Novata i cagada de por

Salut, dubtes i preparatius.
griett
Entrades: 3
Membre des de: dt. set. 21, 2021 11:22 am

Novata i cagada de por

EntradaAutor: griett » dt. set. 21, 2021 11:34 am

Hola,

Sóc nova aquí i bàsicament estic cagada de por ara mateix. Ahir vem fer eco 12 setmanes i va donar plec nucal de 3,5mm, nas ausent... Ens van explicar que molt possiblement tindria risc molt alt de Sindrome Down (i altres) amb aquests resultats amb 35 anys (primer embaràs).

Vaig enviar resultats a laboratori (per fer estudi amb sang i orina) i va sortir el següent:

Síndrome de Down............ 1/15
Se recomiendan estudios adicionales.

Sínd. Down según edad paciente............1/342

Síndrome de Edwards /Patau .........1/1868
Bajo riesgo.

No entenc la diferencia entre Sindrome de Down i Sindrome de Down segun edad paciente. Quin és el número més important?

Segur que haurem de fer Amnio i potser fins hi tot primer el test no invasiu (ens entren les dues proves segurament), però no tinc ningú amb qui parlar del tema. El meu marit diu que no miri res per internet, que intenti no pensar-hi... Molt poca gent sap de l'embaràs encara, a la meva mare no li puc dir perque té molta ansietat i està amb medicació, només li faltaria això.

Sincerament només volia parlar amb algú, que m'expliquin la seva experiencia/opinió encara que sigui dolenta. Porto plorant desde ahir a la tarda i fins demà passat que tinc visita amb el metge, no puc fer res més que donar-hi voltes.

Gràcies per qualsevol comentari!
griett l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 22, 2021 7:40 am, en total s’ha editat 2 vegades.
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Novata i cagada de por

EntradaAutor: madame3 » dt. set. 21, 2021 3:18 pm

Hola griett!

Jo ja tant de temps que vam fer aquestes proves que ja no recordo els resultats ni res... Només et puc parlar des de l'experiència de ser mare i de que altres amigues també han passat per això i s'han ratllat molt.

L'única pregunta que et faria seria: què passaria si el teu nadó tingués alguna d'aquestes coses? Segur que t'ho deus estar preguntant continuament. Però també et preguntaria: què passaria si no el tiressis endavant? perquè 1/15 és molt menys que 14/15. Entenc que es facin certes proves i no sé si hi ha una prova que es faci prou d'hora que sigui incontestable, que lo que surti sigui veritat. Existeix?

El cert és que de mentre estàs preocupant-te per una cosa que encara no ha passat i que no se sap. A mi em funciona molt no deixar que el cervell se'n vagi al passat o al futur, perquè normalment això crea melancolia o por o incertesa. Avui estàs embarassada, respira ben fons i sent-ho, i envia molt d'amor al teu bebé, i a tu...

Una abraçada ben forta...!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::