent res. Pensa que aquestes 5 setmanes són un càlcul que fan a partir de l'última regla que vas tenir, i pot ser que estiguis d'una miqueta menys. Que les betes estiguin altes és bona senyal.
Molts ànims i ja ens diràs que t'han dit a la propera!
abraçades,
Anna Maria
- meritxell1976

Gràcies pels ànims a les dues, tot i que al ser per FIV saben exactament de quan es el embaràs. I el sac s'hauria de veure. Espero que sigui tímid/a i esperem que dilluns si que es vegi i la beta segueixi pujant.
14 3 transfers negatius
14 3 transfers negatius
meritxell1976 ha escrit:Gràcies pels ànims a les dues, tot i que al ser per FIV saben exactament de quan es el embaràs. I el sac s'hauria de veure. Espero que sigui tímid/a i esperem que dilluns si que es vegi i la beta segueixi pujant.
Meritxell, Encara que vinguis de Fiv, el dia no està tant clar, ja que una cosa es el dia que et fan la transfer ( el dia que et posen l'embrió ) i l'altre el dia que l'embrió s'implanta definitivament al úter (que pot ser un parell, o fins a quatre, dies més tard de la transfer ), per això hi han petites variacions entre una cosa i l'altre. En aquest link del institut Marquès ho expliquen
http://www.institutomarques.com/implantacion.html
Jo crec que si la beta va pujant, de moment hauries d'estar tranquila, ja que és un bon senyal
- meritxell1976

Noies s'han acomplert els pitjors presagis, després de passar la nit amb uns dolors horribles he anat a urgències i esnun ectopic a la trompa esquerra. M'han ditbque tenia duea opcions, treure quirúrgicament la trompa i ovari o punxar-me un medicament que dissol el fetus. He optat pel medicament, si no funciona passaré per quiròfan. Estic feta una merda perque després d'un primer embaràs amb ILE per malformació a la bufeta, la segona vegada que em quedo embarassada en 5 anys de RA resulta que es ectopic. Que només passa un cop cada cent! Perquè no em toca la loteria en comptes de tocar-me totes les coses xunges que poden passar en un embaràs? En fi, gràcies a totes pels ànims.
14 3 transfers negatius
14 3 transfers negatius
Ànims Meritxell!
Imagino com deus estar i com et sents. Cuida't molt. Segur que ets més forta del que imagines!
Una abraçada molt gran!
Imagino com deus estar i com et sents. Cuida't molt. Segur que ets més forta del que imagines!
Una abraçada molt gran!
Hola!
Jo vaig patir el mateix que tu aquest més de maig...un ectòpic després d'una IA...
Vaig necessitar dues tongades de medicació...
Entenc perfectament el que estàs passant... Si tens algun dubte o necessites xerrar aquí estic.
Ara molta paciència perquè el procés és molt llarg...
Petons.
Jo vaig patir el mateix que tu aquest més de maig...un ectòpic després d'una IA...
Vaig necessitar dues tongades de medicació...
Entenc perfectament el que estàs passant... Si tens algun dubte o necessites xerrar aquí estic.
Ara molta paciència perquè el procés és molt llarg...
Petons.
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Mimoseta, em sap molt greu guapa...
Meritxell, em sap molt de greu que al final hagi acabat malament. Molts ánims!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |