Primers passos a seguir per SS

Salut, dubtes i preparatius.
Náyade
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Primers passos a seguir per SS

EntradaAutor: Náyade » dl. abr. 18, 2016 9:18 am

Hola!!!

Encara no estic embarassada però ja hi penso, i m'agradaria saber els primers passos que s'han de seguir quan vas per SS, un cop veus el positiu.

He llegit que has d'agafar hora amb em metge de capçalera, és veritat?? Jo pensava que trucant al CAP i dient que estàs embarassada ja et donen hora amb la llevadora!!
Entre que et donen per molt de temps amb el de capçalera, i després et deriven... És fa super llarg no??

No sé si m'equivoco!!

Petons i gràcies!!
Imatge Imatge
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Primers passos a seguir per SS

EntradaAutor: marta9 » dl. abr. 18, 2016 9:24 am

Al meu CAP truques i et donen hora directament amb la llevadora. Et fa una primera entrevista, t,explica tot i et dóna el carnet d,embarassada. També ella et programa la primera eco a les 12 setmanes i les següents visites. Tindràs visites regulars amb la llevadora, tres ecos, a les 12, a les 20 i 30 o treta-i tantes setmanes, ja no ho recordo bé. Al ginecòleg el veuràs molt poc, i de fet no cal gaire... S,ocupa de tot la llevadora.

L,espera fins a la primera eco sol fer-se eterna, totes estem molt impacients per veure el cigronet, molta gent es fa fer una eco abans per privat. En la meva opinió no aporta gaire a la pràctica, no es veu res, un puntet. I més val agafar-s,ho amb calma... Jo sempre he anat exclusivament a la pública i tot perfecte. Però si a tu et traquilitza, per exemple, ja valdria la pena.

Les visites són constants: analítiques, corbes del sucre, llevadora, controlde pes, control d,orina... Estaràs molt atesa, no pateixis. I la llevadora és molt accessible. Pots veure-la molt fàcilment si tens un dubte o et preocupa algo, no és com veure el metge de capçalera, que és pràcticament impossible.
Imatge
Imatge
Imatge
NURIA7988
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. nov. 01, 2012 9:51 am

EntradaAutor: NURIA7988 » dl. abr. 18, 2016 10:09 am

Hola!

La Marta9, ho ha explicat perfectement.

En el meu cas, com la 1era eco per SS era a la setmana 12 o 13, just despres de les festes de Nadal, vaig trucar a un gine privat i vaig preguntar, que si tot anava bé, desde quina setmana hi habia d'haber bateg.

Em va dir que desde la 6/7 ja l'hauriem de sentir.
Vaig agafar hora i tot perfecte.
A mi em va servir x passar les festes 'tranquila', encara que ja sabem que el 1er trimestre es el més delicat i pot pasar de tot....

Espero que abiat tinguis el teu positiu!!!!

Petons!!!
shieldmaiden
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm

EntradaAutor: shieldmaiden » dl. abr. 18, 2016 11:39 am

Hola náyade!

Jo et recomano que si ho planifiques amb temps demanis hora abans de posar-t'hi a buscar amb la llevadora perquè et recepti l'àcid fòlic que és molt important de pendre durant el primer trimestre i, si es pot,uns mesos abans de concebre.

Després un cop embarassada, hora directament amb la llevadora! no cal passar pel metge de capçalera!
Imatge
Náyade
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

EntradaAutor: Náyade » dl. abr. 18, 2016 11:41 am

Moltes gràcies a les dues!!!

Jo havia sentit que trucant al ambulatori i dient que estàs embarassada ja et donen hora amb la llevadora, però en altres llocs he llegit que no es així, que has de passar pel de capçalera! Ho trobo una pèrdua de temps i més amb lo lent que va tot...

Quan tingui el positiu aviam com ho faig!!!

Sóc una ferma defensora de la sanitat pública i treballo en ella així que l'únic que vull del privat pot ser aquesta primera eco, però ni tan sols se si la necessitaré!! Ja veurem!!

Moltes gràcies guapes :*
Imatge Imatge
nic
Entrades: 125
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 10:53 am

EntradaAutor: nic » dl. abr. 18, 2016 5:02 pm

Nayade! tal i com et diuen, jo vaig trucar al CAP i em van donar directament per la llevadora a la setmana 8 :ok:
Imatge
15 febrer -> TE+!
02 març - Sou dos!! 3 i 4mm // 22 març - 2,4 i 2,5 cm
12 abril - 6 i 6,1 cm - sembleu nens! // 9 maig - confirmat! us esperem Aleix i Gerard :)
8 juny - 300gr! // 06 juliol - 700gr!
08 agost - 1,35Kg! // 26 agost - 1,77 Kg!
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

EntradaAutor: myca » dt. abr. 19, 2016 1:44 pm

Hola! Jo aquests passos que parleu ja els vaig fer al seu moment, el problema es que d'aixo ja fa quatre anys i encara no m'he quedat embarassada. Nomès un consell, no espereu a apuntar-vos a la llista d'espera per infertilitat ja que a mi la doctora de capçalera no m'ho va dir fins que ja portava molt temps buscant.. I esclar, amb una llista d'espera de prop de dos anys ara ens ha tocat anar per privat i com que de moment tampoc hi ha hagut sort, seguim esperant per anar per SS.
Espero que totes sigueu més ràpides que jo!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::