Cançó preciosa per a mares (sobretot per les embarassades)
Cançó preciosa per a mares (sobretot per les embarassades)
Hola a totes!
Ahir una amiga em va enviar l'enllaç d'aquesta cançó taaaan preciosa i he pensat que potser us agradaria escoltar-la:
https://www.youtube.com/watch?v=ZOXTFhF ... ture=share
Jo em vaig emocionar, entre la veu que té la noia i la lletra de la cançó... Gaudiu-la!!

Ahir una amiga em va enviar l'enllaç d'aquesta cançó taaaan preciosa i he pensat que potser us agradaria escoltar-la:
https://www.youtube.com/watch?v=ZOXTFhF ... ture=share
Jo em vaig emocionar, entre la veu que té la noia i la lletra de la cançó... Gaudiu-la!!

Re: Cançó preciosa per a mares (sobretot per les embarassades)
Abans d'entrar a dins del post ja sabia que parlaries d'aquesta cançó
Es sentir-la i tooots els péls de punta.
Has escoltat el disc senser? Es diu "9 lunas" i és súper bonic.
G- 5/9/2014
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
L- 26/9/2016
Test + 2/6/2021
És preciosa, moltes gràcies!!!!!!
Sindria14 ha escrit:Abans d'entrar a dins del post ja sabia que parlaries d'aquesta cançó![]()
Hola Sindria14,
Sí, cada cop que l'escolto se'm posa la pell de gallina!! ;)
El disc sencer no l'he escoltat (el buscaré), però sí que he anat trobant altres cançons seves a Youtube i totes m'encanten! La de "Mama Canta" me la vull aprendre per cantar-li a la meva filla com a cançó de bressol.
Petonets!
Me n'alegro molt que us agradi, Manumima i Efèlide!! 

Gràcies per compartirla. Pell de gallina, molt bonica.
url=https://lilypie.com]
[/url]
[/url]Re: Cançó preciosa per a mares (sobretot per les embarassades)
Jo us recomano una llevadora-cantautora: Núria Risques
Va ser la meva llevadora en el cap i un dia, quan ja teniem els nostres peques, en el curs de massatge infantil, va agafar la seva guitarra i ens va cantar.... va caure la llagrimeta i aixó que jo no sóc fàcil
Va ser la meva llevadora en el cap i un dia, quan ja teniem els nostres peques, en el curs de massatge infantil, va agafar la seva guitarra i ens va cantar.... va caure la llagrimeta i aixó que jo no sóc fàcil
Moltes gràcies Lis14 per compartir-la. Jo no la coneixia i no sé si son les hormones o què pero se m'han saltat les llàgrimes!
Sabeu si fa concerts o tallers o alguna cosa per a nosaltres? m'encantaria anar-hi!
He mirat la pàgina web i he vist que té alguna cosa programada pero encarat a professionals.
Sabeu si fa concerts o tallers o alguna cosa per a nosaltres? m'encantaria anar-hi!
He mirat la pàgina web i he vist que té alguna cosa programada pero encarat a professionals.
shapty ha escrit:Jo us recomano una llevadora-cantautora: Núria Risques
Jeje! Shapti, i saps si té algun vídeo on puguem escoltar-la?

Ashra ha escrit:Moltes gràcies Lis14 per compartir-la. Jo no la coneixia i no sé si son les hormones o què pero se m'han saltat les llàgrimes!
Hola Ashra, concerts sí que en fa perquè a Youtube he vist vídeos de concerts seus, però no tinc ni idea de quan ni on... Estaria genial que ens fes un concert per a les nostres panxus o criatures!!!
Curiosament l'altre dia estava tafanejant pàgines web de part respectat (Dona Llum, Mare Nostrum, ...) i vaig veure que feia un taller, però també adreçat a professionals. :(
Lis14 ha escrit:shapty ha escrit:Jo us recomano una llevadora-cantautora: Núria Risques
Jeje! Shapti, i saps si té algun vídeo on puguem escoltar-la?
https://youtu.be/JaXaUxFsLGU
Què bé!! Aquest cap de setmana les escoltaré totes. :)
Gràcies Shapty!!
Gràcies Shapty!!

Hola lis14
Doncs segurament vem estar mirant les mateixes pàgines jajajaja
Jo encara estic de poquet pero em faria il·lusió anar-hi... vaig veure també que te pagina al face i xafardejant he vist que fa concerts de música de Nepal pero res per embarassades...
Si per casualitat trobo alguna cosa us ho dic !!!
Doncs segurament vem estar mirant les mateixes pàgines jajajaja
Jo encara estic de poquet pero em faria il·lusió anar-hi... vaig veure també que te pagina al face i xafardejant he vist que fa concerts de música de Nepal pero res per embarassades...
Si per casualitat trobo alguna cosa us ho dic !!!
JuditG ha escrit:Aquí la meva aportació...quina plorera avui...
https://www.youtube.com/watch?v=oLx_dMdJm9Y
Oooh! JuditG, és preciosa! La veu de la Rosana sempre m'ha agradat.
Gràcies per compartir-la!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |