Dubte trineu a Nuria

sanuk
Entrades: 4
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 3:49 pm

Dubte trineu a Nuria

EntradaAutor: sanuk » dl. abr. 08, 2019 8:10 am

Bon dia!

Aquest cap de setmana tenim previst pujar a la Vall de Nuria amb el nostre petit que farà dos anys el proper mes :)
Volem anar a que toqui neu per primer cop i a baixar en trineu aprofitant la nevada.

He vist al web de l'estació que hi ha un parc lúdic amb pistes de trineum, etc.. Però em sembla massa car, i tampoc sé si ho aprofitariem suficient.

La meva pregunta és, puc anar amb el meu trineu per lliure? Hi ha alguna zona per això o ens recomaneu el parc lúdic?

Moltes gràcies!

Marta
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Dubte trineu a Nuria

EntradaAutor: Ganga » dl. abr. 08, 2019 11:12 am

Bones! Primer de tot assegureu-vos que l'estació està oberta i el parc lúdic també. Hi vam estar esquiant fa 2 setmanes entre setmana i només hi havia neu a les pistes. Al parc lúdic no.
Tens dues parts per jugar amb el nen. Una és la pista de debutants on us podreu tirar amb el trineu però no té res més que una baixada i no sé si us avorrireu molta estona. L'altra és el parc lúdic on hi ha motos per empènyer el nen i seure-hi també tu amb ell i tirar-vos, donuts on et tires amb ells i varies coses per jugar que penso que és més divertit. Crec que fins a 3 anys NO paguen o almenys em van dir això. La meva no va pagar i no en té 3. Jo tampoc vaig pagar. Jo si hagues de triar pagaria l'entrada pq crec que massa estona fora se'ls fa pesat.
Per dinar podeu dur de casa i comprar beguda allà i seure a les taules de fora el bar o de prop del riu o comprar entrepans allà. No són barats però són bons, estan bé vaja. Naltrus hi ha dies que hem comprat beguda i patates i algun hem comprat entrepans...
Pregunta els packs que tens a baix quan compreu els bitllets per si et fan descompte o quin et surt millor. Naltrus un dia ens van fer descompte amb super 3 i també x família nombrosa. Tot ajuda perqué barat no ho és.
Si fa mal temps podeu anar al bar de dins de l'hotel de la part del davant i prendre algo i a recep ió us deixaran jocs de taula...
Pel viatge amb cremallera si l'heu de fer molts cops porteu alguna cosa perquè és distregui...dura uns 45-50 min.i als meus al baixar sels fa llarg normalment...
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
sanuk
Entrades: 4
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 3:49 pm

Re: Dubte trineu a Nuria

EntradaAutor: sanuk » dt. abr. 09, 2019 1:38 pm

caram!!! cuanta info! Moltissimes gracies!!! M'has ajudat molt. Jo he mirat la webcamp i esta tot blanc...Provarem en parc ludic doncs! merciiiiii

Torna a “Activitats i espectacles”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::