Nom de nen
Nom de nen
Hola a totes!
Estic embarassada de 26s5d i no trobem cap nom que ens convenci pel nostre segon fill. El primer es diu Liam i busquem un altre nom que sigui: curt i internacional (amb això vull dir que sigui pronunciable en varis idiomes sense que canvii massa, com és el cas de Liam). El meu marit és estranger, ens encanta viatjar i jo tinc un nom català i impossible de pronunciar per algú que no sigui d'aqui, sempre m'han canviat el nom, per això busco un que es pugui dir bé almenys en anglès, francès, castellà i evidentment fàcil en català també.
Les opcions que tenim fins ara:
- Mael
- Luca
- Noam
- Sacha/Sasha
A veure si alguna em pot ajudar a aclarir-me o qualsevol altra idea serà benvinguda!
Estic embarassada de 26s5d i no trobem cap nom que ens convenci pel nostre segon fill. El primer es diu Liam i busquem un altre nom que sigui: curt i internacional (amb això vull dir que sigui pronunciable en varis idiomes sense que canvii massa, com és el cas de Liam). El meu marit és estranger, ens encanta viatjar i jo tinc un nom català i impossible de pronunciar per algú que no sigui d'aqui, sempre m'han canviat el nom, per això busco un que es pugui dir bé almenys en anglès, francès, castellà i evidentment fàcil en català també.
Les opcions que tenim fins ara:
- Mael
- Luca
- Noam
- Sacha/Sasha
A veure si alguna em pot ajudar a aclarir-me o qualsevol altra idea serà benvinguda!
Re: Nom de nen
Edgar?
Hola Rovili, enhorabona!!
Doncs no sé, se m'acut Thomas, Nico, Max, Tim, Paul (Pol), i poc mes.
No hi ha cap nom estranger wue soni be en català?? Potser aixi et serà mes fàcil trobar-lo....
Ja ens diras!!!
Doncs no sé, se m'acut Thomas, Nico, Max, Tim, Paul (Pol), i poc mes.
No hi ha cap nom estranger wue soni be en català?? Potser aixi et serà mes fàcil trobar-lo....
Ja ens diras!!!
A mi se m'han acudit aquests; no sé si són exactament el que us interessa:
Alan
Àxel
Cristian (potser és massa llarg)
Dan
Ian
Isaac
Leo
Marc (Mark)
Nil (Neil)
Víctor
Alan
Àxel
Cristian (potser és massa llarg)
Dan
Ian
Isaac
Leo
Marc (Mark)
Nil (Neil)
Víctor
Moltes gràcies a totes pels noms proposats! :) Serà qüestió de passar-hi encara més de temps i a veure si arribem a un acord amb el meu marit..jeje Varis dels que m'hau dit m'agraden així que hauré d'estudiar-ho, qui m'havia de dir que seria tan difícil trobar un nom que cumplís tots els nostres requisits, amb lo que m'agradava de petita jeje
David
Daniel
Xavier
Jacob
Saul
Gabriel
Marcel
Samuel
El meu es diu Quim, que no es que sigui estranger pero es pot pronunciar en qualsevol idioma.
Daniel
Xavier
Jacob
Saul
Gabriel
Marcel
Samuel
El meu es diu Quim, que no es que sigui estranger pero es pot pronunciar en qualsevol idioma.
Hola!
Jo si es un nen, Arnau m agrada molt!
Dels que comentes, em quedo amb Luca.
Sort bonica!
Jo si es un nen, Arnau m agrada molt!
Dels que comentes, em quedo amb Luca.
Sort bonica!
Després de dos avorts... tornem a intentar ho!
- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |