Part després de dues cessàrees?

Experiències i pors del moment més desitjat.

niona2013
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 19, 2013 9:17 am

Part després de dues cessàrees?

EntradaAutor: niona2013 » ds. gen. 09, 2016 9:27 pm

Hola! Després d'una cessarea d'urgència al 2011 perquè la nena no baixava, em van fer una cessàrea programada el 2014. La veritat és que en el segon embaràs em vaig plantejar molt i molt què fer però el ginecòleg i la llevadora que em van atendre a la visita de les 32 setmanes i les 37 em van fer tirar enrere i vaig decidir fer una segona cessarea. Ara ens plantegem ampliar la familia amb um tercer fill, però m'agradaria saber si algú ha aconseguit un pv després de dues cessàres o si algú coneix clíniques\ ginecòlegs disposats a atendre aquest tipus de parts.
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Part després de dues cessàrees?

EntradaAutor: marta9 » dg. gen. 10, 2016 2:35 pm

I quina indicació tenia la segona cesària? Vull dir... venia de natges o passava alguna cosa? Perquè el fet de tenir una cesària no implica que els parts després també ho hagin de ser... En el meu cas vaig tenir una cesària d,urgència en el primer part per preclàmpsia i natges, i després he tingut dos fills més, parts vaginals, i l,últim fins i tot va ser un part natural fabulós, només la llevadora l,home i jo (i naturalment la protagonista, la petita Bruna).

Jo crec que no hauries de tenir cap problema, a priori...
Imatge
Imatge
Imatge
niona2013

EntradaAutor: niona2013 » dg. gen. 10, 2016 7:08 pm

Merci per contestar! La segona va ser programada...perquè el gi ecòleg que em va atendre em va posar la por al cos amb el trencament uterí. Però ara, he llegit més i m'adono que vaig ser momt ingènua. La sego a, me la van fer a les 38 setmanes, i la nena era tant petitona...i li va costar agafar-se al pit ...per això ara vull informar-me molt bé!
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dl. gen. 11, 2016 10:12 am

Hola niona!!

Sembla que estigui llegint el meu historial de parts: Primera cesària perquè el nen no baixava i segona perque al metge li va donar la gana. També em va ficar la por al cos amb la famosa ruptura uterina, i em volia programa la cesària per la setmana 38 però jo vaig insistir en que volia arribar almenys a la setmana 40 i així ho vam fer (això sí amb molta por per si em posava de part, em va dir que la ruptura significava la mort del nadó, etc.). Buff, és un tema que em provoca uns sentiments de ràbia i també nostàlgia del meu no-part que no tindré... I ja no només això, la recuperació de la cesària no té res a veure amb la del part (normalment), i em sentia tant inútil de casi no poguer ni moure'm tenint dos petits a qui atendre.
I és que a mi m'encantaria tenir un tercer fill, però ho veig inviable per qüestió d'edat i economia.

Vas a anar per privat? Hauries d'anar per sanitat pública i sobretot buscar un hospital on no siguin tan cesàries-friendly... També m'han parlat d'una llevadora que fa parts a casa i ha tingut alguns casos de part natural després de 2 cesàries.

Quina sort poguer-te plantejar un tercer fill!!! :love: >.-<:
niona2013

EntradaAutor: niona2013 » dl. gen. 11, 2016 8:35 pm

Hola! Meeci per contestar! Avui estic molt més animada! He canviat de llevadora i li he expçicat les meves pors i que teníem pensat temirvun tercer fill.ara porto un diu i me lhe de treure. Era una llevadora de la ss i mha dir que no matabali, sobretot, que endavant i que quan estigui embarassada, si el bebe és peritó i esta ben colocat puc plantejarme un part controlat :)!

Merci pels ànims! Ja us informaré
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dl. gen. 11, 2016 9:44 pm

Bones, et deixo información sobre el tema:
http://vullserinformada.donallum.org/pa ... e-cesaria/

La Maria es llevadora de l'equip de Neixer a Casa, fan una bona pila de PVDC. La Inma Marcos tambe te algún article en el que explica perqué es.millor un part vaginal despres de cessarea o cessarees. A veure si el trobo. El.fet que.el.bebé sigui petit o gran poc te a veure.
Imatge Imatge
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dl. gen. 11, 2016 9:47 pm

Imatge Imatge
shyla