BETA

Salut, dubtes i preparatius.
BuffIta
:: puça
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dj. maig 28, 2020 8:16 am

BETA

EntradaAutor: BuffIta » dv. juny 11, 2021 12:21 pm

Bon dia a totes,
He fet una transferència d'embrions el dia 2 de juny.
Em tocaba la beta el dissabte, pero me la van passar a divendres i com estava molt nerviosa el meu ginecoleg em va dir que si volia anes avui dijous.
He anat i m'ha dit el meu gine que la beta es de 19, aixo vol dir que es positiu i que ha hagut implantació pero que es una mica baixa i em repetira la beta el dissabte.

Alguna amb parametres semblants i que hagi estat un embaras evolutiu i normal?

M'ha dit que pot ser aquest dia de diferencia faci que la beta sigui baixa.

Gràcies, estic nerviosa.. .imagineu... lo dificl que es una beta espera.. i quan arriba moment ara aixo

Gracies guapas, NECESSITO RESPOSTES, EM PODEU AJUDAR I CONTESTAR DE LES VOSTRES EXPERIENCIES?
GRACIES
Judithb90
Entrades: 2
Membre des de: dv. juny 11, 2021 1:48 pm

Re: BETA

EntradaAutor: Judithb90 » dv. juny 11, 2021 4:34 pm

Hol, si te la has fet avans te pinta que es per això. Pero tampoc et ouc ajudar molt amb el tema de la beta. Jo es que la meva a 14 dies post transfer ha sigut de 2647 i només en vam posar un. En teoria ara estic de 5 setmanes i si tot va bé ja haurà augmentat molt més. Ja diràs que tal va la pròxima.
ambjdejan
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dc. nov. 07, 2018 4:45 pm

Re: BETA

EntradaAutor: ambjdejan » dv. juny 11, 2021 5:05 pm

De quants dies era l'embrió?
A mi embrió de dia 5 el dia 9 post transfe era de 194. Altres noies han tingut valors més elevats, però el meu ha estat evolutiu i de mmnt tot ok.

Duplica cada dos dies així que el dissabte hauria de ser de 38 com a mínim

Fer la beta abans d'hora pot fer que encara t'angoixis més... perquè te la van fer tan d'hora? Espero q demà tinguis un bon resultat, molta sort!

Ara be, pensa Que després tindràs la ecoespera que encara serà més dura... ànims!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::