experiencies en el parc tauli.

Experiències i pors del moment més desitjat.

Juna
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. nov. 07, 2019 6:20 pm

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: Juna » dl. feb. 24, 2020 1:45 pm

Hola! Em sumo a la petició de la Minta. Hi ha algú que pugui explicar experiències de parts recents al Taulí?

A la web tenen publicat la plantilla del pla de part
http://www.tauli.cat/hospital/images/Usuaris/documents/Pla_de_Part_CAT.pdf
m'agradaria saber si realment es compleix o tot depèn de la sort que tinguis amb els professionals que et trobis de guàrdia.

També he intentat buscar les taxes de cesàries, episiotomies, etc, d'aquest hospital, però no les he trobat :(
[lluna]
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 24, 2020 9:17 pm

Re: experiencies en el parc tauli.

EntradaAutor: [lluna] » dl. feb. 24, 2020 9:39 pm

Bona nit!

Jo vaig tenir a la meva filla al Taulí ara fa 1 any i vaig tenir una molt bona experiència. Va ser un part natural completament respectat i sense cap mena d'intervenció. Vaig demanar la sala que té la banyera i per sort estava lliure, vaig fer tota la dilatació dins de l'aigua i tot i que en un principi m'havien dit que l'expulsiu hauria de ser fora, finalment em van permetre que fos dins de l'aigua també. Un cop va néixer la nena i vaig expulsar la placenta ens van deixar sols fent pell amb pell més de 2 hores.

Tot i així crec que tot depèn, entre d'altres coses, dels professionals que t'atenguin, ja que en el meu cas hi va haver canvi de torn i vaig notar molta diferència en la forma d'actuar d'una llevadora i de l'altra, la segona era molt pro part natural i això m'ho va saber transmetre amb molta força.

Pel que fa a les habitacions, tinc entès que intenten que no siguin compartides però en el cas que estigui ple, com em va passar a mi, evidentment toca compartir.

Jo sense cap mena de dubte tornaria a repetir segur!
Imatge[/url]
oreneta86
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Re: experiencies al Taulí

EntradaAutor: oreneta86 » dt. ago. 20, 2024 4:37 pm

Bon dia noies!

És una llàstima que darrerament aquests fòrums estiguin tan aturats.. ho atribueixo al món postpandèmic, que ha fet canviar tan acceleradament tantes coses... sobretot a Catalunya. Aquests fòrums per comentar i compartir en català són únics, tan de bo els anem recuperant entre totes.

Jo acabo de parir fa cinc dies al Taulí, i no vull deixar d'escriure aquí com ha estat de boníssima la nostra experiència. La veritat és que vam tornar a casa tan contents i ben atesos, a més de feliços per la petita... és la nostra primera, i jo tenia les pors inevitables, i a més durant l'embaràs hem acabat marejadíssims de diferents opcions que teníem pel part (soc de MUFACE privat, que és un món a part) i d'alguns ensurts que al final han quedat en res, i total que mai hagués dit que poguéssim ser tan afortunats de parir amb el suport i l'acompanyament q ens han donat les llevadores del Taulí. Des d'aquí tot el nostre agraïment a l'Eva (només sé que - em sembla - era madrilenya, però m'entenia en català) i sobretot a l'Imma Cots, que ens va atendre en l'expulsiu com si fóssim celebrities de Hollywood q han contractat atenció individual, que dic jo.

En el nostre cas no teníem previst anar-hi per embolics q us estalvio, però vivim a dos minuts i finalment com q vaig trencar aigües brutes i a més just estava diluviant no ho vam dubtar en cap moment i hi vam fer cap. Des del minut 0 tot va anar genial i si alguna cosa va ser el meu part és respectat amb totes les lletres. M'ho van preguntar tot en tot moment i em van proporcionar tot l'alleujament possible per mirar d'evitar l'epidural com jo volia (cosa q vaig fer durant 13 hores). Quan me la van posar va ser perquè jo ho vaig demanar (no podia més, pensava q em moria, era un part sec i les contraccions no em donaven treva i ja només era capaç de centrar-me en el dolor, malauradament...). Em van posar el mirall, ens van deixar al paritori (un ambient càlid i íntim) un parell d'hores després d'haver parit, vam fer pell amb pell des del segon 0 (vaig agafar jo la petita), en fi, tot el que podíem voler.

Com a punts negatius objectius naturalment l'habitació compartida (però nosaltres estàvem sols en una doble, i ara són noves i moooolt agradables) i sobretot sobretot EL MENJAR, que no té explicació ni perdó (fet ja conegut per tota la meva família). També més concretament sobre el part q pel que tinc entès no administren "walking" epidural, que és el que jo hauria volgut (però em va estar bé acceptar l'epidural normal perquè estava exhausta de dolor). Sé que no ho fan perquè al curs prepart q vam fer la llevadora (havia treballat al Taulí) ja ens va deixar clar que a l'hora de la verita tno l'administraven (a mi em va semblar que ens ho assegurava taxativament perquè sabia q de fet els anestesistes que hi ha no la volen administrar, pel que sigui). En tot cas l'anestesista també de 10, i això q segons abans jo estava com una boja cridant i incapaç d'estar-me quieta... encara no sé com però vaig poder-me quedar quieta durant l'administració.

per la resta TOT l'equip (pediatres, infermeres, llevadores, ginecòlogues...) van estar espectaculars. Segur que depèn de qui et toqui, però sembla q els protocols i les instal·lacions i materials estan al dia i són de 10. En el meu cas en trencar l'aigua bruta no em donaven accés a banyera, això sí, cosa que al cap i a la fi és "normal" segons protocols hospitalaris pel que sé... l'alta la vam tenir a les 24h, segons protocol després de part vaginal, i la prova del taló la ve a fer a casa la llevadora.

Tan de bo si hi aneu tingueu tanta sort com jo.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::