alguna que hagi passat per DESPRENDIMENT DE PLACENTA?

Salut, dubtes i preparatius.
fadeta82
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dj. nov. 20, 2014 2:49 pm

alguna que hagi passat per DESPRENDIMENT DE PLACENTA?

EntradaAutor: fadeta82 » dc. març 16, 2016 3:58 pm

Hola noies, despres de 9 mesos de recerca per fi puc dir que estic embarassada de 5 setmanetes!!! yupiiii, el cas es que tinc un sentiment contradictori pq amb el meu primer embaras vaig tenir desprendiment de placenta a les 33 setmanes. vaig tenir moltissima sort i cada dia dono gracies de que el meu fill i jo ens sortissim ben parats d'aquella experiencia i tot acabes en un gran ensurt, pero no puc evitar pensar en si es pot tornar a repetir, cada embaras es un mon i cada part igual, pero m'agradaria saber si alguna ha passat per l'experiencia de un embaras amb desprendiment i un segon que anes bé per animar-me.
gracies.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: alguna que hagi passat per DESPRENDIMENT DE PLACENTA?

EntradaAutor: Ari_RG » dc. març 23, 2016 1:59 pm

Hola fadeta82,

Jo no he passat per això, però tinc una companya que si i al final amb repos ha anat tot bé, ella estava de molt menys que tu quan et va passar però be, tot està ok.

Imagino que la por es inevitable, jo fins setmana 32 placenta prèvia, ara sembla que està a 1 cm del coll però amb vasets sanguinis passant pel coll així que no saben si cesarea o PV, però bé ja li he preguntat a la meva gine si em torno a quedar si pot tornar a passar i ella m'ha dit que no em capfiqui que es tracta de mala sort i prou i que amb controls avui en dia en general sempre es tira endavant amb temes de placenta.

Suposo que tot això que et dic ja ho deus saber, pero mentre alguna compi posa la seva experiencia, a veure si et quedes una micona més tranqui!

Una abraçada!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::