Vacuna de la grip
Vacuna de la grip
Hola marones,
Les que esteu embaraçades, què n'opineu de la vacuna de la grip? Us la posareu? Pros i contres de la vacuna???
Tinc molts dubtes de si posarme-la o no i la llevadora no es vol mullar, dieu que és desició meva...
Aix, a veure si m'ajudeu a decidir...
Les que esteu embaraçades, què n'opineu de la vacuna de la grip? Us la posareu? Pros i contres de la vacuna???
Tinc molts dubtes de si posarme-la o no i la llevadora no es vol mullar, dieu que és desició meva...
Aix, a veure si m'ajudeu a decidir...
Re: Vacuna de la grip
Jo me la anava a posar, però l'altre dia parlant amb el meu gine em va preguntar quantes vegades havia jo agafat la grip, li vaig respondre que mai a la vida, em va dir que si mai l'havia agafat perquè inocular-me un virus.
Em va dir també que la cepa que posen és la de l'any anterior i que aquest any no sabem quina cepa hi haurà, que si em vacuno podria desenvolupar la malaltia, és raro que passi, però pot passar...
Que en el cas que agafes la grip aquest any al nen no li passaria res, no li passa el virus a ell.
No sé, això és el que em va comentar el meu dr. jo vaig prendre la decisió de no vacunar-me.... però és tan lícit fer-ho, com no fer-ho
Aquesta és la meva opinió eh!
Em va dir també que la cepa que posen és la de l'any anterior i que aquest any no sabem quina cepa hi haurà, que si em vacuno podria desenvolupar la malaltia, és raro que passi, però pot passar...
Que en el cas que agafes la grip aquest any al nen no li passaria res, no li passa el virus a ell.
No sé, això és el que em va comentar el meu dr. jo vaig prendre la decisió de no vacunar-me.... però és tan lícit fer-ho, com no fer-ho

Aquesta és la meva opinió eh!
Em quedo x aqui aviam si jo també surto de dubtes, perquè l'altre dia tenia clar que si i ara estic dubtant...

Hola, jo nomes m'he vacunat un cop i va ser durant l'embaras, jo no per no agafar-la que mira la passes i ja esta, pero protegeix al bebe durant 6 mesos despres de neixer. Com a minim li feia el favor a ella de donar-li anticossos i aixi protegir-la durant uns mesets. De fet no va agafar ni un moc ni tos ni res.no se si sera la vacuna o q xo jo em tornare a vacunar en el proper embaras.
Pero clar cada una pot fer el q cregui millor.
Pero clar cada una pot fer el q cregui millor.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |