Sant Joan de Déu i mutua

Salut, dubtes i preparatius.
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Sant Joan de Déu i mutua

EntradaAutor: Tribuchang » ds. set. 19, 2020 3:47 pm

Estem buscant mútua per portar l’embaraç (encara no hi estic però amb tot el tema de carències volem escollir bé). El dia que em toqui parir m’agradaria fer-ho a Sant Joan de Déu. Sabeu amb quina mútua podria visitar-me i parir allà?



També veig que moltes vegades parleu de gines (com la Carme Guasch). Sabeu algun pro part natural a Sant Joan de Déu. Si esculls un ginecòleg/a no tens assegurat 100% que estigui al teu part no? O si?



Gràcies.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Sant Joan de Déu i mutua

EntradaAutor: Náyade » dc. nov. 11, 2020 12:25 pm

Hola maca,

crec que no podré resoldre ben bé el teu dubte. Tema mútua ho desconec completament i no puc ajudar-te,

En tema SJD, sé que hi ha un programa de part natural, amb sales acondicionades, i està super bé en aquest sentit (pel que he escoltat i vist a la TV). Però com saps a la SS no pots escollir gine, de fet l'embaràs si no es de risc et portarà la teva llevadora del CAP i no s fins al final de l'embaràs que et veurà un gine. I quan et poses de part, t'atèn qui hi hagi, no pots escollir.

Com que desconec el tema mútua, no puc donar-te molta idea però per exemple m'han parlat bé de la dexeus i malament de la quiron, però segur que hi haurà opinions de tot i gent que li ha anat bé o malament amb el mateix equip.

Molta sort!
Imatge Imatge
LauraRodas
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 12, 2021 9:09 pm

Re: Sant Joan de Déu i mutua

EntradaAutor: LauraRodas » dv. març 12, 2021 9:16 pm

Bones,

Jo tinc un trauma perquè vaig patir violencia obstetrica al meu primer part i a la primera visita amb la matrona em vaig posar a plorar en explicarli... No ho vaig fer expressament... Però gràcies a això em va dir que podia triar l'hospital que vulgues...
Una altra opció és anat ja dilatada a l'hospital i estaran obligats a atendret perquè és una urgència.
Zarcar
Entrades: 2
Membre des de: dv. jul. 30, 2021 10:08 pm

Re: Sant Joan de Déu i mutua

EntradaAutor: Zarcar » dv. jul. 30, 2021 11:03 pm

Bona nit,

Estic en una situació se blant. Finalment vas parir a santa Joan de deu amb mutua ?

Montes gracies

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::