Part a la Teknon
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Re: Part a la Teknon
Sunka ha escrit:nusi_nusi, cuqueta... moltes gràcies pels vostres ànims!!! La veritat es que tinc ganes de que arribi, perque passi aviat!I per meitat de setmana... si tot va bé, ja sabré els resultats mes importants i també el sexe del meu baby!!! Aynssss quines ganetes!
Com va anar ahir l'amnio?

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Cuqueta... Moltes gràcies per enrecordarte´n...
Doncs la veritat es que va anar força malament. Es va complicar el tema i em van punxar tres vegades!!! A més em van fer molt de mal, perque no podíen extreure el líquid i van forçar moltíssim... tant que tinc hematomes a las tres punxades.
A sobre de tot, van poguer treure tan poquet, que no m´han pogut fer el tema aquell dels resultats en 48 hores, amb la mostra no hi arribava així que tindrem que esperar tres setmanes per saber si tot està bé. I creuar els dits perque ens van dir que no sabíen si amb tan poquet líquid podríen fer el cultiu sencer de l´amnio...
Puntxant-me van estar a prop de mitja hora... i el dolor era casi bé insportable. Després em van tenir allá més d´una hora i mitja estirada abans de reincorporar-me, perque de tant aguantar el dolor em vaig marejar una mica també... un caos!
Ara ja se m´ha passar una mica el susto,però la veritat es que vaig arribar a casa amb una plorera... En fi, ara tinc l´esperança de que la mostra els arribi per fer el cultiu... perque no vull tornar a passar per algo semblant...
Ja us explicaré com va tot! La veritat es que amb aixó que ens ha passat encara ens estem replantejant mes seriosament lo de camviar de gine... tot i que tothom em diu que a aquestes alçades no es senzill fer-ho...
Una abraçada!
Doncs la veritat es que va anar força malament. Es va complicar el tema i em van punxar tres vegades!!! A més em van fer molt de mal, perque no podíen extreure el líquid i van forçar moltíssim... tant que tinc hematomes a las tres punxades.
A sobre de tot, van poguer treure tan poquet, que no m´han pogut fer el tema aquell dels resultats en 48 hores, amb la mostra no hi arribava així que tindrem que esperar tres setmanes per saber si tot està bé. I creuar els dits perque ens van dir que no sabíen si amb tan poquet líquid podríen fer el cultiu sencer de l´amnio...
Puntxant-me van estar a prop de mitja hora... i el dolor era casi bé insportable. Després em van tenir allá més d´una hora i mitja estirada abans de reincorporar-me, perque de tant aguantar el dolor em vaig marejar una mica també... un caos!
Ara ja se m´ha passar una mica el susto,però la veritat es que vaig arribar a casa amb una plorera... En fi, ara tinc l´esperança de que la mostra els arribi per fer el cultiu... perque no vull tornar a passar per algo semblant...
Ja us explicaré com va tot! La veritat es que amb aixó que ens ha passat encara ens estem replantejant mes seriosament lo de camviar de gine... tot i que tothom em diu que a aquestes alçades no es senzill fer-ho...
Una abraçada!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Sunka, no sé si serà senzill o no, però conec una parella que va canviar de gine als 7 mesos!! i el meu germà també van canviar de gine després de l'amnio. Així que .. no pateixis per "a aquestes alçades" 
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
cuqueta ha escrit:Sunka ha escrit:
Sí... tinc l´amnio el día 28, i després decidirem que fem. La veritat es que aquest tema má ngoixa bastant, i es que no entenc la política d´alguns metges Cuqueta. Penso que sería molt més senzill dir les coses ben clarament i així cada parella pugui decidir que vol.![]()
Bueno, en uns dies us comento a veure si em podeu ajudar... moltes gràcies i una abraçada!!!
Que vagi molt bé l'amnio, lo primer és lo primer, i això és el més important.
Després si encara esteu decidits a canviar ja ens ho diras i t'ajudem amb el que podem, vale?
Jo també penso com tu, que les coses te les han de dir clares de primer moment, ja tenim prou maldecaps com per a sobre tenir que preocupar-nos de clíniques i demés...
Hola boniques... bueno... doncs ja hi sóc aquí de nou i ara estem decidits a buscar un altre ginecòleg, donat que l ´amnio ha sigut ja el colmo per perdre totalment la confiança en el meu.
Tres punxades i mes de mitja hora forçant-me la panxa... em vaig marejar pel dolor i encara avui en tinc hematomes a les tres feridetes de les punxades.. un infern. A sobre em va treure tan poquet liquid que no han pogut fer els resultats de 48h i no m´asseguren que puguin realitzar correctament el cultiu de l´amnio, perque no ha havia prou amb la mostra que em van extreure...
Amb el meu primer fill també em van fer l´amnio i res a veure.Així que crec que el millor es que ens posem a buscar a veure si en trobem un ginecòleg competent i profesional. Jo sóc de Sanitas, i visc a Viladecans (Barcelona),alguna de vosaltres ho és? A veure si em podeu donar algunes referències, per tal que jo miri d´informar-me si hi ha la possibilitat de que m´agafin.
He sentit que hi ha metges que no agafen embarassades si no son pacients seves... no sé... a veure si tinc sort.
Moltes gràcies per la vostra ajuda!
Una abraçada!
- cuqueta

- Contacta:
Sunka reina em sap molt de greu
El meu ginecòleg és el Dr Flores, però jo sóc d'Adeslas no sé si a tu també t'entrarà, són un equip format per ell i dues ginecològues i jo n'estic encantada, no he tingut mai cap problema i per donar-te més confiança et diré que és l'equip mèdic que més parts atèn a la Clínica Teknon.
Sobre això de si t'agafaran o no sento no poder ajudar-te, però per provar-ho no hi perds res, si necessites qualsevol altra informació no dubtis en preguntar-me el que vulguis.
Ja ens aniras explicant

El meu ginecòleg és el Dr Flores, però jo sóc d'Adeslas no sé si a tu també t'entrarà, són un equip format per ell i dues ginecològues i jo n'estic encantada, no he tingut mai cap problema i per donar-te més confiança et diré que és l'equip mèdic que més parts atèn a la Clínica Teknon.
Sobre això de si t'agafaran o no sento no poder ajudar-te, però per provar-ho no hi perds res, si necessites qualsevol altra informació no dubtis en preguntar-me el que vulguis.
Ja ens aniras explicant

Hola a totes!! Com va?? A veure si em podeu resoldre un dubte, he llegit no recordo on que la primera muda millor portar-la en una bossa a part pq ens la demanaràn a la sala de parts... hi ha alguna cosa més que hagi de portar a aquesta bossa per tenir a ma??
Gràcies guapes!!
Gràcies guapes!!
- cuqueta

- Contacta:
Si, la primera muda te la demanen a la sala de parts, a mi me la van posar a escalfar a sota de la làmpara i així quan li van posar al nen no estava tant freda. No em van demanar res més, la resta de la canastreta se la van emportar amb el llitet del nen i quan me'l van pujar a l'habitació ja portava la segona muda.
Et recomano que portis mitjons per tu per l'estona que dura la dilatació, l'oxitocina i l'epidural fan venir molts "escalofríos".
Et recomano que portis mitjons per tu per l'estona que dura la dilatació, l'oxitocina i l'epidural fan venir molts "escalofríos".

Gràcies cuqueta!! Anoto lo dels mitjons, i ho ajuntaré a una goma del cabell i l'estoig de les lents de contacte peor si hem molestessin i que ho porti el meu home a la butxaca que, entre altres moltes coses, tenir a l'abast el que necessitem tb és part de la seva feina, no
??
??- cuqueta

- Contacta:
Ai si Charliemi, ja tens raó, ja, alguna ocupació han de tenir ells mentre naltres respirem entre contracció i contracció
Suposo que ja t'han comentat que per entrar al quiròfan t'hauras de treure les lents de contacte, no portar les ungles pintades i treure't TOTES les joies o piercings. Es que ara quan has comentat lo de les lents de contacte hi he pensat...
Suposo que ja t'han comentat que per entrar al quiròfan t'hauras de treure les lents de contacte, no portar les ungles pintades i treure't TOTES les joies o piercings. Es que ara quan has comentat lo de les lents de contacte hi he pensat...

Ostres Cuqueta no m'he n'havien dit res .... Al quiròfan et refereixes a la sala de parts? O només és en cas de cesàrea? Es que no en tenia ni idea... El dia 5 tin una "cita" amb la comadrona per coneixer-nos i potser m'explicará aquestes coses, però ja que m'ho dius ho apunto a la llista de preguntes
I ulleres puc dur-ne?? Es que sino no hi veig tres en un burro!!! Espero que sí... però aleshores un altre coseta que li he de carregar al meu marit, jejejeje 

- cuqueta

- Contacta:
Si, la sala de parts que dius tu, és un quiròfan, i a mi em van recalcar mil cops que no s'hi pot entrar amb lentilles, amb ulleres sí, només faltaria
(jo de fet tampoc es que porti lentilles ni res, però al dir-ho tu hi vaig pensar).
Ja ens explicaràs què tal la trobada amb la teva llevadora
(jo de fet tampoc es que porti lentilles ni res, però al dir-ho tu hi vaig pensar).Ja ens explicaràs què tal la trobada amb la teva llevadora

ostres, això de les lents de contacte no ho sabia, quina ràbia!!!! no suporto anar amb ulleres, i no em fa gens de gràcies veure els vampirets per primera vegada amb les ulleres enlloc de les meves lentilles... una altra cosa a pair els mesos que queden!
sunka, pel fòrum de les mares agosteres no sabia que el tema estava tan malament! ànims i a veure si trobes un altre gine, jo com t'he dit (em sembla) vaig al Dr. Massó i n'estic molt contenta.
sunka, pel fòrum de les mares agosteres no sabia que el tema estava tan malament! ànims i a veure si trobes un altre gine, jo com t'he dit (em sembla) vaig al Dr. Massó i n'estic molt contenta.
A mi tb em fa rábia el de les lents de contacte però que hi farem... encara menys mal que deixen les ulleres sino m'ho perdo tot!!! Ja veia al meu home transmetent-ho tot rotllo partit de futbol...
- turmalina
- :: rateta

- Entrades: 156
- Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
- Ubicació: Des del balcó del Vallès
Charliemi,
a mi també em van demanar un "arrullo" per embolicar el nen. En el meu cas no el van vestir fins que vam pujar a l'habitació que les infermeres de la nursery se'l van emportar ( era a mitja tarda quan vaig parir).
El nen després de posar-me'l a sobre, el van netejar una mica i li van fer la primera revisió i el van embolicar amb una tovallola de la clínica i després per sobre li van posar l'arrullo perquè estés més abrigadet.
En el meu cas jo vaig entrar a la sala de parts amb les arrecades i no me les van fer treure, clar que també són petitones.
Que vagi bé la trobada amb la llevadora, era la Júlia, no?
a mi també em van demanar un "arrullo" per embolicar el nen. En el meu cas no el van vestir fins que vam pujar a l'habitació que les infermeres de la nursery se'l van emportar ( era a mitja tarda quan vaig parir).
El nen després de posar-me'l a sobre, el van netejar una mica i li van fer la primera revisió i el van embolicar amb una tovallola de la clínica i després per sobre li van posar l'arrullo perquè estés més abrigadet.
En el meu cas jo vaig entrar a la sala de parts amb les arrecades i no me les van fer treure, clar que també són petitones.
Que vagi bé la trobada amb la llevadora, era la Júlia, no?
Gràcies turmalina!! Jo de fet porto 2 "arrullos" a la canestreta pq és el que posava la llista, soc primerenca així que porto tot, tot i tot, jejejeje, els havia posat sota de tot però ara que hem comentes així un el posaré més amunt.
Per cert, tb he de dur una tovallola, no??
Jo tb faig servir arrecades de les petitones, les deixarè a veure que passa i sino me les trec i una alte cosa pq guardi el papi, jejejeje!! Li faré posar roba tipus "comando" d'aquesta que porta moltes butxaques
La llevadora sí que és la Julia, en principi hem quedat pel proper dimarts, hem de concretar l'hora, ja tinc ganes de conèixer-la!!!
Per cert, tb he de dur una tovallola, no??
Jo tb faig servir arrecades de les petitones, les deixarè a veure que passa i sino me les trec i una alte cosa pq guardi el papi, jejejeje!! Li faré posar roba tipus "comando" d'aquesta que porta moltes butxaques
La llevadora sí que és la Julia, en principi hem quedat pel proper dimarts, hem de concretar l'hora, ja tinc ganes de conèixer-la!!!
Turmalina la Júlia m'ha confirmar el que tu em deies, em va dir que ella només em demanaria un "arrullo" y un barret. El que passa és que aleshores ja li posaràn la robeta quan l'hagin rentada i ja puc posar com a primera muda la més xula, no??? Aixxxxxxx.... quin embolic!! Fer la canasteta és el difícil i no parir
!! Es veu que cada hospital es un mon però cada llevadora tb...
!! Es veu que cada hospital es un mon però cada llevadora tb...Re: Part a la Teknon
Hola mamis!!!
Entro per explicar-vos... fa algun temps us vaig comentar que tenia molts problemes amb el meu gine i que a aquestes alçades em deia que no sabia on pariría fins el mateix dia del part... us enrecordeu?
Doncs finalment i encara que ha costat una mica... he camviat de gine i al final tindrè al meu bebè a la Teknon!
Estem molt contents, perque el nou gine ens dona molta confiança i tranquilitat, i coneixo dones que han sigut pacients i estàn encantades... així que espero poder gaudir del que em queda d´embaràss amb la tranquilitat de tenir aquest tema resolt!!!
Així que ja us aniré explicant, així que em vagin informant que veig que el tema de la canastreta es complicadet oi???
Una abraçada!!!
Entro per explicar-vos... fa algun temps us vaig comentar que tenia molts problemes amb el meu gine i que a aquestes alçades em deia que no sabia on pariría fins el mateix dia del part... us enrecordeu?
Doncs finalment i encara que ha costat una mica... he camviat de gine i al final tindrè al meu bebè a la Teknon!
Estem molt contents, perque el nou gine ens dona molta confiança i tranquilitat, i coneixo dones que han sigut pacients i estàn encantades... així que espero poder gaudir del que em queda d´embaràss amb la tranquilitat de tenir aquest tema resolt!!!
Així que ja us aniré explicant, així que em vagin informant que veig que el tema de la canastreta es complicadet oi???
Una abraçada!!!
- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Sunka ha escrit:Hola mamis!!!
Estem molt contents, perque el nou gine ens dona molta confiança i tranquilitat, i coneixo dones que han sigut pacients i estàn encantades... així que espero poder gaudir del que em queda d´embaràss amb la tranquilitat de tenir aquest tema resolt!!!![]()
Així que ja us aniré explicant, així que em vagin informant que veig que el tema de la canastreta es complicadet oi???![]()
Una abraçada!!!
Sunka me n'alegro molt que hagis trobat metge que t'atengui primerament bé! i despres que tinguis el teupeqeu a la Teknon! és perfecte ja ens ho explicaràs eh? a veure com ha anat! per cert m'encanta el nom!
La canastreta no pateixis tot el que posa no es fa servir en aboslut jejejeje
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
- cuqueta

- Contacta:
Me n'alegro moltíssim per tu, Sunka!!
totes les dones mereixem el millor tracte en uns moments tant importants de la nostra vida, i digues, al final anem al mateix gine o no? és curiositat
Tema canastreta, el més important és la robeta del bebé i les teves camises de dormir, sabatilles i necesser, pensa que els boquers del nadó, tovalloletes, calcetes per tu i compreses i asseo del bebé esta tot cobert
Jo aquest cap de setmana vull enllestir la canastreta del Jan que això s'apropa i no vull que m'agafi el toro, jejeje
totes les dones mereixem el millor tracte en uns moments tant importants de la nostra vida, i digues, al final anem al mateix gine o no? és curiositat
Tema canastreta, el més important és la robeta del bebé i les teves camises de dormir, sabatilles i necesser, pensa que els boquers del nadó, tovalloletes, calcetes per tu i compreses i asseo del bebé esta tot cobert
Jo aquest cap de setmana vull enllestir la canastreta del Jan que això s'apropa i no vull que m'agafi el toro, jejeje

Gràcies guapis!!!
La veritat es que estic tan contenta!!! estava molt angoixada amb aquest tema... i pasaven les setmanes i no acabava de trobar la solució... ufff... de tant en tant em fotia uns farts de plorar peque se´m feia un mon!!!
Però ja està... estic convençuda de que tot anirà molt i molt bé... que ja toca després de tants ensurts!!!
No Cuqueta, al final no es el mateix gine... t´ho volia explicar per mail, però aprofito i t´ho explico ara..
Vaig trucar a Sanitas i els hi vaig comentar el problema, i em van dir que em miraríen ginecòlegs de Barcelona que atenguessin parts a la Teknon o a clíniques que no fossin el Pilar i que em volguessin agafar donat que estic ja a mig embaràss.
En uns dies em van trucar i em van donar les dades de dos gines, però tots dos del mateix equip, Teknogin a Barcelona. Em van assegurar que ells no havíen posat cap problema per agafar-me i que els altres que havíen consultat no ho feien.
I per casualitat i parlant amb una amiga i expicant-li el tema, em diu que un d´aquests dons metges es el que la va atendre el seu part i em va parlar meravelles d´ell.. així que vaig demanar hora i aquesta setmana l´he conegut. I molt bé! Cap problema, i la veritat es que ens va transmetre una confinça i una tranquilitat enormes... aysss... menos mal!!!!!
Així que us seguire deben aprop que de ben segur tota la informacíó sobre la vostrs expeìència serà molt útil per mi!
Una abraçada ben forta guapis!!!!!!
La veritat es que estic tan contenta!!! estava molt angoixada amb aquest tema... i pasaven les setmanes i no acabava de trobar la solució... ufff... de tant en tant em fotia uns farts de plorar peque se´m feia un mon!!!
Però ja està... estic convençuda de que tot anirà molt i molt bé... que ja toca després de tants ensurts!!!
No Cuqueta, al final no es el mateix gine... t´ho volia explicar per mail, però aprofito i t´ho explico ara..
Vaig trucar a Sanitas i els hi vaig comentar el problema, i em van dir que em miraríen ginecòlegs de Barcelona que atenguessin parts a la Teknon o a clíniques que no fossin el Pilar i que em volguessin agafar donat que estic ja a mig embaràss.En uns dies em van trucar i em van donar les dades de dos gines, però tots dos del mateix equip, Teknogin a Barcelona. Em van assegurar que ells no havíen posat cap problema per agafar-me i que els altres que havíen consultat no ho feien.
I per casualitat i parlant amb una amiga i expicant-li el tema, em diu que un d´aquests dons metges es el que la va atendre el seu part i em va parlar meravelles d´ell.. així que vaig demanar hora i aquesta setmana l´he conegut. I molt bé! Cap problema, i la veritat es que ens va transmetre una confinça i una tranquilitat enormes... aysss... menos mal!!!!!
Així que us seguire deben aprop que de ben segur tota la informacíó sobre la vostrs expeìència serà molt útil per mi!
Una abraçada ben forta guapis!!!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |