BETA

Salut, dubtes i preparatius.
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

BETA

EntradaAutor: BuffIta » dv. juny 11, 2021 12:21 pm

Bon dia a totes,
He fet una transferència d'embrions el dia 2 de juny.
Em tocaba la beta el dissabte, pero me la van passar a divendres i com estava molt nerviosa el meu ginecoleg em va dir que si volia anes avui dijous.
He anat i m'ha dit el meu gine que la beta es de 19, aixo vol dir que es positiu i que ha hagut implantació pero que es una mica baixa i em repetira la beta el dissabte.

Alguna amb parametres semblants i que hagi estat un embaras evolutiu i normal?

M'ha dit que pot ser aquest dia de diferencia faci que la beta sigui baixa.

Gràcies, estic nerviosa.. .imagineu... lo dificl que es una beta espera.. i quan arriba moment ara aixo

Gracies guapas, NECESSITO RESPOSTES, EM PODEU AJUDAR I CONTESTAR DE LES VOSTRES EXPERIENCIES?
GRACIES
Judithb90
Entrades: 2
Membre des de: dv. juny 11, 2021 1:48 pm

Re: BETA

EntradaAutor: Judithb90 » dv. juny 11, 2021 4:34 pm

Hol, si te la has fet avans te pinta que es per això. Pero tampoc et ouc ajudar molt amb el tema de la beta. Jo es que la meva a 14 dies post transfer ha sigut de 2647 i només en vam posar un. En teoria ara estic de 5 setmanes i si tot va bé ja haurà augmentat molt més. Ja diràs que tal va la pròxima.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 226
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: BETA

EntradaAutor: ambjdejan » dv. juny 11, 2021 5:05 pm

De quants dies era l'embrió?
A mi embrió de dia 5 el dia 9 post transfe era de 194. Altres noies han tingut valors més elevats, però el meu ha estat evolutiu i de mmnt tot ok.

Duplica cada dos dies així que el dissabte hauria de ser de 38 com a mínim

Fer la beta abans d'hora pot fer que encara t'angoixis més... perquè te la van fer tan d'hora? Espero q demà tinguis un bon resultat, molta sort!

Ara be, pensa Que després tindràs la ecoespera que encara serà més dura... ànims!
Paldepluja
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. set. 28, 2022 4:11 pm

Re: BETA

EntradaAutor: Paldepluja » dv. set. 30, 2022 5:29 pm

El passat 21 de setembre em van fer una transferència d'embrió de 5 dies. Avui 9 dies després la beta ha donat 300. És un bon valor? Gràcies
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: BETA

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. set. 30, 2022 11:12 pm

Jo tampoc puc donar molta referència de beta baixa. 10 dies post Transfer 500 (dissabte), dimarts (13 dies) la vaig repetir i ja era de 2000 havia duplicat.

De 100 en amunt el dia que toca, podeu estar tranquiles penso!

300 està molt bé!
LidiVidi
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. maig 03, 2022 9:14 am

Re: BETA

EntradaAutor: LidiVidi » ds. oct. 01, 2022 11:07 am

Bon dia!

Jo et puc dir que la meva beta a día 15 (10 dies desprésde la transferència d'unblasto de 5 dies) va ser de 231 i actualment estic d'11 setmanes (la que ve ja tinc la eco de les 12). De moment totes les ecos que m'he fet a la clínica i la que em van fer fa dues setmanes al Hospi de Terrassa indiquen que tot va bé, així que pel valor que tens no t'has de preocupar que 300 es boníssim jeje. Ara toca fer les ecos per anar veien que tot continua bé!!

Petonets!
Empordanesa89
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 29, 2018 1:20 pm

Re: BETA

EntradaAutor: Empordanesa89 » dg. des. 25, 2022 7:17 am

Per si a alguna us serveix, el resultat de la meva beta a 13 dies va ser 190 i actualment estic de 27 setmanes.
:-()) Gina •Març 2023•
Petitcoeur
Entrades: 2
Membre des de: dt. set. 19, 2023 7:24 pm

Re: BETA

EntradaAutor: Petitcoeur » dt. set. 19, 2023 8:20 pm

Hola,

Us volia fer una consulta.
Em van fer l'analítica de sang a la setmana 11, i el resultat de hcg i papp-a són:

HCG lliure (1T) 22.78 UI/L
PAPP-A (1T) 919.4 mUI/L

Estic una mica preocupada ja que crec que són uns nivells baixos, però no se si ho estic mirant be.
Fins la setmana que be no tinc la eco (em van fer una a les 7 setmanes i va sortir molt be tot).

Creieu que puc tenir alguna complicació? Si hagués sortit malament l'analítica m'haguessin trucat ja o s'esperen a evaluar amb la eco?

Gràcies

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::