Fira Vadenens 2011

Fira Vadenens
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 11:58 am

Fira Vadenens 2011

EntradaAutor: Fira Vadenens » dt. gen. 11, 2011 12:09 pm

Hola a tots els pares i mares!

us informem que estem ja treballant en la propera edició de la Fira Vadenens a Vic. Vareu venir l'any passat? Per aquells que no hi vareu poder assistir us informem que és una fira petita amb producte de molta qualitat on hi podeu comprar cosetes pels vostres fills de 0 a 10 anys. A part hi ha tot un programa de xerrades amb professionals com són pediatres i educadors. També es fan activitats i es sortegen moltes cosetes!

Ús animem a seguir-nos al facebook al grup FIRA VADENENS i us informem que us anirem anunciant totes les novetats de la propera celebració.

I no cal dir que si teniu idees o suggeriments ens les podeu comentar a info@firavadenens.com

Equip Vadenens!
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Fira Vadenens 2011

EntradaAutor: JUDIT V » dt. gen. 11, 2011 3:12 pm

l'adreça de correu es correcta? es q no em deixa enviar el mail, si l'envio em retorna com adreça errònia.
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Fira Vadenens 2011

EntradaAutor: JUDIT V » dt. gen. 11, 2011 7:53 pm

Hola! :

El mail no em permet enviar el suggeriments, em surt com a destinatari erròni com ja he dit abans, per tant us escric aqui, espero que arribi igualment!

Doncs aqui un parell de suggeriments!

A la web del Sóc Petit hi ha moltes mares que fan coses pels nens, n'hi ha que fan coses amb roba, altres que fan albums personalitzats fets a ma, altres pintem habitacions infantils o ens fem els nostres propis detalls de bateig pq siguin originals i únics... tot està fet per mares que quan tenim una estoneta fem coses pels nostres nens o pels dels altres i està bé fer anar una mica el coco i no anar sempre a una botiga. Per això suggereixo que les que vulguin o vulguem poguem exposar o donar a conèixer els nostres treballs tant mitjançant fotos, com mitjançant expositor o bé donar-nos a conèixer amb els blogs que ens hem creat nosaltres mateixes. Com que segurament serem bastantes es podria fer un estand de les mares "artistes" del Sóc Petit! jeje!

I un altre suggeriment, algunes mares del Soc Petit estem fent un llibre de contes entre totes per intentar fer-lo arribar als nens que malauradament estan als hospitals, estaria bé donar-ho a conèixer! Ens falta una petita empenteta econòmica per fer aquest somni realitat i aniria bé que la gent sabes que intentem fer. El projecte es diu PROJECTE ARRENQUEM UN SOMRIURE i val molt la pena.

No sé que en penseu de les meves propostes però espero que us agradin!

MOLTES GRÀCIES!


aqui teniu el meu blog:

http://juditvalldeoriola.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Fira Vadenens 2011

EntradaAutor: Takita » dc. gen. 12, 2011 9:26 am

Judit, al seu web surt aquest altre correu: info@vadenens.com
Avatar de l’usuari
JUDIT V
:: poltre
:: poltre
Entrades: 674
Membre des de: dj. feb. 11, 2010 10:54 pm
Ubicació: Vic

Re: Fira Vadenens 2011

EntradaAutor: JUDIT V » dc. gen. 12, 2011 10:23 am

Moltes gràcies Takita!

Torna a “Activitats i espectacles”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::