Indecisió amb el NOM NEN a poques setmanes
Indecisió amb el NOM NEN a poques setmanes
A veure si em podeu ajudar mes que res per veure que més agrada.
Em queden 9 setmanes per tenir el NEN i encara estem discutint per el nom...que trist....en tenim tres:
JOEL
ROGER
ANIOL
Tots ells ben diferents, però tant per un com per l'altre el que no te un all te una ceba...i ara ja estic bastant mosca de no poder dir al meu fillet pel seu nom...
Ja tinc una nena que es diu AINA, i es que amb ella va ser tant ràpida la decisió...que ara estic fins i tot nerviosa i enfadada.
Em queden 9 setmanes per tenir el NEN i encara estem discutint per el nom...que trist....en tenim tres:
JOEL
ROGER
ANIOL
Tots ells ben diferents, però tant per un com per l'altre el que no te un all te una ceba...i ara ja estic bastant mosca de no poder dir al meu fillet pel seu nom...
Ja tinc una nena que es diu AINA, i es que amb ella va ser tant ràpida la decisió...que ara estic fins i tot nerviosa i enfadada.
Re: Indecisió amb el NOM NEN a poques setmanes
Això es molt personal, a mi per exemple el que més m'agrada d'aquests és Joel. Potser es el més sentit dels 3, però m'agrada molt.
Aniol trobo que ara tothom posa aquest nom, i Roger... tinc un cosí que es diu Roger, és bonic però a mi em sona a home gran no sé perquè.
Espero que us decanteu aviat!!!
Aniol trobo que ara tothom posa aquest nom, i Roger... tinc un cosí que es diu Roger, és bonic però a mi em sona a home gran no sé perquè.
Espero que us decanteu aviat!!!

El meu petit es diu Aniol... així que ja et contesto oi?? Per mi és un nom original, dolç, curt i català
Felicitats pel teu petit!!
Felicitats pel teu petit!!
Nose si es veritat pero em van dir que Aina es el femení ď Aniol si fos veritat ja el podries descartar jej
No no , Aina no es el femení d'Aniol, Aina es d'Anna en mallorquí. Res a veure l'un amb l'altre 

Aniol no és el masculí d'Aina!!!! El nom d'Aniol prové d'un bisbe que va venir de França i va construir una ermita a SAnt Aniol de Finestres a la Garrotxa. On hi ha uns saltants d'aigua que també porten el seu nom.
El seu sant és l'1 de maig, per si t'interessa ejeje
Nosaltres vam triar aquest nom perquè feia mooolts anys que jo n'estava enamorada i el meu home ha anat als saltants i també li encanten. Ara hi anirem en familia.
Ah! i el meu fill gran es diu Nil, així que la cosa anava d'aigua jejejeje
El seu sant és l'1 de maig, per si t'interessa ejeje
Nosaltres vam triar aquest nom perquè feia mooolts anys que jo n'estava enamorada i el meu home ha anat als saltants i també li encanten. Ara hi anirem en familia.
Ah! i el meu fill gran es diu Nil, així que la cosa anava d'aigua jejejeje
Tots tres m agraden molt, però sí q és veritat q ara n'hi ha molts de Joels....
i aniol ja no és tant original com fa uns anys...però i què????
Ara, Roger el trobo bonic i sobretot molt contundent i amb força. Sens cap dubte em quedo amb Roger!!
i aniol ja no és tant original com fa uns anys...però i què????
Ara, Roger el trobo bonic i sobretot molt contundent i amb força. Sens cap dubte em quedo amb Roger!!
- aloma_biel
- :: formigueta

- Entrades: 59
- Membre des de: dj. gen. 15, 2015 7:12 am
Si només puc triar-ne un dels tres trio ROGER.
Una cosa que et podria fer decantar (almenys a mi m'ho faria) és quan s'escau el sant. Si per exemple és molt seguit de la data prevista de naixement jo la veritat el descartaria.
Jo tinc un nen i es diu BIEL :)
Una cosa que et podria fer decantar (almenys a mi m'ho faria) és quan s'escau el sant. Si per exemple és molt seguit de la data prevista de naixement jo la veritat el descartaria.
Jo tinc un nen i es diu BIEL :)
Hola,
jo si vols te'ls ordeno: ROGER, JOEL i ANIOL. La veritat és que tots són xulos, però a mi m'agraden els noms germànics i ROGER ho és. El trobo molt masculí i, alhora, dolç.
Sort!!! Triis el que triïs, el teu nen tindrà un nom ben xulo!
Jo estic com tu, però amb noms de nena!;)
jo si vols te'ls ordeno: ROGER, JOEL i ANIOL. La veritat és que tots són xulos, però a mi m'agraden els noms germànics i ROGER ho és. El trobo molt masculí i, alhora, dolç.
Sort!!! Triis el que triïs, el teu nen tindrà un nom ben xulo!
Jo estic com tu, però amb noms de nena!;)
La nostra segona opció es Roger, així que ja et contesto jejeje... El trobo amb molta personalitat!!!
La resta son macos però dient-se Aina la nena Aniol jo trobo massa igual... Manies meves jejjee
Jo vaig viure molt de temps a Irlanda i alla son molt prudents i per no voler no volen saber ni el sexe. Tenen un parell de noms per nena i per nen i quan neix decideixen depen de la cara que fan... Així que no t'agobiis massa guapa!
Ja ens diràs com queda!!! Jeje
La resta son macos però dient-se Aina la nena Aniol jo trobo massa igual... Manies meves jejjee
Jo vaig viure molt de temps a Irlanda i alla son molt prudents i per no voler no volen saber ni el sexe. Tenen un parell de noms per nena i per nen i quan neix decideixen depen de la cara que fan... Així que no t'agobiis massa guapa!
Ja ens diràs com queda!!! Jeje
Hola!!!
M'has fet gràcia! Jo tinc un nen que es diu Aniol i si hagués tingut una nena s'hagués dit Aina! I tinc uns amics que van tenir una nena que li van posar Aina i si hagués set nen li haguessin posat Aniol! (i no ens ho havíem dit!)
Així que gairebé igual que tu!!!
Ànims!!!
M'has fet gràcia! Jo tinc un nen que es diu Aniol i si hagués tingut una nena s'hagués dit Aina! I tinc uns amics que van tenir una nena que li van posar Aina i si hagués set nen li haguessin posat Aniol! (i no ens ho havíem dit!)
Així que gairebé igual que tu!!!
Ànims!!!
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
I per què no li preguntes a l'Aina, a veure quin nom li agrada més?! Quan jo tenia 5 anys, va neixer el meu germà, i els meus pares també tenien dubtes entre Marc i Pol, així que jo vaig desempatar i tenim un Marc! 

L'AIna???? jejeje
Us explico si a ella li preguntes te diu JUEL...però perquè:
Joel : es el nom que jo desde sempre havia dit que si tenia un nen li posaria...però amb el temps...man anat agradat d'altres. Es el nom que tenim en comú perquè fa 16 anys quan vaig conèixer el meu home ja li vaig dir això que quan tingues un nen li dira Joel, i a ell ja li va semblar be.
El que passa es que ara m'emparanoiu perquè a mi m'agrada com sona en català "Juel" però no en castellà "Joel" o "Yoel", i se'm posen els pèls de punta nomès sentir-ho en castellà (amb tots els respectes sobre el castellà...) però es així...
Roger: es el que ara a mi m'agrada
Aniol: es el que ara a ell li agrada
Us explico si a ella li preguntes te diu JUEL...però perquè:
Joel : es el nom que jo desde sempre havia dit que si tenia un nen li posaria...però amb el temps...man anat agradat d'altres. Es el nom que tenim en comú perquè fa 16 anys quan vaig conèixer el meu home ja li vaig dir això que quan tingues un nen li dira Joel, i a ell ja li va semblar be.
El que passa es que ara m'emparanoiu perquè a mi m'agrada com sona en català "Juel" però no en castellà "Joel" o "Yoel", i se'm posen els pèls de punta nomès sentir-ho en castellà (amb tots els respectes sobre el castellà...) però es així...
Roger: es el que ara a mi m'agrada
Aniol: es el que ara a ell li agrada
- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
Enhorabona per l'embaràs, tot i que és un tema molt personal, a nosaltres també ens va costar molt triar el nom
de la petita
i ara no la imagino amb cap altre nom
Dels que dius, m'agrada més Joel, jo només en conec 3
i Aniol trobo que s'assembla massa a Aina. Molta sort, ja ens diras quin heu triat 
de la petita
i ara no la imagino amb cap altre nom
i Aniol trobo que s'assembla massa a Aina. Molta sort, ja ens diras quin heu triat 
Felicitats que et queda ben poquet!!! El meu petit es diu Aniol, així que està clar que és un nom que m'encanta!
però trobo que amb Aina, tot i que no siguin el mateix nom, s'assemblen massa, no? però vaja en tot cas, trieu el nom que trieu serà perfecte!! 
però trobo que amb Aina, tot i que no siguin el mateix nom, s'assemblen massa, no? però vaja en tot cas, trieu el nom que trieu serà perfecte!! Re: Indecisió amb el NOM NEN a poques setmanes
Jo voto per Aniol!
Sempre m'ha agradat que els noms de les meves filles tiguessin quelcom en comú... per la sonoritat o l'origen... per tant, m'encanta que Aina i Aniol s'assemblin, però això va a gustos...
Pel que dius de Joel, dit en castellà, seria estrapolable a Roger, no? Perquè Roger dit per castellanoparlants també déunido....
A mi també m'ha costat molt decidir el nom de la meva tercera nena... de fet, tot just l'acabem de decidir, a 4 setmanes de la DPP...
Sempre m'ha agradat que els noms de les meves filles tiguessin quelcom en comú... per la sonoritat o l'origen... per tant, m'encanta que Aina i Aniol s'assemblin, però això va a gustos...
Pel que dius de Joel, dit en castellà, seria estrapolable a Roger, no? Perquè Roger dit per castellanoparlants també déunido....
A mi també m'ha costat molt decidir el nom de la meva tercera nena... de fet, tot just l'acabem de decidir, a 4 setmanes de la DPP...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Amb el que expliques, jo em decantaria per Roger. Aniol massa semblant a Aina, serà una bogeria quan els hagis de nombrar... a mi m'ho semblaria, vaja, per gustos colors. I Joel, ja saps que molta gent ho pronunciarà Yoel, i si et fa ràbia no li posis perquè has de saber que sempre patirà d'això, la gent li dirà Yoel... ens agradi més o menys, passarà. Jo mai li posaria un nom en que hagi d'estar constantment rectificant al personal perquè ho digui bé. És la meva impressió!
Sort
Sort

- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
En això tens raó, cucurutxo. La meva parella es diu Joel, i costa déu i ajuda perquè li diguin Juèl. Però bé, algun dia haurem de començar a fer pedagogia amb la gent que no pronuncia bé, no? 

Nosaltres ens hem decidit per Aniol! Jejeje ara estic de 37 i quan ens van dir q era nen ja ho vam tenir clar, es un nom poc sonat i preciós! Aixi q ja et dic q jo no seré gaire objectiva :)
Ja ens diràs que has escollit
Petons
Ja ens diràs que has escollit
Petons
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
i com queda cada un d'aquests amb el cognom? podeu triar el que us agradi millor com sona juntament amb el cognom.
abraçades,
anna maria
abraçades,
anna maria
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |