Embaràs i gastrointeritis
Embaràs i gastrointeritis
Hola marones!!
A veure si alguna em pot donar una mica de llum que estic una mica agobiada...
Avui no he pogut anar a la feina per culpa d'un virus intestinal. A l'escola bressol de la petita hi ha passa i estava cantat que tard o d'hora arribaria a casa. La qüestió és que estic embarassada de 6 setmanes i no sé si hauria d'anar al metge... Aquest matí estava molt pitjor que ara: anar al WC constantment, mal de panxa... Sembla que em vaig trobant millor però no sé què fer i per Internet trobo coses molt contradictòries.
Alguna metgessa a la sala!? Hidratant-me i fent dieta tova en tinc prou? A alguna li ha passat?
Gràcies boniques!!
A veure si alguna em pot donar una mica de llum que estic una mica agobiada...
Avui no he pogut anar a la feina per culpa d'un virus intestinal. A l'escola bressol de la petita hi ha passa i estava cantat que tard o d'hora arribaria a casa. La qüestió és que estic embarassada de 6 setmanes i no sé si hauria d'anar al metge... Aquest matí estava molt pitjor que ara: anar al WC constantment, mal de panxa... Sembla que em vaig trobant millor però no sé què fer i per Internet trobo coses molt contradictòries.
Alguna metgessa a la sala!? Hidratant-me i fent dieta tova en tinc prou? A alguna li ha passat?
Gràcies boniques!!
Re: Embaràs i gastrointeritis
Hola! Si vas al metge l'unic que e faran sera dir-te que facis dieta i prou.no es pot fer res...passar-ho i ja esta. Jo no hi aniria a part del temps d'espera sempre es pot agafar algun altre virus a la sala d'espera i mes ara q hi ha passa..... fes repos hidratar-te be i dieta astrongent. Aquest virus al teu embrionet no li afecta.
Anims!
Anims!
Jo vaig patir gastroenteritis durant l'embaraç, i tot i que no m'ho va donar el metge, la meva cosina que és cap d'infermeria em va recomanar ULTRALEVURA. Es un probiòtic que no et farà cap mal. Pregunta a la farmàcia, perquè a mi em va anar molt bé i inclús he hagut de pendre-ho durant la lactància.
Pregunta a la farmacia també si t'aconsellen suero oral, per no deshidratar-te. Són molt empipadors aquests virus.
Gràcies, noies!!!
Ara ja estic bé!! A la farmàcia em van donar ULTRALEVURA la_rodri!!! I va ser cosa només de dos dies! Es veu que hi ha molta passa... A l'Escola Bressol de la petita van caient tots
Ara ja estic bé!! A la farmàcia em van donar ULTRALEVURA la_rodri!!! I va ser cosa només de dos dies! Es veu que hi ha molta passa... A l'Escola Bressol de la petita van caient tots
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 115 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |