Adaptador cuco Maclaren - opinions

Salut, dubtes i preparatius.
pesoleta314
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm

Adaptador cuco Maclaren - opinions

EntradaAutor: pesoleta314 » dl. gen. 11, 2016 9:16 am

Hola!

Tindré una criatura al maig, amb una germana amb qui es duran 21 mesos. Pel tema cotxet, l'opció que ara per ara veiem més viable tenint en compte la nostra manera de fer, l'espai i que no sabem si tindrem un nadó anti-cotxets o cotxet-lover és la de comprar un adaptador de cuco per al Maclaren. He vist que la marca Maclaren en té un més rígid (i més car) i després hi ha els adaptadors universals (n'he vist un de la marca Greco). Poso enllaços:

http://www.maclaren.es/Carrycot_2

http://www.descansobebe.com/cat/capazo- ... do-nikidom

Volia saber si algú n'ha utilitzat i quines opinions en teniu (o si coneixeu altres opcions!). També tenint en compte que si neix al maig, enganxarà els mesos de més calor sent petit (vaja, que voldríem alguna cosa que no s'ofegui de calor).

Gràcies!
illeta25
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

Re: Adaptador cuco Maclaren - opinions

EntradaAutor: illeta25 » dl. gen. 11, 2016 10:59 am

Hola pesoleta 314!

Si tens el cotxet de 0 mesos que s’estira el 100 % no es necessari el cuco hi ha més si enganxes el mesos de calor estarà mes fresquet. I amb la germana amb un moment donat que necessiti anar el cotxet podrà anar sense tenir que treure el cuco.
És el que faria si mai tinc un segon, un altre cop directa (La peque va néixer el Setembre i va anar des del primer dia ) sense accessoris que sinó al final no i cabem n’hi al cotxe n’hi a casa :content:
Imatge
Lataat
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

EntradaAutor: Lataat » dt. gen. 12, 2016 8:32 am

Hola!
Felicitats per l'embaràs.

Doncs jo fa uns dies vaig veure una noia que el portava i com també busco cotxet me'l va deixar mirar i he de dir que no em va agradar. El cuco es mou molt no acaba de quedar ben encaixat i el nen va sense lligar aixi que quan va baixar un esglaó el va tenir que tornar a posar a lloc.

Així que com et diu la Illeta25, si el cotxet s'estira del tot i tenint en compte que vas cap al bon temps no crec que valgui la pena portar el cuco. Eps és la meva opinió!! ;)

Que vagi molt bé!!!!
pesoleta314

EntradaAutor: pesoleta314 » dt. gen. 12, 2016 11:04 am

Hola!

Gràcies per les opinions.

Lataat, no van sempre deslligats al cuco? Vaja, el que ens van deixar per la nena era Bugaboo i anava completament deslligada (vam tenir un ensurt en unes escales perquè se'ns va escolar avall i va quedar encastada al cul). El que vas veure tu saps si era l'oficial del Maclaren (el que va amb parasol) o era un adaptador universal?

Illeta25, també ens ho havíem plantejat, a la nena als 4 mesos ja la vam passar al Maclaren perquè el Bugaboo era un armatoste, però quan són tan petitons em fa com "cosa" dur-la tan deixada anar. La teva experiència veig que és positiva en aquest sentit, per això, oi? Però llavors la lligaves i tal sense problemes? (Perdona, però em costa visualitzar el nadó acabat de néixer allà!).
Lataat
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

EntradaAutor: Lataat » dt. gen. 12, 2016 12:32 pm

Jajaja saps que ara m'has matat amb aixo si van sempre lligats al cuco?! Jajaja... Pues no se, jo el que vaig veure es que anava molt suelto !
Nosaltres el que hem mirat es el Stokke scoot no va amb cuco sino amb sac semi rígid i aleshores si que va lligat.

El que portava aquella noia era el oficial ;)

Tinc una amiga que va fer aixo directe al McLaren des-de la clínica i lo que portava era un reductor per la zona del cap.

Ara em fixare amb els cucos que em vagi trobant jejeje
illeta25
Entrades: 407
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 10:36 am

EntradaAutor: illeta25 » dc. oct. 19, 2016 12:19 pm

Hola!!!

Pesoleta314 al final que vares fer vas posar directe o amb cuco?
Ara estic a la mateixa situació que tu, i com que em toca a l'hivern doncs també m'estic plantejant l'opció a cuco però encara no conec ningú que ho hagi fet!

Hi ha algú amb experiència amb Mclaren i cuco?
Imatge
pesoleta314

EntradaAutor: pesoleta314 » dc. oct. 19, 2016 3:03 pm

Hola!

Doncs al final vam agafar el "saco-nido" del Bugaboo i el vam posar al maclaren. L'única pega és que va mirant endavant, però la veritat és que m'han prevalgut altres punts (espai, que el pugui fer servir amb la gran i el peque...). Anava bé perquè si el petit no s'hi volia estar o la gran estava cansada, trèiem el sac, l'enrotllàvem i ja podria fer servir el cotxet la gran (i el petit penjat). Ara té 5 mesos però és molt gros, així que hem tret ja el saco-nido i va directament en un sac d'hivern la mar de bé. La veritat és que crec que vam escollir una bona opció.
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dj. oct. 20, 2016 8:15 am

Hola! Nosaltres tenim dos nens que es porten 17 mesos i anàvem amb un maclaren doble i la petitona anava al seu costat amb un sac d'stokke, aixínpodia anar lligada, però tapada i més protegida. Ara esperem el tercer i ho farem igual.
Imatge

ImatgeImatge
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 504
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

EntradaAutor: Saris » dg. oct. 23, 2016 6:54 pm

Numa, era un sac normal? Perquè ara estava mirant el que diu la Pesoleta i veig que fa forma de cuco... jo pensava anar amb un sac normal, el propi del mclaren, però ara tinc dubtes...

Gràcies!
Imatge Imatge
aliena55
Entrades: 416
Membre des de: ds. abr. 18, 2015 10:57 pm

EntradaAutor: aliena55 » dg. oct. 23, 2016 9:44 pm

Hola!
Jo després de donar-li moltes coltes he agafat el maclaren xlr amb cuco. Encara no l'he provat, el Gerard arribarà al gener, però crec que és una bona compra en el sentir de la practicitat...
Estèricament m'agradaven més uns altres, però per acabar comprant una maclaren als pocs mesos he preferit aquesta opció...

Ja direu què tal, perquè pel carrer no se'n veuen!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::