És singlot?
- shieldmaiden
- :: papallona

- Entrades: 127
- Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm
És singlot?
Hola noies!!
Estic de 31+3. Ahir i avui al migdia he notat com uns moviments diferents. Uns copets molt sutils (no patades ni res) i ritmics (cada 2 segons aprox). Deu ser singlot de la petita? Vosaltres com el sentiu?
Gràcies!!!
Estic de 31+3. Ahir i avui al migdia he notat com uns moviments diferents. Uns copets molt sutils (no patades ni res) i ritmics (cada 2 segons aprox). Deu ser singlot de la petita? Vosaltres com el sentiu?
Gràcies!!!
- marietavermella
- :: formigueta

- Entrades: 75
- Membre des de: dv. feb. 26, 2016 12:24 pm
Re: És singlot?
Siiiiii, a la meva petita li pas a va casi cada nit!!!! Son ràpids i seguits... son molt xulos! ! :)
Sii!
El meu en té bastant sovint jejeje
El meu en té bastant sovint jejeje
Segur que sí! El Marcel de vegades també en té, o això em sembla. Pel que es veu és molt comú
Algun cop fins i tot el meu company ha pogut notar els moviments de singlot, que són ben diferents a la resta.
- shieldmaiden
- :: papallona

- Entrades: 127
- Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm
sÍIIIIIIII, sembla ser que sí es singlot, jejejeje.
El meu també en té 1-2 vegades al dia, que jo sentí... em fa patir... perque es molt molest per a ells. pero sembla ser optim per al seu desenvolupament ja que s'esta entrenant per la respiració.
El meu també en té 1-2 vegades al dia, que jo sentí... em fa patir... perque es molt molest per a ells. pero sembla ser optim per al seu desenvolupament ja que s'esta entrenant per la respiració.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |