Part de natges vaginal (1r fill) a Barcelona???

Salut, dubtes i preparatius.
Cucafera74
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dv. jul. 10, 2015 4:39 pm

Part de natges vaginal (1r fill) a Barcelona???

EntradaAutor: Cucafera74 » dt. nov. 24, 2015 1:19 pm

Bona tarda,

Estic de 33 setmanes i el nen ve de natges... estic fent tot el que m'han dit que es pot fer per ajudar-lo a girar-se (excepte la versió externa, que no la vull fer), però per si de cas decidís que es vol quedar tal i com està, sabeu quins hospitals, preferiblement a la província de Barcelona (jo visc a Tarragona, però ja m'han dit que aquí no ho fa cap) permeten intentar un part vaginal quan és el primer fill i ve de natges?

Aquí, a Tarragona, per protocol, quan és el primer i ve de natges és cesàrea directament. Si fos el segon, t'ho deixen provar, però amb el primer no. La llevadora m'ha dit que no sabia quin, però que creia que a Barcelona sí que n'hi ha que ho permeten... Vosaltres en sabeu d'algun? (I si no és Barcelona, també, no em fa res desplaçar-me a Lleida o Girona!)

Gràcies!
Cucafera74

Re: Part de natges vaginal (1r fill) a Barcelona???

EntradaAutor: Cucafera74 » dt. nov. 24, 2015 5:07 pm

Naethda ha escrit:Em sembla que a l'hospital del Vendrell ho feien. Una amiga va tenir allà la seva nena, primer fill i de natges.

Ah si??? Gràcies, ho preguntaré!
ardillita
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dl. jul. 20, 2015 10:55 am

EntradaAutor: ardillita » dt. nov. 24, 2015 8:35 pm

Se que al hospital d'igualada ho fan pero et cau bastant lluny.
Imatge
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. nov. 24, 2015 9:20 pm

Primer de tot tranquila.. Encara tens molt de temps.. La meva filla va estar de natges fins la setmana 37 i va nèixer a la 38+5! Jo vaig fer moxabustió i acupuntura, també alguns exercicis i caminar a quatre grapes per casa :-) tot això a partir de la 35 aprox.. A barcelona em sona que a sant pau i vall hebrón ho fan i a san joan de deu d'esplugues també, en aquest també et fan la moxa i l'acupuntura, però d'això tinc vàries versions.. Deu ser depèn de l'equip que et toqui.. Ànims i molta sort!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Cucafera74

EntradaAutor: Cucafera74 » dc. nov. 25, 2015 10:12 am

Moltes gràcies a totes. Sí, jo també estic amb la moxibustió i l'acupuntura, caminant a quatre grapes... M'han dit que resulta que al Santa tecla, de Tarragona, hi ha metges que com a mínim ho valoren, no van directament a la cesàrea. He demanat hora amb un la setmana que ve, a veure què hi diu i què li sembla. D'altra banda, del Santa tecla he sentit coses molt bones i altres que no tant, així que no sé... Però bueno, per informar-me que no quedi!
Lunut
Entrades: 104
Membre des de: ds. ago. 18, 2012 12:27 pm

EntradaAutor: Lunut » ds. des. 05, 2015 5:45 am

A l.hospital de Valls hi ha tambe almenys un ginecoleg que ho fa. Quan vaig parir el meu nen hi havia una parella vinguda de Lleida per fer part de natges.
Anims i sort amb la busqueda!!!
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::