quines proves mediques abans del part es fan?
quines proves mediques abans del part es fan?
Doncs aixo, a part de l'analisis de sang-orina del trimestre, ja de cara a la preparacío al part, quines proves cal fer?
com es nota que soc novatilla, jeje, pero per anar-me fent a la idea
Corretges? quan es fan? ah, i que es mira exactament aqui? moviments fetals? contraccions? pressio arterial? pulsacions???
Fan algun tipus de proves de coagulacio, o d' anestesia? suposo que si posen epidural potser al ser local no cal?
quin munt de preguntes, pero no tinc ni idea de quines proves solen fer i com van.....aixi em vaig enterant, asies!
com es nota que soc novatilla, jeje, pero per anar-me fent a la idea
Corretges? quan es fan? ah, i que es mira exactament aqui? moviments fetals? contraccions? pressio arterial? pulsacions???
Fan algun tipus de proves de coagulacio, o d' anestesia? suposo que si posen epidural potser al ser local no cal?
quin munt de preguntes, pero no tinc ni idea de quines proves solen fer i com van.....aixi em vaig enterant, asies!

L'Isaac va néixer el 15 de setembre. Un mes i mig abans del previst
Re: quines proves mediques abans del part es fan?
A les analítiques del tercer trimestre es miren coagulacions de cara a la anestèsia.
Tambè et fan el cultiu vaginal per saber si tens el estreptococo, si resulta positiu et donaràn antibiòtic el dia del part, via intravenosa: http://www.babysitio.com/embarazo/compl ... tococo.php
I les corretges... bàsicament es mira com reacciona el fetus durant les contraccions de l'uter, si el seu ritme cardíac és correcte i no hi sufriment fetal. Si vas per mútua, de vegades començen amb les corretges un parell o tres setmanes abans del part, si vas per la SS, segurament a la mateixa setmana que culpeixis. Jo, per exemple, que anava per la SS, no hi vaig arribar a temps, la nena va nèixer 4 dies abans de les corretges.
I si no tens alguna que altra complicació addicional, crec que és tot.
Tambè et fan el cultiu vaginal per saber si tens el estreptococo, si resulta positiu et donaràn antibiòtic el dia del part, via intravenosa: http://www.babysitio.com/embarazo/compl ... tococo.php
I les corretges... bàsicament es mira com reacciona el fetus durant les contraccions de l'uter, si el seu ritme cardíac és correcte i no hi sufriment fetal. Si vas per mútua, de vegades començen amb les corretges un parell o tres setmanes abans del part, si vas per la SS, segurament a la mateixa setmana que culpeixis. Jo, per exemple, que anava per la SS, no hi vaig arribar a temps, la nena va nèixer 4 dies abans de les corretges.
I si no tens alguna que altra complicació addicional, crec que és tot.
Nonix t'ho ha explicat perfectament la neuetes.
L'únic és que quan t'agafen la mostra vaginal per lo de l'streptococo, també agafen una mostra anal.
Petons.
L'únic és que quan t'agafen la mostra vaginal per lo de l'streptococo, també agafen una mostra anal.
Petons.

dinser, gràcies me n'havia oblidat!!

gracies, com es noten aquestes mares expertes!!! aixi doncs res de l'altre món, perfecte.
lo del cultiu com es fa? t'agafen mostra com si fos una citologia o que? bé,aixo es tot, i gracies per tot!!!
lo del cultiu com es fa? t'agafen mostra com si fos una citologia o que? bé,aixo es tot, i gracies per tot!!!
L'Isaac va néixer el 15 de setembre. Un mes i mig abans del previst
Et passen un bastonet per les parets de la vagina i un altre pel recte, entrar i sortir. No fa gens de mal.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |