Polihidramnios (molt liquid amniotic)

Salut, dubtes i preparatius.
atram31
:: peixet
Entrades: 270
Membre des de: dg. ago. 15, 2010 12:48 pm

Polihidramnios (molt liquid amniotic)

EntradaAutor: atram31 » dj. des. 03, 2015 12:56 pm

Hola. Estic de 30+4 i fa dos dies que vaig ingressar per contraccions doloroses. Em van fer eco i em van dir que tenia polihidramnios (molt liquid amniotic) i q el nen era molt gran, amb 3 setmanes havia guanyat 900gr. En principi el nen esta be i jo no tinc diabetis ara me la volen tornar a mirat. Hem van parar les contraccions i ara repos a veure com va la cosa.
Tot i q diuen q tot esta be la por hi es. Dilluns torno a tenir visita amb el meu gine.
Alguna li ha passat?
Gracies
Imatge
Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Polihidramnios (molt liquid amniotic)

EntradaAutor: jellwill2 » dj. des. 03, 2015 8:39 pm

Hola,

jo vaig tenir policomsedigui (escric des del mòvil amb el nen al pit... no puc mirar com s'escriu). Era el segon embaràs i venia d'un part amb cessària. El nen venia gran i tenia molt líquid (va pesar 4kg). I com que a la setmana 40 no hi havia símptomes de part (només una contracció una setmana abans després d'un tacte fort consensuat per ajudar a iniciar el part) i com que em tibava la cicatriu, la cosa va acabar en part per cessària. I quin aigüat!! O això van dir la llevadora gine i companyia. No té per què acabar igual. El meu fill té 9 mesos i està estupendament... tenia una piscina allí.

Molts ànims. Segons em va dir la gine, no era dolent per si mateix tenir molta aigua.
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dl. des. 07, 2015 6:23 pm

Atram, jo estava embarassada de bessons, que van néixer fa dos mesos, i un d'ells tenia polihidroamnios. Em van explicar que quan es donava el polidridro... s'havia de descartar una sèrie de coses, com que el nen no s'alimentés bé i per això tingués més líquid del normal, que tingués alguna malformació... tot això ho veuen en una eco. Si descarten tots aquests problemes i el nen es gran, el polihidroamnios és perquè el nen és gran, és a dir, un nen gran necessita més líquid per alimentar-se i fa més pipí, per això és genera més liquid (així m'ho va explicar el metge ). En el meu cas el nen amb polihidro... no va resultar ser tant gran (si ho era per ser un bessó ). Va pesar 3070grs. això si, quan vaig trencar aigues la vaig liar bastant, perquè va sortir bastant de líquid ( i mitja hora més tard, a urgències, encara anava perdent una mica de líquid ). Ánims, que si tota la resta està bé, no t'has de preocupar
Imatge
atram31
Entrades: 270
Membre des de: dg. ago. 15, 2010 12:48 pm

EntradaAutor: atram31 » dc. des. 09, 2015 11:08 am

Moltes gracies per les vostres experiencies.
Dilluns vaig tenir visita amb el meu gine que em porta i va sortir menys liquid i el nen esta a 58. Aixi que no se pas.
me faran proves del sucre i analisis pero no es veu res anormal.
Com pot canviar tant un ecograf d'un altre. Ara almenys el repòs és més tranquil :)

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::