PLA D'EMBARÀS

Salut, dubtes i preparatius.
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

PLA D'EMBARÀS

EntradaAutor: Caterinamore » ds. oct. 01, 2022 7:06 pm

Hola noies, mamis, futures mamis i expertes del SP.

Obro un nou fil perquè els altres són a vegades una mica poti poti i m’agradaria parlar d’aquest tema en concret, si no us fa res.

Existeix una cosa que es diu PLA DE PART. <:-<
És un document on hi expresses les teves intencions i desitjos de com vols que sigui el teu part. És la teva voluntat. Tot i així, a la pràctica, com totes sabem, es pot girar la truita a la sala de parts i tot anar de revés. Per a mi va ser una einassa i alguns gines em deien que no servia de res perquè és una ficció de rosa amb cors i floretes i no anava enlloc.
Potser sí que és fictícia! Però al meu parer és un exercici necessari per a nosaltres. Ens ajuda a preparar-nos per EL GRAN MOMENT
sigui com sigui!

Dit això, trobo que seria bonic fer el mateix però amb un PLA D’EMBARÀS. :-())
El meu primer embaràs va anar molt bé, però hi va haver petits detalls desagradables que es podrien haver evitat.
I no van ser precisament les nàusees o els marejos.

Ara, estic embarassada del segon i vull que aquestes “petites coses” no es repeteixin.

Evidentment el desig número 1 de tota embarassada és:
:cnen: Que tot l’embaràs sigui de super baix risc i que vagi com la seda. :cnena:

A partir d’aquí.. afegeixo algunes coses que miraré d’evitar o llençar moc al primer innocent que obri boca...
Si voleu afegir-hi les vostres m'agradaria molt llegir-les!!

Abraçades!!!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: PLA D'EMBARÀS

EntradaAutor: Caterinamore » ds. oct. 01, 2022 7:08 pm

z2:-) Respecte l’augment de pes en l’embaràs: No deixar que els metges em diguin quan o com m’he d’engreixar o vigilar el pes, que ja som grandets. A més, el dia del part no seré la concursant número u de Miss Universo, precisament.

z2:-) Gaudir el màxim màxim l’embaràs i deixar les preocupacions arraconades, que sembla que no i passa volant!

z2:-) Preguntar tot el que vulgui sense tallar-me al o a la ginecòloga. Preguntar-li, fins i tot, preguntes personals (on es talla els cabells?), perquè el tracte no sigui tant i tant fred. (Totes les llevadores es van presentar amb un petit resum de qui eren i només això ja donava molta confiança).

z2:-) No medicalitzar/vitamitzar... tantíssim l’embaràs. En principi no estem malaltes.

z2:-) Respectar les meves decisions de prendre o no certs suplements vitamínics si no em fan efecte i buscar alternatives amb cara i ulls i no anar duplicant i triplicant les dosis perquè sí.

z2:-) Dir prou a la infinitat de visites. Sabem que veure al pesolet és emocionant i màgic, però fan falta tantes tantes visites, sobretot a la privada? I a més si la clínica és lluny?

z2:-) L’embaràs és una muntanya russa d’emocions. Si tens les idees clares i ets tossuda no deixaràs que cap metge et digui el que has de fer, la decisió final sempre serà teva.
Tot i així, a les últimes setmanes d’embaràs estàs tan cansada emocionalment i físicament que la força pot decaure. Deixar molt clar des de bon principi a l’obstretra què vols per a poder trobar alternatives en comptes de només les “seves solucions”.

z2:-) Preparació pel part. Anar a classes de respiració i preparació pel part o fer-ho a casa. Seguir llegint i estudiant com en el primer embaràs.

z2:-) Passar dels experts que no han tingut mai criatures i et diuen “hauries de…” no gaire ben intencionats.

z2:-) Passar dels gines o llevadores “venedors d’enciclopèdies” que reneguen de la SS o de la Privada dient clixés.

z2:-) Passar dels professionals de la salut que et fiquen la por al cos de tots els desastres que hi poden haver, fa falta?

z2:-) Si l’embaràs és de mig-alt risc i hi ha algun problema, fer totes les proves possibles hagudes i per haver i exhaurir totes les opinions que hi hagi el respecte abans de prendre una decisió.

Noies, fins aquí ja tinc coses per preguntar-li a la primera visita de la gine.
Sé que és molt personal, però crec que estaria bé veure com ens sentim i com vivim l’embaràs!

Un petó!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::