Primera Visita embaràs

Salut, dubtes i preparatius.
Pipaa
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. juny 03, 2021 7:02 pm

Primera Visita embaràs

EntradaAutor: Pipaa » dv. juny 04, 2021 4:05 pm

Hola noies! Com esteu?

Just ahir vaig descobrir que estic embarassada. Tenia claríssim que volia visitar-me al Hospital General amb la doctora Laura Rodellar perquè he llegit bones referències però el problema és que la primera cita disponible amb ella és el dia 2 de juliol que si els meus càlculs no fallen estaria de 10 setmanes ( comptant des del primer dia d'última regla), no sé si vaig errada...
Creieu que és molt tard per fer la primera visita a les 10 setmanes? Què farieu?

Gràcies!!! i enhorabona a totes.


:-())
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Primera Visita embaràs

EntradaAutor: Anna Maria » dt. juny 08, 2021 11:33 am

Hola bones!
Doncs no sé si et podré ser de massa ajuda. Estaria bé que hi anessis, per veure si tot va bé i ja fer càlculs. No sé en el teu cas, però a mi tot i que tinc una ginecòloga preferent, no em va atendre ella en el meu part, i m'ho van dir des del principi, que m'atendria qui estigués de guàrdia en el moment del part. Llavors, tot i que la major part de les visites les vaig fer amb ella, també vaig fer visites amb les altres dues possibles ginecòlogues per atendre'm en aquell moment. De fet, va ser una de "les altres" que em va atendre. Així doncs, si a l'Hospital on vas passa el mateix, tampoc estaria malament que t'atengués un altre doctor o doctora.
Vagi tot molt bé!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Primera Visita embaràs

EntradaAutor: airuni » dt. juny 08, 2021 12:25 pm

Pensa que per la seguretat social la primera visita és a les 12 setmanes, una mica extrany perquè vas a la llevadora, et fas analitica i tot i arribes al ginecòleg suposadament de 12 setmanes sense cap prova més que el test d'embaràs. Si vols molt aquesta ginecóloga 10 setmanes no es tant i no passa res, jo crec que depèn més de la teva paciència, si podràs esperar... Les primeres setmanes són molt lentes
Imatge
Pipaa
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dj. juny 03, 2021 7:02 pm

Re: Primera Visita embaràs

EntradaAutor: Pipaa » dt. juny 08, 2021 4:00 pm

Sí, la veritat és que s'estan fent eternes ... moltes gràcies per respondre noies!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::