Digestions a les 6 setmanes?

Salut, dubtes i preparatius.
Blan13
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Digestions a les 6 setmanes?

EntradaAutor: Blan13 » dg. nov. 08, 2015 7:09 am

Bon dia noies!

Estic de 6 setmanes i us explico, no tinc massa nàusees (alguna) i vòmits tampoc (apunt pero no) però tot el que menjo s'em queda a l'estòmag tot el dia, és com si no digerís, em nóto l'estòmag súper inflat i només de pensar en haver de menjar alguna cosa, ja no puc.
Penso que si pogués vomitar, seria millor pq em treuria aquesta sensació, però és que no puc, hi ha moments en els que sembla que ho treuré, però res, al final no.
Em trobo, que com alguna ja va llegir al meu anterior post, estic molt molt constipada, tinc el nas totalment tapat, per tant no sento cap olor ni res ... i entre el constipat i la panxa així em trobo fatal.

Ja em desperto amb aquesta sensació a la panxa i al anar a domir igual, ahir al posar-me a dormir em trobava tant malament de la panxa que vaig pensar que ho treuria, però no, i encara és pitjor.

A alguna us passa? és normal estant de tant poquet tenir aquesta sensació de panxa plena tot el dia? A més, una altra cosa que em passa, és que, hi ha moments, quan pujo escales que arribo molt canssada, com si em costés respirar ...

Gràcies,
Flop
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dl. juny 22, 2015 4:55 pm

Re: Digestions a les 6 setmanes?

EntradaAutor: Flop » dg. nov. 08, 2015 11:07 am

Hola,
és normal el que et passa... A vegades les típiques nàusees d'embaràs no acaben amb vòmits. A mi em va passar durant el primer embaràs. No vaig vomitar gairebé gens, però estava tot el dia amb la sensació com si hagués de vomitar en qualsevol moment. És un pal... I si a sobre tens l'encostipat... En canvi a l'embaràs actual, he vomitat un munt! Jo també pensava que millor fer-ho, però un cop has vomitat, al cap de 10 minuts ja tornes a estar igual, almenys jo...
Suposo que quan vagis a la llevadora et recomanarà o unes pastilles de gingebre o un medicament que es diu cariban. Jo m'he pres sempre el cariban pq el gingebre no em feia res. Les pastilles alleugen una mica, però tampoc fan miracles.
Alguns trucs que a mi m'han anat bé: (tot i que cada persona és un món)
1- menjar sovint, cada 3 hores. A mi m'anaven millor els aliments sòlids.
2- mastegar xiclets de menta. Quan em notava molta nàusea, em refrescaven i m'anaven molt bé.
Hi ha gent que pren begudes idotòniques, a mi no em funcionaven pq els líquids m'empitjoraven i també hi ha gent que pren galetetes salades. Jo no ho vaig provar, però diuen que van bé.

Ànims! Cap a les 16-20 setmanes acostuma a passar!!
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dg. nov. 08, 2015 4:37 pm

Flop ha escrit:Hola,
és normal el que et passa... A vegades les típiques nàusees d'embaràs no acaben amb vòmits. A mi em va passar durant el primer embaràs. No vaig vomitar gairebé gens, però estava tot el dia amb la sensació com si hagués de vomitar en qualsevol moment. És un pal... I si a sobre tens l'encostipat... En canvi a l'embaràs actual, he vomitat un munt! Jo també pensava que millor fer-ho, però un cop has vomitat, al cap de 10 minuts ja tornes a estar igual, almenys jo...
Suposo que quan vagis a la llevadora et recomanarà o unes pastilles de gingebre o un medicament que es diu cariban. Jo m'he pres sempre el cariban pq el gingebre no em feia res. Les pastilles alleugen una mica, però tampoc fan miracles.
Alguns trucs que a mi m'han anat bé: (tot i que cada persona és un món)
1- menjar sovint, cada 3 hores. A mi m'anaven millor els aliments sòlids.
2- mastegar xiclets de menta. Quan em notava molta nàusea, em refrescaven i m'anaven molt bé.
Hi ha gent que pren begudes idotòniques, a mi no em funcionaven pq els líquids m'empitjoraven i també hi ha gent que pren galetetes salades. Jo no ho vaig provar, però diuen que van bé.

Ànims! Cap a les 16-20 setmanes acostuma a passar!!

Hola, Flop.
Moltes gràcies per contestar, la veritat és que no és gens agradable, tenir tota l'estona aquesta sensació.
Jo, al meu primer embaràs, em vaig passar mesos vomitant, però no tenia aquesta sensació, era les olors, que no les podia soportar i llavors em venia una "arcada" (perdoneu ser tant explícita) i vomitava, molts cops al dia, la veritat és que ho vaig passar fatal també, pq no em va marxar fins als 5-6 mesos.
Aquest cop, és molt aviat encara, però és la sensació com si tot el dia tingués unes "nàusees" contínues, potser més lleus que l'altra vegada, no és una nausea tant forta, si ho fós, suposo que em vindria arcada i vomitaria, pero molesta tenir tot el dia aquesta sensació, quan em desperto no la tinc però al cap d'una estona ja tinc aquesta sensació i a vegades em dura quasibé tot el dia.
Tant sols, fa dos dies que la tinc, potser anirà a dies ...
Potser sí que encara que vomités la tornaria a tenir, no hi he caigut en això i segur que seria així.

gràcies, Flop :-()-)
corxea
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. set. 01, 2015 5:48 pm
Contacta:

EntradaAutor: corxea » dl. nov. 09, 2015 12:27 pm

Hola Blan13,

com et trobes?

No sé si et pot servir d'ajuda. Jo ara estic de 9+5 i, des d'abans de saber-ho, que ja estava amb nausees i la panxa tonta.
A mi les pastilles de jingebre m'han anat molt bé, continuo tenint sensacions rares a la panxa alguns dies però en general ho duc molt millor i les arcades se m'han reduït a quan sento alguna olor. Alguna de les mares de juny amb qui estic també les han provat i els han millorat molt els fàstics.
Jo estic com la Flop, els líquids em senten pitjor. Una cosa que em va molt bé per assentar és un "biscot" de pa torrat amb oli i sal o galetes salades i menjar cada poc i beure petits glops i sovint. Res d'un got d'aigua de cop perquè és com una bomba de rellotgeria.

El que sí que et puc dir és que la gana se m'ha reduït a més de la meitat. Mira que jo era de menjar molt, però molt! I ara agafo 4 cullerades i ja estic tipa. No sé si és això al que et referies. En tot cas menjo el que puc però intento que sigui variat per a que no faltin nutrients.

No sé si t'ajudarà. A veure si entre totes trobem els "truquets" que et funionin bé a tu.

ÀÀÀÀÀNNNIIIIIMSSSSS!!!!
Blan13

EntradaAutor: Blan13 » dt. nov. 10, 2015 6:59 am

Hola Corxea! Enhorabona pel teu embaràs! Com va tot? He vist que ets de les mares de Juny, jo sincerament, no m'he posat en cap post de cap mes encara, no sé ben bé si em tocaria a finals de Juny o més aviat a principis de Juliol.

Provaré les pastilles de jengibre que em comentes, a veure què tal, per provar no hi perdo res.
La veritat és que és una sensació ben extranya tot el dia, pq no puc dir que em vinguin arcades molt fortes, ni de moment vòmits (com amb el meu anterior embaràs) però em molesta aquesta sensació com de "fàstic" tot el dia.
Només de pensar en algo de menjar, ja no em ve de gust, res em ve de gust, però és curiós pq la sensació que tinc només s'em passa quan menjo ... aix no sé pas ...fins el dia 25 no tinc eco, s'em farà moooooooooooolt llarg, tinc la sensació que no passen mai els dies.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::