Serà un embaraç? Experiències de les que ja s'han quedat embarassades

Salut, dubtes i preparatius.
Rovili
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. març 06, 2016 1:05 pm

Serà un embaraç? Experiències de les que ja s'han quedat embarassades

EntradaAutor: Rovili » dv. set. 09, 2016 8:57 pm

Hola a tots, totes!

Tinc un bebe de 18 mesos al qual li dono el pit i la lactància mai m'ha suposat cap dolor, ni als mugrons ni res de res. No he vist la regla "ni por asomo" en tots aquests mesos, desde que em vaig quedar embarassada, vaja. Desde fa una mica menys d'una setmana, cada cop que el meu fill mama em fan molt de mal els mugrons, inclús depèn com després de la dutxa la tovallola també m'ès molt molest.
Fins fa cosa d'un o 2 mesos no tenia gens de líbido i ara la veritat és que tinc bastant de fluxe, fa cosa d'una setmana vaig tacar la roba íntima d'una taca marrona però va ser un cop en aquell dia. Al no tenir la regla desde fa mesos, no em puc basar en res per dir si estic embarassada o no, no cal dir que ni que no tingui la regla fa cosa de 2 o 3 mesos que estem buscant, lo que passa que fa un mes potser em vaig fer un test d'embaraç i era negatiu. Ahir me'n vaig fer un altre amb resultat negatiu però dins la pantalla de control semblava com si hi hagués entrat una mica d'orina, així que no sé si el resultat és viable o no.

No se si les que doneu el pit i us heu quedat embarassades donant el pit i sense tenir la regla, o altres que sapigueu sobre aquest tema, creieu que el que de cop em faci mal quan mama, podria ser un senyal d'embaraç? Sincerament és lo únic que em fa dubtar perquè si que fa 2 o 2,5 mesos que noto mal com si fos als ovaris, mal d'esquena, etc., però res de tot això em sembla tan raro com després de tans mesos de lactància sense cap dolor, ara de cop i volta, em fan mal els mugrons dels dos pits...

Agraïré qualsevol opinió i/o experiència :)
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: Serà un embaraç? Experiències de les que ja s'han quedat embarassades

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. set. 09, 2016 9:50 pm

Hola!! I no podria ser que t'hagi de baixar la regla? Com si el teu cos estigues ja preparant-se? A mi em va baixar quan elmeu peque tenia sis mesos...vaig començar a treballar i sempre fèiem pit a demanda, xo de sobte passàvem 5 hores separats i patapam, al reduir una mica les tomes em va baixar. Vam continuar fent el pit fins als 25 mesos.

Parlo des del desconeixement eh.... però bueno que podria ser que ha de baixarte.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET