Cotxet, quin escollir?

Salut, dubtes i preparatius.
Lexi
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Cotxet, quin escollir?

EntradaAutor: Lexi » dc. oct. 07, 2015 12:36 pm

Bones floretes,

Tinc un dilema bastant gros amb el cotxet, el nen sortirá a principis de gener i encara no ens hem decidit... ?-)

Al principi voliem un de la Jane, tenim un familiar que hi treballa allá i tenim un petit descompte, pero ara amb els descomptes que hi ha per tot arreu per treure els models de 2015 ja que a finals d'any i seran els nous...ja no hi tenim un "perque".

Tinc dilema:

- Es millor que la cadireta sigui anatómica (forma de 4) o que es pugui deixar planeta
- La suspensió a les rodes o un xasis mes fort
- A nivell qualitat/resultats quina experiencia teniu amb jane?

Recomanacions... Casualplay, chicco, city mini...?

Ajuda!!!
Martí i Emma els meus petits
Sindria14
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: Cotxet, quin escollir?

EntradaAutor: Sindria14 » dc. oct. 07, 2015 1:19 pm

Hola!

Nosaltres tenim un Jané Epic i n'estem encantats. Ens va bé tant per ciutat (rodes grosses per pujar bé les voreres) , com pel camp (bon amortiment). A més a més vam agafar el matrix light 2, que en el nostre cas ens va anar perfecte, doncs quan vam tenir al petit no teníem cotxe i ens permetia agafar un taxi en qualsevol moment sense problema.

També tenim un Babyzen yoyo com a cadira lleugera, doncs, per viatjar va perfecte. Per nadó no ens acaba de fer el pes.
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
garota
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dc. oct. 07, 2015 1:23 pm

Holaaaaa!

Doncs jo recomano la cadireta anatòmica. T'assegures que aniran ben posicionats.
Unes rodes amb bona amortiguació tb va bé.
No sé si tens amigues que siguin mares i et poden deixar provar els seus cotxets,...o a sabadell obren una botiga on els proves per un circuït urbà i per superfícies irregulars per quedar-te el cotxet ben convençut. Es diu experiencia bebe. Ho beig bona idea.
No et puc ajudar massa més perquè nosaltres teniem claríssim que voliem l Bugaboo Camaleon. I va ser un súper encert.
També tinc el Bugaboo Donkey, que és el de bessons, i és una obra d'art de l'enginyeria. ( un xasis semblant és el Bugaboo Buffalo, cotxet individual).
Pel que fa al Jané tinc dues amigues que el tenien i els va sortir força malament,... Però altra gent n'està contenta....
Felicitats per l'embaràs!!! I tranqui que encara us queda temps ejjeejejej
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dc. oct. 07, 2015 1:24 pm

Ens hem creuat amb la Síndria i veus, bona experiència Jané. A cadascú ens van bé cotxets diferents així que triis el que triis, si és dins una qualitat digna, anirà bé.
Lexi

EntradaAutor: Lexi » dc. oct. 07, 2015 3:18 pm

Moltes gracies noies!!

La veritat que ahir vam anar a mirar cotxets a Maternis (baricentro) que hi tenen molts, i la noia ens va dir que tenim que calcular mes o mes i mig per encarregar-lo i que desembre, no l'hem de contar perque tanquen la fabricació... D'aqui el panic :content:
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dc. oct. 07, 2015 7:29 pm

Hola,

nosaltres el jane rider molt bé. I tinc dues amigues que també. I ja va pel segon nen i tinc uns esglaons fins l'ascensor... li foto uns meneos per pujar-los i super bé. Jo elmuum l'he vist pelcarrer i sembla de nyiguinyogui.

pel carrer es veuen molts bugaboos i casual. Deuen sortir molt bé.

Ànims i agafa't un bon cuco o el matrix pq sinó a l'hivern patireu.
Sindria14
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

EntradaAutor: Sindria14 » dc. oct. 07, 2015 10:02 pm

jellwill2 ha escrit:Hola,

nosaltres el jane rider molt bé. I tinc dues amigues que també. I ja va pel segon nen i tinc uns esglaons fins l'ascensor... li foto uns meneos per pujar-los i super bé. Jo elmuum l'he vist pelcarrer i sembla de nyiguinyogui.

pel carrer es veuen molts bugaboos i casual. Deuen sortir molt bé.

Ànims i agafa't un bon cuco o el matrix pq sinó a l'hivern patireu.

Jellwill, amb això del mumm tens raó, sembla de nyigui nyogui total. Un armatoste de plàstic total. Jo he vist riders, triders i epics i per mi són mooooolt més complets. També és veritat que valen gairebé el doble. Tot és qüestió de quant estàs disposat a pagar.
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
MIMOSETA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dj. març 19, 2015 3:43 pm

EntradaAutor: MIMOSETA » dj. oct. 08, 2015 12:17 am

Doncs nosaltres hem triat el muum de Jane (model 2015) i no ens sembla de joguina...de fet, cada cop en veiem més. Si se't fa malbé en 6 mesos...per què no fas servir la garantia? (2 anys de garantia, com tots els cotxets). A nosaltres el bugaboo no ens agrada; el meu marit és molt alt i li quedava massa baix. La versió de 2015 del muum de jane incorpora moltes millores respecte a la de 2014 i es nota. Suposo que cadascú té unes necessitats diferents i tria en funció d'això.
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dj. oct. 08, 2015 7:04 am

Bones,
aquí una altra que té Jané Epic! Doncs la cadireta no li vam posar fins que no va cabre al cuco, als 4 mesos. El vam posar a la posició tres i hi anava perfecte! Nosaltres estem contents amb la compra, és molt àgil amb les rodes que giren a tot arreu, i no pesa res desplegada per pujar aceres. Plegada per posar al cotxe ja és una altra cosa, pesa, però suposo que si no és un cotxet tipus mcclaren tots pesen si fa o no fa. Jo vaig anar a una botiga on tenien diferents models perquè tinc el maleter petit, i m'interessava que m'hi cabés, el Jané Matrix era quasi igual però les rodes eren més grans que l'Epic i ja no m'hi cabia. L'Epic també és més estret que altres marques, ho sé perquè al poble hi ha aceres més estretes que el meu hi passa i altres marques més amples no, per tenir en compte pels ascensors i tal.
Has de comprar un cotxet que s'adapti a la teva situació (cotxe o cotxes que teniu, on viviu...) és complicat però està bé pensar en tots els recorreguts que faràs normalment amb ell!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
xirrimirri
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dc. maig 22, 2013 6:26 am

EntradaAutor: xirrimirri » dj. oct. 08, 2015 9:18 am

Nosaltres tenim el Jané Rider i estem encantats.
És molt resistent, es plega molt fàcilment i també porta suspensió a les rodes del darrera.
El varem comprar amb el matrix2, és molt pràctic, ja que pots posar la nena al cotxe sense despertar-la
Imatge

Imatge

08/05/2015: 7+3 11.6mm
09/06/2015: 11+6 6.09cm
06/07/2015: 15+5 10.27cm
10/08/2015: 20+5 366gr. Tot correcte!!!
01/10/2015: 28+1 35cm i 1,150kg.
02/11/2015: 32+5 44cm i 2,159kg.
bronte68
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 554
Membre des de: dc. des. 01, 2010 2:14 pm

EntradaAutor: bronte68 » dj. oct. 08, 2015 9:36 am

Doncs aquí una fan de Casualplay; ens vam decidir per aquest pq la meva germana tenia el vintage i el va fer servir amb els 3 nens i de conya. Nosaltres vam agafar el Avant que era la versió més moderneta (ara ja fa 4 anys, han sortit altres models) i tb ens ha anat de conya.

El grup 0+ i el cuco van quedar impecables i la cadira que va trotar més també estava molt nova. El vam vendre fa uns mesos i la noia flipava de lo bé que estava. Jo Casualplay el recomano mooolt.

Una cosa molt bona que a priori és intranscendent (pq prioritzem el confort dels nens, evidentment) i que vaig trobar mooolt a faltar quan vam passar a la cadira lleugera és el cistell de sota >.-<: >.-<: >.-<: ; podies anar a fer la compra i carregar a tope.
24/12/10 Inici RA 28/06/11 Beta 168 -POSITIU!
19/07 1a Eco - 11mm i batec!! 24/08 Eco 12 set-Plec Nucal i TS OK 28/10 Eco morfològica - Perfecte!!!!

17/01 Que aviat has vingut LIA (32+6 setmanes) - 1,760 Kg i 40 cm

Imatge
Naral
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Naral » dj. oct. 08, 2015 10:14 am

Hola!!

Nosaltres vam comprar el muum de Jané i la veritat es que en vam quedar encantats! només vam tenir un petit problema amb una roda que no acabava de girar i només feia 2 mesos i ens el van reparar, en 3 dies ja el tornavem a tenir i a la botiga ens van deixar un rider per aquells dies

la meva germana tenia el rider i també molt bé!

Vam quedar tant contents que per segona edat vam comprar el nanuq, també de la Jané i també ens ha donat molt bon resultat!
Lexi

EntradaAutor: Lexi » dj. oct. 08, 2015 10:39 am

Moltes gracies a totes noies!!

La veritat que estem entre el rider de jane o el loop de casualplay, tots dos semblen bones opcions i doneu molt bones referencies jejeje

Alguna ha fet servir la "Guia del niño anual"?
http://www.guiadelnino.com/clubgn/sumar ... -nino-2015
M'han dit que fan comparatives de molts productes...
rufeta
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. març 08, 2015 9:52 pm

EntradaAutor: rufeta » dv. oct. 09, 2015 12:28 pm

Lexi ha escrit:Moltes gracies a totes noies!!

La veritat que estem entre el rider de jane o el loop de casualplay, tots dos semblen bones opcions i doneu molt bones referencies jejeje

Alguna ha fet servir la "Guia del niño anual"?
http://www.guiadelnino.com/clubgn/sumar ... -nino-2015
M'han dit que fan comparatives de molts productes...

Hola Lexi!

Nosaltres estàvem igual q tú, entre el Jané Muum i el Casualplay Loop, tots dos de 3 peces. Finalment ens vam decidir pel Loop, no et puc dir quin resultat ens ha donat pq encara no l'hem estrenat, compleixo el 17 d'octubre!

A tot arreu sortia per 589€, un pèl més econòmic q el Muum, però el gràcies a una noia d'aquí del socpetit q em va dir q mirés la web d'eurekakids ens cam estalvi ar un 12% amb un cupó promocional, de fet crec q ara torna a haver-hi aquest descompte!

Per cert no conec aquesta guia q dius. Ja ens diràs q has decidit :ok:
ratoneta84
Entrades: 35
Membre des de: dt. maig 05, 2015 12:09 pm

EntradaAutor: ratoneta84 » dt. oct. 13, 2015 7:31 pm

Hola a totes!

Rufeta nosaltres aquesta setmana també agafarem el casualplay loop match 3 de les tres peces en color plum amb la base isofix, l'he trobat per 500 euros ara que a moltes tendes fan un 15% de descompte en els cotxets. A mi m'agradaba molt el bugaboo bee pero el meu home el va veure i no li va agradar gens i entre això i el preu el vaig haber de descartar. Després vem estar mirant el casualplay loop, el jane mumm i el epic i el que més ens va convencer va ser el loop, he estat mirant per internet i no he vist cap mala critica, també es que es nou d'aquest any, així que espero que ens surti bé.
Ja m'explicarás la teva experiencia i que et sembla que et queda molt poquet per poder utilitzar-lo jo fins al gener no el faré servir.
Lexi

EntradaAutor: Lexi » dt. oct. 13, 2015 10:35 pm

Maques, gracies per tots els vostres comentaris!
Finalment, agafem el rider de jane, convençuts :-) els casualplay m'agraden molt també i segur que us donará molts bons resultats, vaig llegir aquest analisis de cotxet i sembla una bona opció:

http://elegircarrito.com/casualplay-loo ... os-de-600/

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::