Referències del Dr. Robin Julve?

Salut, dubtes i preparatius.
wind
Entrades: 1
Membre des de: dc. nov. 22, 2017 3:50 pm

Referències del Dr. Robin Julve?

EntradaAutor: wind » dc. nov. 22, 2017 4:00 pm

Hola noies!
Estic de 7 semanes, i per questió d'horaris vaig agafar la primera eco i em van donar hora amb el Dr. Robin Julve (al CGO de mataró) . Algú en té de referències? El vaig veure molt jovenet, però tb professional. A veure si algu em pot dona la seva opinió per escollir-lo a ell o a un@ altr@. De vegades penso que qui millor ens entén són les dones gines, però segurament estic equivocada!
Ja em direu! i mil gràcies!!!

:-())
Esther87
Entrades: 2
Membre des de: dl. ago. 14, 2017 3:30 pm

Re: Referències del Dr. Robin Julve?

EntradaAutor: Esther87 » dc. gen. 03, 2018 11:41 am

Bon dia

Primer enhorabona!

Jo estic de 9 setmanes i hem va fer una ecografia de control el Dr. Robin Julve. Hem va semblar bon profesional i ens va tractar molt bé, pero no tinc més referencies.

Si algú el té com a metge li agrairia que ens expliqués la seva experiencia.
Holaquetal
Entrades: 1
Membre des de: ds. nov. 26, 2022 5:13 pm

Re: Referències del Dr. Robin Julve?

EntradaAutor: Holaquetal » ds. nov. 26, 2022 5:44 pm

Hola!

Jo crec que puc donar una opinió més completa perquè em va portar tot l'embaràs. Veig que els missatges que heu posat són ja de fa temps però bé.

Durant l'embaràs vaig estar contenta en general, molt agradable i professional. No obstant això, al final d'aquest no em va agradar el tracte. El meu embaràs va ser llarg de pebrots (vaig parir a la setmana 41+3...).

Ell em va dir d'induir el dia que feia 41 setmanes. Jo volia posar-me de part de manera natural així que li vaig dir d'esperar una mica. No em va agradar la seva resposta i pràcticament no em va donar opció, quan de la setmana 41 a la 42 es pot esperar fent més controls. Sense entrar en si hi ha més risc o no, de normal és una opció.

Vaig avisar-lo per dir-li que volia esperar uns dies en comptes d'induir a la 41 i va ser bastant borde, a més que no em va dir res de fer més controls, res de fer una eco ni res de res. Total, que després d'això vaig passar de tornar perquè m'imaginava que no anava a estar precisament simpàtic.

Vaig acabar el seguiment a Sant Joan de Déu i em vaig sentir bastant més tranquil·la, ja que em van citar per monitors més seguits, em van fer una ecografia per comprovar que la placenta continués funcionant bé, que hi hagués suficient líquid amniòtic, etc. A més, em van dir que podien induir el dia que jo volgués sempre que no passes de la setmana 42.

En resum, amb el doctor Robin Julve tot molt bé mentre no li portis la contrària.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::