Embaràs i feina

Salut, dubtes i preparatius.
airuni
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Embaràs i feina

EntradaAutor: airuni » dc. abr. 19, 2017 6:40 pm

Hola!
Encara no estic embarassada, de fet comencem la cerca aquest mes, però no deixo de donar-li voltes al tema feina, a veure si em podeu ajudar amb les vostres experiències de com s'ho van prendre quan vau dir que estaveu embarassades.
Jo porto només 8 mesos en aquesta oficina i pel meu tipus de feina quan agafes la baixa haurien de buscar una substituta, ja se que s'ho agafaran bastant malament perquè realment es una putada però tambè ho és haver de condicionar la meva vida en funció de la feina. Total que estic ilusionada però cagada de por amb aquest tema.
Gràcies!
Imatge
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Embaràs i feina

EntradaAutor: Laure » dc. abr. 19, 2017 9:11 pm

Hola guapa,

Sóc del parer que una empresa Quan agafa noies de segons quines edats ja es pot imaginar que tard o d'hora passarà per un o més embarassos.

Una baixa són 4 mesos, i no s'acaba el món, si no els agrada, que s'hi fotin fulles, T'entenc, perquè a moltes ens passa que ens sap greu, però què són 4 mesos davant tota una vida laboral?? jo em foto negra. :-D

Mira, una companya de feina va posposar l'embaràs perquè li sabia greu per la feina en aquell moment i després va tenir un seguit de problemes personals que això sí que van ser motius de pes i no va poder posar-s'hi! quan hi penso m'encenc, pobreta, i tot per fer un favor a l'empresa.... :ufs:
Bombeta
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. març 16, 2017 9:09 pm

EntradaAutor: Bombeta » ds. abr. 22, 2017 11:37 am

Hola,

Jo penso que la feina és important, però no prou com per condicionar una decisió com aquesta.

Si cal un substitut segur que ja el trobaran donat el moment, és molt possible que no s'ho agafin tant malament com et penses. Si tens una empresa saps que pots tenir baixes i ho has d'assumir amb certa naturalitat.

Jo no em preocuparia massa per aquest tema ;)

Molta sort amb la cerca!
June87
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dv. juny 26, 2015 3:01 pm

EntradaAutor: June87 » dg. abr. 23, 2017 11:17 am

Airuni bonica! Jo ja saps que estic igual amb aquest tema i que penso el mateix que tha dit les companyes! En el meu cas porto prop de dos anys a la feina actual, se que no es massa i a sobre tinc una companya embarassada que donara a llum en dos mesos. Per la nostra feina que estem de peu ens donen la baixa cap a les vint i poc setmanes així que si aquest mes mhe quedat s ajuntara la baixa de maternitat d ella i la meva per risc... Però mira ja sho faran!! No podem posposar la cerca pensant en l empresa... Si per ells fos si no els interesses et fan fora sense miraments així que disfruta la cerca i que sho agafin com volguin!

Sort bonica!
Imatge

Imatge

Imatge
airuni
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

EntradaAutor: airuni » dg. abr. 23, 2017 8:29 pm

Moltes gràcies pels anims, al final s'ha de ser egoista i mirar per un mateix, ells tampoc miraran per mi i teniu raó que contractant dones ja ho haurien de preveure. Encara que la por continua, amb les companyes tampoc tinc molta relació i sé que no ho veuran amb bons ulls em fa més por tenir aquest mal rotllo que no que m'acomiaden, al final suposo que trobaria una altra feina i entre atur i maternitat podriem anar fent, pero estar treballant amb males cares i mal rotllo em fa molt pal.
Però bueno lo dit, serà qüestió de no pensar gaire i que surti com surti
Imatge
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dg. abr. 23, 2017 9:39 pm

Eiiii entro per dir-te que tu fes el que mes et convingui, la feina és només una part de la nostra vida però no és el més important. És una empresa, ja s'apanayaran en trobar-te un substitut, son coses que passen, és llei de vida, la gent agafa baixes i aquestea coses. No son màquines i per aixo hi ha una drets del treballador....
És igual si hi ha males cares, és el seu problema. Si vols ser mare, i pots, siga-ho. No ho deixis passar per una feina. Les feines no son per tota la vida, un fill si.

I si, com diu June87 si a la feina fas mes de 4h diaries de peu, et pots agafar la baixa per risc de embaras per la mutua de l'empresa a les 22 setmanes. Aixo ho paga la mutua, ni tant sols ho paga l'empresa....

No t'ho pensis més i endavant!!! Pq no saps quant de temps pots trigar en quedar-te embarassada i el temps és or. I com diuen les companyes, ells miraran per ells, el dia que t'hagin de chutar et chutaran sense miraments. Aixi que tu fes igual i mira x tu.

Sort!!!!!! :ok:
Imatge

Imatge
petitajo
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dl. abr. 24, 2017 1:43 pm

Hola,
jo vaig quedar embarasada als 2 mesos de començar en una feina, malauradament no va anar bé i em van fer un raspat una tarda i l'endema vaig anar a treballar com si res hagues passat, no ho vaig dir a ningu, ni em vaig agafar cap dia. Al cap de 5 mesos, quan portava 7 a l'empresa em vaig quedar embarasada altre vegada i no ho vaig comunicar a l'empresa fins q estava gairebe de 4 mesos. Com tu em feia por la seva reacció, jo tambe necesito suplent.

Mentre estava embarasada em van fer contracte indefinit i encara segueixo en la mateixa empresa i he passat per un altre embaras.

Si estan contents amb tu i es una empresa amb cara i ulls, no hi haura problema :ok:

Molta sort en la busqueda!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::