Embaràs i ansietat
Embaràs i ansietat
Bon dia noies,
Tinc un nen de 3 anys que és el millor que m'ha passat mai, però vaig tenir un embaràs molt dolent. Vaig tenir molta ansietat. No el vaig disfrutar massa i en tinc mals records. El nen va néixer abans d'hora (me'l van provocar) perquè no creixia. Ara m'hauré de punxar heparina tot l'embaràs per evitar que passi el mateix.
Total q no em venia la regla em vaig fer un test i em va sortir negatiu (normal ho havíem provat un parell de cops). Però seguia sense venir-me i ara m'ha sortit positiu. Per una part estic contenta, però per l'altra estic paralitzada. Tinc por de trobar-me malament i no poder estar pel meu fill i fins hi tot de no poder-me cuidar a mi mateixa bé...
Algú li ha passat de tenir ansietat x l'embaràs? M'agradaria molt poder-ho comprtir
Tinc un nen de 3 anys que és el millor que m'ha passat mai, però vaig tenir un embaràs molt dolent. Vaig tenir molta ansietat. No el vaig disfrutar massa i en tinc mals records. El nen va néixer abans d'hora (me'l van provocar) perquè no creixia. Ara m'hauré de punxar heparina tot l'embaràs per evitar que passi el mateix.
Total q no em venia la regla em vaig fer un test i em va sortir negatiu (normal ho havíem provat un parell de cops). Però seguia sense venir-me i ara m'ha sortit positiu. Per una part estic contenta, però per l'altra estic paralitzada. Tinc por de trobar-me malament i no poder estar pel meu fill i fins hi tot de no poder-me cuidar a mi mateixa bé...
Algú li ha passat de tenir ansietat x l'embaràs? M'agradaria molt poder-ho comprtir
http://www.tickerclub.com/cache/475fa84cdd.png[/img][/url]
Re: Embaràs i ansietat
Hola Laurasg,
el meu cas és diferent del teu. El meu primer embaràs va anar molt bé. En canvi, després vaig patir un avortament. Això m'ha fet tornar més poruga. I també el fet de tenir un fill petit que sé que em necessita. Per això crec que t'entenc. Tenim les hormones revolucionades i portem una motxilla amb totes les experiències viscudes, bones i dolentes. Crec que a mesura que sumem dies, poc o molt ens tranquilitzem. Sí, són uns mesos de més nervis i d'anar més cansades, de tenir dies que no servim per res... el que sigui. Però ara sabem que l'objectiu que busquem, val la pena!!! Aquí estem per acompanyar-nos en el procés!
Una abraçada
el meu cas és diferent del teu. El meu primer embaràs va anar molt bé. En canvi, després vaig patir un avortament. Això m'ha fet tornar més poruga. I també el fet de tenir un fill petit que sé que em necessita. Per això crec que t'entenc. Tenim les hormones revolucionades i portem una motxilla amb totes les experiències viscudes, bones i dolentes. Crec que a mesura que sumem dies, poc o molt ens tranquilitzem. Sí, són uns mesos de més nervis i d'anar més cansades, de tenir dies que no servim per res... el que sigui. Però ara sabem que l'objectiu que busquem, val la pena!!! Aquí estem per acompanyar-nos en el procés!
Una abraçada

Jo portava molts anys medicant-me per la depressió i ansietat quan vaig decidir quedar-me embarassada i vaig reduir les dosis fins a deixar-ho.... l'embaràs el vaig passar relativament tranquil·la, però després de parir, em va tornar l'ansietat a tope i em vaig haver de tornar a medicar...quan em vaig quedar de la segona encara prenia medicació i la vaig deixar, però el segon trimestre estava fatal i em van dir que la tornés a prendre fins a l'entrada del tercer trimestre... t'ho explico perque vegis que no ets l'única persona que encara que estiguis súper feliç per l'embaràs té ansietat... no sé si et mediques o no per això, però controlat pels metges no t'has de preocupar... el que a mi em van dir és que era molt més perjudicial l'estat de nervis que tenia que no prendre'm la medicació. Això sí, al tercer trimestre me la van treure perquè sinó pot néixer amb síndrome d'abstinència.
Pateixo d'ansietat fa molts anys, medicada amb aproxetina, pels dos embarassos, l he reduït al minim, mitja pastilla, i tot genial. A vegades , es pitjor patir l'ansietat, que prendre medicació si la necessitesd, això si ben cintrolat, dit pel meu gine :)
ola noies moltes gràcies. No he dit res perquè intento evitar el tema, però estic realment espantada. M'hn començat a medicar i se q no passa res pel nen, però jo tampoc estic millor de moment. Merci a totes
http://www.tickerclub.com/cache/475fa84cdd.png[/img][/url]
Pensa que aquest tipus de medicació sol tardar unes 3 setmanes, perquè notis els efectes, paciència. Sóc infermera, si necessites consell, escriu-me :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |