Musical Disney al Sant Jordi

GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Musical Disney al Sant Jordi

EntradaAutor: GLG » dc. oct. 06, 2010 8:28 am

He vist un anuci que al novembre fan un Festival musical Disney al St. Jordi de BCN. Amb el Mickey i les princeses i Toy Stori i tota la colla.

Us poso l'enllas:

http://www.disney.es/disneylive/mickeysmusicfestival/

Una consulta: creieu que una nena de una mica més de dos anys aguantarà un espectacle com aquest?

A la nena li agrada molt el Mickey i tota la colla, i alguna que altra cosa de Disney, però no sé si això ho aguantarà sencer, o potser és massa concentració per una nena tant petita. Algú em pot donar consell? Experiències?
Avatar de l’usuari
DEMETER
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:09 am
Ubicació: Girona

Re: Musical Disney al Sant Jordi

EntradaAutor: DEMETER » dc. oct. 06, 2010 8:34 am

GLG nosaltres també ens plantejavem d'anar-hi amb la patufa que encara no te 2 anys per que en MIckey li encanta, però també dubtem si hi hem d'anar-hi
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Eliamarti
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 8:24 am
Ubicació: Barcelona

Re: Musical Disney al Sant Jordi

EntradaAutor: Eliamarti » dc. oct. 06, 2010 8:47 am

Hola!

Jo vaig anar l'any passat a l'espectacte de Princesas sobre hielo, també al Sant Jordi, també era un musical i gent que patinava, etc. Ella ja tenia entre 3 anys i mig i 4, ara no recordo quan va ser, i li va agradar, però recordo que hi havia moments en què s'aixecava de la cadira i es cansava de seguir l'espectacle, o em preguntava quan acabava. Tot i així, sempre em diu que a veure quan hi tornem, així que en deuria guardar un bon record.

Jo crec que amb dos anys encara són petits, però és clar, depèn del nen, suposo, la meva filla és molt moguda i fins els volts dels 4 anys no podia seguir tota una pel·lícula, es cansava abans (cosa que no em preocupava gens ni mica, tot s'ha de dir)... I en canvi hi ha nens que de ben petits són capaços de mirar tota una pel·lícula i per tant suposo que també poden seguir bé un espectacle d'aquests...

No sé, la meva opinió és que potser ens fa més gràcia a nosaltres el fet de portar-los i veure que s'ho passen bé, ells encara no ho demanen i potser val la pena esperar a més endavant?

A veure si algú que hagi portat nens d'aquestes edats us pot orientar més!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Musical Disney al Sant Jordi

EntradaAutor: madrona » dc. oct. 06, 2010 12:12 pm

sabeu quant dura tot plegat?

Merci
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Re: Musical Disney al Sant Jordi

EntradaAutor: GLG » dc. oct. 06, 2010 2:29 pm

madrona ha escrit:sabeu quant dura tot plegat?

Merci



No aconsegueixo assabentar-me. Es una de les coses que em preocupa.
Avatar de l’usuari
nuralb
:: lleona
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes

Re: Musical Disney al Sant Jordi

EntradaAutor: nuralb » dj. oct. 21, 2010 3:17 pm

Nosaltres ja tenim les entrades!! anem el dia 7, amb un altre parella q tenen un nen de 2 anyets i mig,...i la Claudia q tindrà 34 mesos....espero q ens ho passem molt be.
Nosaltres l'any passat vam anar al concert del Cantajuego, la Claudia encara no tenia els 2 anys
i va aguantar super be, assegudeta, mirant,.....i va durar uns 60 minuts,...mes o menys,...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Gus-gus
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 343
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:19 pm
Ubicació: El Masnou

Re: Musical Disney al Sant Jordi

EntradaAutor: Gus-gus » dj. oct. 21, 2010 9:05 pm

Nosaltres també hi anem....el gran li encanten aquests espectacles i el petit l'he dut varies vegades i tot i que es un belluguet s'està força atent. Depent molt del tipus d'espectacle, en aquest hi ha molta música i als nens els hi agrada molt.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Activitats i espectacles”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::