Dubtes test prenatal no invasiu
Dubtes test prenatal no invasiu
Hola!
És el meu primer embaràs via FIV i vaig una mica perduda. Avui he fet visita amb la llevadora de la SS, i m’ha planificat visites i anàlisis i ha anat molt bé. Tinc DPP el 5-6 d’octubre, i estic de 8 setmanes i 5 dies :)
Em volia fer el test prenatal no invasiu, que és a partir de la setmana 10, però no sé si abans he d’esperar els resultats dels anàlisis que et fan a la SS, per si hi ha un risc mitjà/alt, et fan més proves oi?
Em recomanarieu que m’esperi a saber els resultats de la pública o faig directament el test a les 10–11 setmanes?
Gràcies

És el meu primer embaràs via FIV i vaig una mica perduda. Avui he fet visita amb la llevadora de la SS, i m’ha planificat visites i anàlisis i ha anat molt bé. Tinc DPP el 5-6 d’octubre, i estic de 8 setmanes i 5 dies :)
Em volia fer el test prenatal no invasiu, que és a partir de la setmana 10, però no sé si abans he d’esperar els resultats dels anàlisis que et fan a la SS, per si hi ha un risc mitjà/alt, et fan més proves oi?
Em recomanarieu que m’esperi a saber els resultats de la pública o faig directament el test a les 10–11 setmanes?
Gràcies

- Caterinamore
- :: papallona
- Entrades: 145
- Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Dubtes test prenatal no invasiu
Hola Intentant!!
Enhorabona
Doncs jo m'esperaria als de la SS.
Si et corre molta pressa o per treure't l'angoixa sempre el pots fer abans.
També tingues en compte que té un encert del 95%.
I per exemple el risc de S.D. el lliguen a l'edat de la mare. Així que si tens 25 anys et diran bàsicament 1/2500, si en tens 40 potser serà 1/250.
Una abraçada!!
Enhorabona

Doncs jo m'esperaria als de la SS.
Si et corre molta pressa o per treure't l'angoixa sempre el pots fer abans.
També tingues en compte que té un encert del 95%.
I per exemple el risc de S.D. el lliguen a l'edat de la mare. Així que si tens 25 anys et diran bàsicament 1/2500, si en tens 40 potser serà 1/250.
Una abraçada!!
Jo em vaig fer el tpni abans de tenir el triple screening. Volia treure'm el neguit i saber que tot estava bé
Gràcies noies! Potser m’espero als resultats dels anàlisis de la SS i ja desprès el faré, abans de la ecografia del 1r trimestre.
- saricarefully
- :: puça
- Entrades: 6
- Membre des de: dj. abr. 06, 2023 3:31 am
Intentant ha escrit:Gràcies noies! Potser m’espero als resultats dels basketball stars anàlisis de la SS i ja desprès el faré, abans de la ecografia del 1r trimestre.
Jo també vaig dubtar! Pots esperar els resultats de la SS i decidir segons el risc, però si et dona tranquil·litat, fes-lo directament a les 10-11 setmanes.
Gràcies! Al final ho vaig fer a la setmana 13, un cop tenia els analisis i ecografia del primer trimestre. Ha sortit tot bé

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |