Experiències amb banda Amniòtica

Salut, dubtes i preparatius.
Yuka
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 12, 2020 7:04 pm

Experiències amb banda Amniòtica

EntradaAutor: Yuka » dc. març 24, 2021 9:38 am

Hola, estic embarassada de 17 setmanes. Dilluns a la eco de control va comentar la ginecóloga que hi ha una banda amniótica ( es veia una línea que atravessava la imatge de dalt a Baix), però no li ha donat importància. Comenta que por ser provocat per una adherencia de la cicatriu de la cesárea previa, que el bebé ara passa pels costats, i després s'acostuma a quedar en un lateral. Que ho comenti a la eco de les 20 setmanes. He sortit contenta de la eco, però he comès l'error de mirar a Google. Algú s'hi ha trobat?? M'he de preocupar? Moltes gràcies!!!
Carolinita
Entrades: 1
Membre des de: ds. març 27, 2021 4:41 pm

Re: Experiències amb banda Amniòtica

EntradaAutor: Carolinita » ds. març 27, 2021 5:03 pm

Hola!
Jo estic més o menys a la teva situació. A la eco de les 12 setmanes em van veure la banda amniòtica, però la ginecóloga no li va donar importància i no em va fer cap comentari al respecte, ho vaig veure després a l'informe (banda amniótica que no compromete partes fetales) i, a l'igual que tú, vaig buscar a Internet... el pitjor que es pot fer.
En el meu cas també tinc una cesàrea anterior, em dones una mica d'esperança que igual pot ser d'això...
He demanat una eco per privat que me la faràn a la setmana 18 per buscar una segona opinió i veure com avança, sinó m'havia d'esperar a les 20.
Se m'està fent etern, estic dels nervis.
A veure si algú ens pot explicar la seva experiència...
Espero que tot et vagi molt bé!
Yuka
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 12, 2020 7:04 pm

Re: Experiències amb banda Amniòtica

EntradaAutor: Yuka » dl. març 29, 2021 8:30 am

Hola @Carolinita!

Doncs si noia... un neguit tot això...

Vaig trobar un post aquí http://www.socpetit.cat/forum/viewtopic.php?t=32222 sobre la brida amniótica, i em vaig tranquil·litzar una mica...

Pel que he llegit, fins que no es mira més a fons s'acostumen a barrejar les Bandes/brides amniòtiques, amb les làmines/fulles amniòtiques, que acostumen a ser provocades per cirurgies previes, i no tenen molta més importància.

Esperem que sigui això...

La meva ginecòloga ni ho va apuntar a l'informe, només que ho comentés a la eco de les 20, que per cert se m'està fent eterna l'espera.

A més, encara no sento al bebé moure's i m'emparanoio molt!

Creuarem els dits... ja diràs com va!
Yuka
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 12, 2020 7:04 pm

Re: Experiències amb banda Amniòtica

EntradaAutor: Yuka » dc. abr. 07, 2021 2:17 pm

@carolinita com vas? Novetats?

Jo esperant l'eco de dilluns... Estic dels nervis!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::