SOL.LICITUD DERIVACIÓ HOSPITAL

Salut, dubtes i preparatius.
Aza
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:09 am

SOL.LICITUD DERIVACIÓ HOSPITAL

EntradaAutor: Aza » dl. juny 06, 2016 2:32 pm

Hola a totes, estic en el meu primer trimestre i encara no he tingut la primera visita amb la llevadora, serà la setmana vinent, pero el tema de l'hospital m'angoixa, no m'agrada el que em toca i tinc clarissím que vull demanar la derivació al Taulí de Sabadell, el primer el vaig tenir al Vall Hebrón (em tocava per residencia) i tot i que es molt bon hospital el part va se complicat i va ser finalment per cessareà, tot aixó em fa tenir molta por ara, i vulll un bon hospital i que si a mes fa part respectat molt millor, aixó ho compleix el Taulí, em toca Mollet, que no te ni pediatría...
Alguna ha tingut problemes per demanar una derivació?
Tinc entès que tinc dret.. pero tambè que me la poden tirar enrrere....
No es tant per un part natural, ja que la veritat no se com ho farè ho que sentirè o que voldrè, ja m'agradaría tenir-ho clar i nar per el part natural, pero soc una mica cagueta, vull que em respectin i sentir-me segura, es tot el que vull.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: SOL.LICITUD DERIVACIÓ HOSPITAL

EntradaAutor: Náyade » dl. juny 06, 2016 3:06 pm

Hola guapa!!

Felicitats primer de tot!!

La solicitut l'has de demanar a la llevadora i ella ho gestiona. Normalment no hi ha problema, però conec un cas en què la llevadora no volia fer la derivació i la noia ho va haver de fer ella sola, anant al hospital que volia i portant un paper.

Sort!!!!
Imatge Imatge
usuabc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:12 pm

EntradaAutor: usuabc » dl. juny 06, 2016 5:15 pm

No hauries de tenir problema perquè llevadors, ginecòlegs o metges de capçalera del teu CAP facin la derivació a l'hospital on vols parir (normalment, a les 33-35 setmanes). Ara bé, hi ha direccions de CAPs o regions sanitàries o com sigui que s'organitzen, que "prohibeixen" els treballadors fer aquestes derivacions. A mi m'ha passat.
Tot i que l'elecció de metge, hospital, etc. és un dret reconegut, només està regulat el procediment concret (i unilateral del pacient) en el cas d'atenció primària i pediatria, i això fa que si pel que sigui no et volen fer la derivació hagis d'espavilar-te tu sola. Normalment posant-te en contacte amb l'hospital que vols aconsegueixes que "t'absorbeixin", almenys en casos d'embaràs de baix risc sense patologia. Sort!
Aza
Entrades: 164
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:09 am

EntradaAutor: Aza » dj. juny 09, 2016 9:52 am

Gràcies per les vostres respostes, ho tinc clar i ho penso intentar.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::