DR. FLORES A LA TEKNON?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Inma_b
:: lleona
Entrades: 991
Membre des de: dj. ago. 14, 2008 12:18 pm

DR. FLORES A LA TEKNON?

EntradaAutor: Inma_b » dv. gen. 30, 2009 6:56 pm

Hola de nous noies, ja sabeu que estic una mica pessada amb el tema de l'elecció de gine però em preocupa bastant el tema... Em penso que finalment em quedaré amb el Dr. Flores que aten parts a la Teknon, algú em pot donar algún tipus d'informació? Moltes gràcies per avançat!!! :love:
immi
:: zebra
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

Re: DR. FLORES A LA TEKNON?

EntradaAutor: immi » dv. gen. 30, 2009 8:59 pm

Inma, jo encara no he parit però es l'equip que hem porta, hem van operar ells i ara pariré amb ells, jo estic molt contenta els 4 gines que son de l'equip són molt macos...
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
Churrito
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

EntradaAutor: Churrito » dv. gen. 30, 2009 10:36 pm

Jo no vaig parir amb ell, però la meva cunyada sí...els dos fills i va quedar encantada.
Em va dir que el Dr. Flores era una mica més serio i escuet en les explicacions, però que la resta de l'equip t'ho expliquen tot i tot detalladament, com ens agrada a les embarassades.

Jo vaig anar al Dr. Ferrer, que comparteix despatx a la Teknon amb ell ;-)
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
Susi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 355
Membre des de: dv. abr. 11, 2008 6:47 pm

EntradaAutor: Susi » ds. gen. 31, 2009 9:06 pm

Hola,

Jo també vaig amb ell.
La veritat és que m'ha portat tot el tema de la prolactina i estic molt contenta amb ell.
Em va atendre molt bé, m'explicava tots els dubtes que tenia i, encara que sembli una tonteria, em tranquilitzava bastant.
Ara l'embaràs també el duc amb el seu equip. De moment només he estat la primera visita amb la doctora Massip.
Encara no he decidit on pariré perque també em vaig controlant per la SS perque visc una miqueta lluny de Barcelona, però jo estic contentíssima amb ell.

Petonets,

Susi
Inma_b

EntradaAutor: Inma_b » dl. feb. 02, 2009 6:50 pm

OStres noies, moltes gràcies! em quedo molt més tranquil·la!!! ja us explicaré com em va la visita que tinc amb ell el 18 de febre!!!
Moltes gràcies guapes!!! >.-<: :love:
cullareta
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

EntradaAutor: cullareta » dv. feb. 06, 2009 7:38 am

Jo tambe estic amb l'equip del Dr. Flores. De moment he fet 2 visites amb la Dra. Massip, i estic molt contenta.
Pel que fa al part, a mi m'han donat 3 opcions: Teknon, Clinica del Pilar i Clinica del Remei. Vaig haver de donar-li les meves preferencies, de totes maneres, en la guia que et donen, ja t'avisen que donen preferencia a l'hora d'escollir clinica a les pacients que faran les classes pre-part amb ells (que s'han de pagar). Es a dir (no se si m'explico be) que aquelles q facin les classes, tindran mes oportunitats d'anar a clinica q volen.
Imatge

Imatge

Imatge
Inma_b

EntradaAutor: Inma_b » dg. feb. 08, 2009 10:26 am

Hola,
Moltes gràcies! Ja havia sentit jo això de pagar les classes prepart... un rotllo, però si així pots triar la clínica... millor que millor, no?
:love:
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dl. feb. 23, 2009 7:22 pm

hola!!!

què tal aquest gine??? inma ja hi vas anar no???
jo començo a plantejar-me la Teknon com a bona opció (de cara a un part natural) i veig que m'entren 2 doctors Flores (Juan i Josep Maria)... no sé si és un d'aquests dos...
he posat un post a estic embarassada preguntant per l'Ana Coll ¿¿algú la coneix per aquí??? És de la teknon!
2010 & 2016
Inma_b

EntradaAutor: Inma_b » dg. març 01, 2009 12:02 pm

Hola Ariadna!
Doncs sí, vaig anar i em vaig visitar amb el Dr. Flores i em va agradar molt! És molt maco i molt proper, a més d'un gran professional! El proper divendres tinc eco, però no me la farà ell sino la Dra. Massip, a l'equip són 4 i els agrada visitar-te a tots 4 durant l'embaràs perquè en el moment del part et pot tocar qualsevol dels 4,
T'ho recomano molt! ja ens diràs què fas finalment!
:love:
cullareta
Entrades: 1048
Membre des de: dc. nov. 19, 2008 11:33 am

EntradaAutor: cullareta » dl. març 02, 2009 7:37 am

Inma_b,

Ja veuras que la Dra. Massip es molt maca. A mi ja m'ha visitat dos cops i sempre ha estat molt amable. La ultima visita, la eco morfologica, la vaig fer amb la Dra. Bonino i tambe em va agradar molt. De moment estic molt contenta amb el tracte que m'estan donant.
Imatge

Imatge

Imatge
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dv. març 06, 2009 11:53 am

Hola guapes!!

Jo vaig tenir el Marc amb l'equip del Dr Flores. La Dra Massip emva atendre al part i va ser genial :ok: :ok: va fer tots els possibles (Tant ella com la llevadora) per no fer-me la episio molt gran i no utilitzar instrumentació per treure el Marc.
Jo estic encantada amb aquest equip mèdic, el vaig tenir a la Teknon on ens van tractar com a reis, les noies de planta tant meves com les de la nursery totes fantàstiques, sobretot tb pq són comprensives alhora de la lactància materna exclusiva, em van deixar el nen totes les nits amb mi i m'ajudaven si tenia algun problema en qualsevol moment (nit i dia). Vaig tenir que fer el curs pre-part per poder triar clínica pero us l¡aconsello, el Dr Flores et tranquilitza molt envers l'hora del part i la Marta (la fisio) que fa la part d'exercicis del curs tb es molt maca.
En fi tot genial.
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » ds. març 07, 2009 10:05 pm

A mi també em va portar l'embaràs l'equip del Dr Flores, moltes visites me le sva fer la Dra Massip :ok: :ok: :ok: (un 10 per aquesta dona, molt propera i toca molt de peus a terra). Jo no vaig parir amb ells (ho vaig fer a la Maternitat de Barcelona), però conec gent que sí i n'estan molt contents
Inma_b

EntradaAutor: Inma_b » dg. març 15, 2009 3:56 pm

Ostres noies, moltes gràcies per totes aquestes bones que m'heu dit! Tranquil·litza molt!
per ara només m'he visitat amb el Dr. Flores i amb la Dra. Bonino i genial! em falten la dra. Massip i el Dr. del campo, però segur que també molt rebé! :ok: :love:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::