embaràs de bessons a Clínica Sagrada Família

Salut, dubtes i preparatius.
airun6
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 7:10 pm

embaràs de bessons a Clínica Sagrada Família

EntradaAutor: airun6 » dl. abr. 13, 2020 7:16 pm

Bon dia,

Estic embarassada de bessons i per mútua m'entra la Clínica Sagrada família amb l'equip del Dr Boguñà. El meu dubte és si recomaneu aquesta clínica tenint en compte que he llegit que no té UCI de neonats (i tenint bessons em preocupa). També volia demanar si algú sap si a la Clínica Corachan visita el Dr Ignasi Valls o només atén als parts.

Moltes gràcies!!!
Nuria E
Entrades: 1
Membre des de: dj. abr. 16, 2020 9:16 pm

Re: embaràs de bessons a Clínica Sagrada Família

EntradaAutor: Nuria E » dj. abr. 16, 2020 9:26 pm

Jo vaig parir a la Sagrada Familia la meva filla gran i, a banda de que el millor tresor ha sigut tenir-la, la meva experiencia va ser horrorosa a nivells de maltractament psicològic per part de la llevadora i el ginecoleg. Una experiencia que vaig trigar molt a sanar.
Em van infantilitzar a mi i el meu marit i van fer amb mi el que van voler sense cap mena de informació previa ni respecte.
Un part que va començar a casa genial i podia haver anat super bé ...... en fi, fatal
airun6
Entrades: 2
Membre des de: dl. abr. 13, 2020 7:10 pm

Re: embaràs de bessons a Clínica Sagrada Família

EntradaAutor: airun6 » dc. juny 10, 2020 1:41 pm

Ostres em sap molt greu els professionals que atenen el part haurien de ser conscients de la importància de cuidar i recolzar a la mare i el tracte que s'ha d'oferir ... M'has ajudat amb la teva resposta, moltes gràcies
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: embaràs de bessons a Clínica Sagrada Família

EntradaAutor: Náyade » dt. juny 16, 2020 12:04 pm

Hola!
Crec que no puc ajudar-te gaire pq no tinc experiència de primera mà, però he sentit a parlar fatal de la Sagrada Família.... Sobretot que estan desactualitzats i no ajuden res ....tal i com deia Núria E.

Ànims!!!
Imatge Imatge
GarciGarci2
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. nov. 29, 2021 8:57 pm

Re: embaràs de bessons a Clínica Sagrada Família

EntradaAutor: GarciGarci2 » dj. des. 02, 2021 9:17 am

Suposu que ja hauràs decidit o donat a llum , jo vaig parir a la Sagrada Familia fa menys de dos anys ( 2020) i la meva experiencia va ser genial !
La llevadora encantadora i el ginecoleg (dr.boguña) em va ajudar per fer-ho el més ràpid possible i de la millor manera.
L'atenció a planta genial també.
No tinc cap queixa

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::