activitats nens/es 14-15 mesos?

maesca
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 5:42 pm
Ubicació: Reus

activitats nens/es 14-15 mesos?

EntradaAutor: maesca » dv. feb. 26, 2010 6:57 am

Hola!
aquest dissabte anem a Barcelona, i voldria saber si a algun lloc fan alguna activitat, espectacle, etc.. per nens/es de 14-15 mesos, la meva filla té aquesta edat i em faria gràcia passar una estona amb ella i amb altres nens.
Si em poguessiu ajudar em farieu un gran favor, perquè no sé per on començar a buscar.
He mirat al Palau, Liceu, Auditori, però és per nens més grans.

Per altra banda, una altra alternativa és anar al zoo, però penso que potser és una mica petita encara, què en penseu? he sentit a dir que hi ha una zona pels més petits, on hi ha animals de companyia i que els poden tocar.. és cert?
la meva filla comença a caminar, però bàsicament gateja, i m'agradaria que fós un espai on es pogués moure una estona lliurement.

Vosaltres mares i pares de Barcelona segur que em podeu ajudar!! :ok:
gràcies!!
Avatar de l’usuari
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

Re: activitats nens/es 14-15 mesos?

EntradaAutor: helan » dv. feb. 26, 2010 10:23 am

Hola,
la veritat és que actualment estic una mica deconectada de Barcelona...

Però nosaltres vam portar la peque al zoo quan va fer l'any i li va agradar molt. Això sí, contacte amb altres nens, poc; i la nostra ja caminava... Els dofins és a les 10'30 i a la 13'30; i hi ha una granja on els animals estan més a l'abast.

També pots anar al parc Joan Brossa de Monjuïc, al costat de l'estació del funicular, on hi ha jocs de sorra que sempre m'han semblat divertits... i hi ha nens.

Esperem que alguna mare tingui més idees.
california
:: poltre
:: poltre
Entrades: 615
Membre des de: dc. gen. 16, 2008 10:11 am

Re: activitats nens/es 14-15 mesos?

EntradaAutor: california » dv. feb. 26, 2010 10:45 am

A la Casa Elizalde, el diumenge al migdia fan titelles (3 porquets). Val 3 euros i pico l'entrada pels grans, els menors de 3 anys és gratuït.
Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: activitats nens/es 14-15 mesos?

EntradaAutor: mireiafor » dv. feb. 26, 2010 3:59 pm

Al parc de la ciutadella a prop de l'estanc hi ha un parc infantil supergros amb molt de material per jugar-hi i es lien unes... sempre està ple i els nens s'ho passen pipa :ok: :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: activitats nens/es 14-15 mesos?

EntradaAutor: piruleta » dl. març 15, 2010 10:47 am

Maesca, torna't a passar per la web de l'Auditori, fan concerts per a ben petitons. Amb la Rita fins i tot en vam anar a un per a nadons de 0 a 1any i va estar molt bé!!!
Haurem de tornar a repetir, però les dates dels que ens agradaven coincidien massa amb el naixement de l'Albert, a veure si ara que ha nascut hi podem tornar a anar.

A les franqueses del vallès els diumenges, (no sé si tots), hi ha unes vies petitones i posen unes rèpliques de trenets i s'hi pot pujar, a més és gratuït, i pel que he vist a tots els nens els encanten els trens, no sé què ho fa!!!

http://www.via-oberta.org/

Torna a “Activitats i espectacles”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::