Infeccio dorina i 21 semanes

Salut, dubtes i preparatius.
mimi_pol
Entrades: 2
Membre des de: dl. ago. 15, 2016 9:06 am

Infeccio dorina i 21 semanes

EntradaAutor: mimi_pol » dl. ago. 15, 2016 9:20 am

Bones! Soc nova aaqui!! Estic embarasada de 21 semanes i he patit infeccio d'orina, seguidament degut els antibiotics una candidiasis, pero tot i estar resolta la infeccio segueixo amb algun doloret lumbar, algu li ha passat???
capseta
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Infeccio dorina i 21 semanes

EntradaAutor: capseta » dl. ago. 15, 2016 10:18 am

Hola!!
Jo no he estat ni estic embarassada, però he patit moltes infeccions d'orina i algunes candidiasis.

Per tal de prevenir-ho et recomano que:
- utilitzis calces de cotó
- no portis roba interior ni pantalons ajustats (amb l'embaràs supos que ja ho fas)
- beguis molta aigua
- vigilis amb la higiene íntima: a poder ser utilitza un sabó de pH de la pell (tipus lactacid o algo així, compra'n a la farmàcia)
- anar al lavabo tant com necessitis, res d'aguantar-te
- inmediatament després de tenir relacions anar al lavabo
- consumir arandanos rojos, hi ha sucs (granini i altres marques), infusions (a aldi és bona i barata) i també pastilles que tenen extracte de arandano rojo (crec que es pot prendre durant l'embaras, hauries d'assegurar-te'n) com el cysticlean o cranberola. Hi ha moltes marques a les farmàcies.

I ara serà normal que et notis una mica molesta durant uns dies, entre una cosa i l'altra i les molèsties normals de l'embaràs. La candidiasis te l'han tractat també pel que entenc, no?
Segurament se't passi, però jo per acabar de "rematar" durant uns dies m'asseguraria de beure molta aigua i infusions o suc d'arandano, i m'aniria controlant la temperatura, que si hi hagués febre sí que seria preocupant.

Una abraçada i millora't!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dt. ago. 16, 2016 7:12 am

Hola! Jo durant l'embaràs vaig tenir 5 infeccions d'orina. Em van dir que era perquè la matriu pressionava on no devia, i que era força habitual en embarassades. Jo seguia tots els consells que t'ha donat la capseta (que estan molt bé) menys el dels arándanos, i em passava igual. Al final em vaig comprar unes pastiles d'extracte d'arándano vermell (compatibles amb l'embaràs) i, casualitat o no, ja no em va passar més.

Ànims i que vagi tot molt bé!
Rosita15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 6:34 pm

EntradaAutor: Rosita15 » dt. ago. 16, 2016 9:43 am

Les Cistitis i Candiasis sempre van lligades de la mà.
Capseta t ha donat els millors consells. Jo afegiria que els sucs de nabius vermells fossin el més naturals possibles ( ves a una herboristeria), que els comercials porten molta sucre i és el pitjor per la candiasis. El millor, un "xupito" de suc de nabius abans d´anar a dormir. O tb va molt bé abans d´esmorzar, un got d´aigua tebia amb una mica de suc de llimona, ja que és un poderos desifectant!,
I és normal que et quedi el doloret, però amb uns dies et passarà. Si no, cap al metge, ja que les Cistitis (com les Candiasisi) a vegades son dures d´eliminar.
Espero que et milloris del tot!
capseta
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dt. ago. 16, 2016 2:42 pm

És veritat el que diu la Rosita dels sucs naturals, just ahir vaig estar al súper mirant-los (mai en compro) i son sucre pur en general.
Ara que la jaruma ha confirmat que els arandanos els pots prendre sense problema, jo en prendria pastilles d'extracte o en infusions (jo mai les prenc amb ssucre, i aquest t'asseguro que no li cal, te un sabor bonissim!!).

Ja ens diras com t'ha anat.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F