MUFACE
Re: MUFACE
Zuria això és precisament el que em fa ràbia de la mutua jeje per això hem pensat posar a la nena amb el pare a la SS i fer-la de la meva mútua (pagant clar) però que crec que ens sortirà mes baratet, sobre uns 45€ al mes
xinxeta ha escrit:Vaileta ha escrit:Hola, necessito que algú m'aconselli !!!!!!
Sóc de Girona i dins de Muface sóc de la mútua Asisa. Sempre m'ha anat molt bé, però ara, m'estic plantejant ser mare, potser l'any que ve si tot va bé (temps per canviar-me de mútua al gener), i no sé si és la més correcta. M'explico, algunes companyes m'han comentat que pel part, vacunes, atenció... millor ser de la SS que no pas d'una mútua i no entenc ven bé perquè. M'agradaria que algú em pogués explicar els avantatges i els inconvenients de pertànyer (tinguent en compte que sóc de Muface) a la SS o a una mútua. Gràcies!!!!!!!! Felicitats per les que heu estat mares!!!![]()
Vaileta doncs jo et diria lo contrari que les teves companyes! jeje Jo justament sóc de muface desde setembre de l'any passat i al principi, al setembre, vaig quedar-me a la SS, però al gener d'aquest any vaig pasar-me a mutua pq teniem intenció de buscar el bebe.
L'únic dolent que jo li veig a ser nomes de mutua i no tenir la SS, és que si tinc una urgència, per petita que sigui i sobretot si és cap de setmana, he d'anar a l'hospital i no al cap que el tinc a 5 minuts... però pel tema embaràs, a la muta t'ho controlen molt més.. pensa que en la SS si tot va bé i és un embaràs normal et faran 3-4 ecos, i jo em faig 1 cada mes. Cada 4-5 setmanes tinc visita amb el gine i ara m'he de fer analisis de tot per 2ª vegada.. nosé jo vaig agafar mutua per això i pq dp puc escollir l'hospital que vulgui i he escollit un en el que tindré habitacio individual, si anés per SS "m'obliguen" a anar a l'hospital de la meva zona
Respecte a Asisa no tinc ni idea! jo sóc de Dkv i de moment estic contenta. però si decideixes quedar-te per mutua el que pots fer és mirar el quadre medic d'asisa per internet a veure si t'interessa i mirar els quadres mèdics de les altres mutues per si els metges que hi han et van millor
ja ens explicaràs!
Moltes gràcies Xinxeta. La veritat és que ara que hi estic ficada mirant els avantatges i els inconvenients de cada cosa, començo a veure clar i positiu continuar amb la mútua. I a més a més els vostres comentaris m'estan ajudant molt !!!!
Continuaré investigant...
Gràcies de nou.
- Paqui77
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: dj. set. 24, 2009 10:04 am
- Ubicació: El Prat de Llobregat
Algú d'Adelas Muface, que hagi fet les classes de preparació al part. És que no sé si ens entra perquè estic mirant a la página web i no surt res en l'apartat de preparació al part.
- powerpuff_girl
- :: pantera

- Entrades: 847
- Membre des de: dt. març 02, 2010 3:52 pm
- Ubicació: Barcelona
Paqui77 ha escrit:Algú d'Adelas Muface, que hagi fet les classes de preparació al part. És que no sé si ens entra perquè estic mirant a la página web i no surt res en l'apartat de preparació al part.
Truca, jo ho tenia al quadre però igualment vaig trucar a la mútua (en el meu cas DKV) per assegurar-me. I a veure si tens sort i et toca fer les classes a algun lloc que després puguis tenir les mateixes llevadores el dia del part, així ja saps com treballen

- Paqui77
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: dj. set. 24, 2009 10:04 am
- Ubicació: El Prat de Llobregat
powerpuff_girl ha escrit:Paqui77 ha escrit:Algú d'Adelas Muface, que hagi fet les classes de preparació al part. És que no sé si ens entra perquè estic mirant a la página web i no surt res en l'apartat de preparació al part.
Truca, jo ho tenia al quadre però igualment vaig trucar a la mútua (en el meu cas DKV) per assegurar-me. I a veure si tens sort i et toca fer les classes a algun lloc que després puguis tenir les mateixes llevadores el dia del part, així ja saps com treballen
M'esperaré a veure que em diu la meva gine a la propera visita i després trucaré a Adeslas per informar-me
Hola a totes!
Jo estic a Dkv muface i m'acabo d'endur un "chasco" impresionant! Jo sóc de Rubí, i tenia coll avall que aniria al Hospital General de Catalunya perquè el tinc aprop i el meu ginecòleg aten allà els parts. Doncs resulta que han tret el conveni........grrrrrrrrrrrrr.....................
O sigui que si vull que m'atengui el meu ginecòleg, només puc anar a la Clinica del Remei, a Barcelona.
Pasa alguna cosa si decideixo anar a un hospital on no atengui el meu ginecòleg?? Tampoc es que em porti massa bé amb ell (és més sec que la mojama....) pero no sé, alguna cosa sabrà de les meves preferències pel part, no? A més, les probabilitats que m'atengui ell mateix no crec que siguin gaires. O si??
Uffff, quants dubtes! Perdoneu per la pallissa....
Jo estic a Dkv muface i m'acabo d'endur un "chasco" impresionant! Jo sóc de Rubí, i tenia coll avall que aniria al Hospital General de Catalunya perquè el tinc aprop i el meu ginecòleg aten allà els parts. Doncs resulta que han tret el conveni........grrrrrrrrrrrrr.....................
O sigui que si vull que m'atengui el meu ginecòleg, només puc anar a la Clinica del Remei, a Barcelona.
Pasa alguna cosa si decideixo anar a un hospital on no atengui el meu ginecòleg?? Tampoc es que em porti massa bé amb ell (és més sec que la mojama....) pero no sé, alguna cosa sabrà de les meves preferències pel part, no? A més, les probabilitats que m'atengui ell mateix no crec que siguin gaires. O si??
Uffff, quants dubtes! Perdoneu per la pallissa....
Estas segura? al post de setembre em sembla k tb hi ha alguna k està amb dkv muface i vol parir allà, de fet li porten allà l'embaràs.
Vaja si estic segura! He trucat quatre vegades a Dkv Muface perquè no m'ho creia, però es veu que han tret el conveni fa pocs mesos i no ho tenen actualitzat ni a la pàgina web.
Els vaig preguntar que com ho sabria, si la Quiron (2a alternativa), seguia amb conveni pel novembre, i em va respondre que un mes abans havia de demanar l'autorització signada pel meu metge, i que aleshores t'ho confirmaven!
Al·lucinant!
Els vaig preguntar que com ho sabria, si la Quiron (2a alternativa), seguia amb conveni pel novembre, i em va respondre que un mes abans havia de demanar l'autorització signada pel meu metge, i que aleshores t'ho confirmaven!
Al·lucinant!
Doncs la quiron tampoc entra. Però aquesta la van treure a primers d'any. Jo al principi d'embaràs ja ho vaig consultar i ja no tenen conveni amb DKV muface.
Lereika, per parts si que entra la Quiron.
Em van dir que havien tret el conveni d'oncologia, reproducció assistida i no sé què més, però que la resta de coses si que entraven!
Bé, he trucat dos o tres cops i cada vegada m'han dit el mateix....
Em van dir que havien tret el conveni d'oncologia, reproducció assistida i no sé què més, però que la resta de coses si que entraven!
Bé, he trucat dos o tres cops i cada vegada m'han dit el mateix....
Doncs aquests no s'aclaren perquè en un principi volia aquest i em van dir que l'embaràs el podia portar allà, però que no entrava l'ingrés.
Jo soc la de setembre q ha d'anar a parir al HGC, m'han portat allà tot l'embaràs desde la 1a visita amb el doctor Xiberta, de fet tinc hora dimarts allà, i a mi ningú m'ha dit res q no es pugui anar a parir ni q s'hagi de demanar autorització... Però m'heu fet ballar el cap i acabo de trucar a DKV i el senyor m'ha dit q no s'ha de demanar autorització pq no saps el dia exacte (a mi m'havien d'operar allà i demanes autorització quan tens dia d'ingrès), i q en un principi ell no tenia cap avís de q no es podia anar a parir allà, m'ha dit q quan em posi de part q evidentment hauré d'entrar per urgències i q després l'hospital els enviarà a ells tots els gastos derivats del part i l'ingrès. Q a tot cas els convenis comencen i acaben al gener q si l'HGC deixés de formar part d'això seria a partir del gener.
De fet dilluns passat quan vaig tenir l'amenaça de part prematur a l'hospital de figueres em van dir q si no paraven les contraccions m'enviaven al HGC pq era el meu hospital i van trucar i van dir q si q tenien llits i q m'acceptaven....No se es estrany tot plegat, demà com q tinc hora allà ho tornaré a preguntar però jo suposo q un mes i pico de la DPP m'haurien avisat si no puc parir allà no???
Us mantindré informades!!!!
Petonets
Anna
De fet dilluns passat quan vaig tenir l'amenaça de part prematur a l'hospital de figueres em van dir q si no paraven les contraccions m'enviaven al HGC pq era el meu hospital i van trucar i van dir q si q tenien llits i q m'acceptaven....No se es estrany tot plegat, demà com q tinc hora allà ho tornaré a preguntar però jo suposo q un mes i pico de la DPP m'haurien avisat si no puc parir allà no???
Us mantindré informades!!!!
Petonets
Anna
Q bé ens ho vam passar!!! http://www.guianupcial.tv/video=866
El post de l'Emma viewtopic.php?f=71&t=17865&start=140

Ahierro, ens faries un favor si demà ho pots preguntar! La veritat es que m'està començant a amoïnar aquest tema, perquè jo estava tant tranquil·la i mira....
A més, es que he trucat un munt de vegades a Dkv Muface i cada cop m'han dit el mateix! Que un mes abans de donar a llum haig de demanar una autorització amb la DPP i aleshores em confirmaran si puc anar allà o no...I si em poso de part abans de les 36 setmanes, que vagi on vulgui perquè se suposa que serà d'imprevist.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...........................
A més, es que he trucat un munt de vegades a Dkv Muface i cada cop m'han dit el mateix! Que un mes abans de donar a llum haig de demanar una autorització amb la DPP i aleshores em confirmaran si puc anar allà o no...I si em poso de part abans de les 36 setmanes, que vagi on vulgui perquè se suposa que serà d'imprevist.
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...........................
Algú més de Dkv Muface, que vulgui parir a l'HGC o a la Quiron??? A veure si en treiem l'entrellat!
Jo, pel que tinc entès, la Quiron tampoc entra. De fet, es va obrir un post per aquí, on se´n parla!!
És un rotllo!!! Sembla que Muface cada vegada tingui conveni amb menys centres. Jo em plantejo canviar a SS i pagar-me jo la mútua.
És un rotllo!!! Sembla que Muface cada vegada tingui conveni amb menys centres. Jo em plantejo canviar a SS i pagar-me jo la mútua.
Hola!
Dimarts vaig tornar a la consulta de l'HGC i a mi ningú em va dir res, li vaig comentar a les noies de l'entrada i em van dir q elles no havien sentit res.... així q jo de moment segueixo allà.
Petonets!
Anna
Dimarts vaig tornar a la consulta de l'HGC i a mi ningú em va dir res, li vaig comentar a les noies de l'entrada i em van dir q elles no havien sentit res.... així q jo de moment segueixo allà.
Petonets!
Anna

Hola noies!
jo si tot va bé tindré la nena a HGC però vaig per adeslas. Em visito a un ginecòleg de Granollers i el conveni per parir el tenen amb la Sant Jordi o amb HGC. Això que comenteu de poder tenir habitació individual s' ha de demanar o algo o ja per inèrcia al ser de mútua te la donen? I una cosa que m'havien comentat és que l' últim mes abans de cumplir ja t'envien a visitar- te a l'hospital si no has portat l'embaràs allà, alguna sap si és així?
jo si tot va bé tindré la nena a HGC però vaig per adeslas. Em visito a un ginecòleg de Granollers i el conveni per parir el tenen amb la Sant Jordi o amb HGC. Això que comenteu de poder tenir habitació individual s' ha de demanar o algo o ja per inèrcia al ser de mútua te la donen? I una cosa que m'havien comentat és que l' últim mes abans de cumplir ja t'envien a visitar- te a l'hospital si no has portat l'embaràs allà, alguna sap si és així?
Ahierro, tens alguna ampliació de pòlissa de Dkv Muface??
Acabo de trucar per 5à vegada a Dkv Muface i m'han dit el mateix. L'HGC entra per fer proves i demés, però l'ingrés hospitalari (vaja, per parir), no està inclòs des del desembre del 2009
I la Quiron, excepte oncologia, reproducció assistida i no sé què mes, si que està dins el conveni...
També m'ha dit que si es vol, es pot parlar amb el departament comercial de Dkv i pagant una mica més, ampliar la cartera de llocs i metges on visitar-te....MIraré a veure quan em cobrarien i si em surt a compte!
Acabo de trucar per 5à vegada a Dkv Muface i m'han dit el mateix. L'HGC entra per fer proves i demés, però l'ingrés hospitalari (vaja, per parir), no està inclòs des del desembre del 2009
I la Quiron, excepte oncologia, reproducció assistida i no sé què mes, si que està dins el conveni...
També m'ha dit que si es vol, es pot parlar amb el departament comercial de Dkv i pagant una mica més, ampliar la cartera de llocs i metges on visitar-te....MIraré a veure quan em cobrarien i si em surt a compte!
No jo no tinc ampliació de polissa amb DKV, però m'estranya molt q et diguin q l'hospitalització no entra des de desembre de 2009, pq a mi m'havien d'operar d'un quiste a l'ovari al gener de 2010 i havia de demanar autorització a la mútua i ells mateixos me la van autoritzar!!! O sigui q jo tenia l'autorització de l'operació per part de DKV!!!! I l'operació era amb anestesia general i s'havia de tenir un dia d'ingrés hospitalari o sigui q tot plegat es estrany, estrany.....
Bueno doncs tornaré a trucar!!!!
Molts petons
Anna
Bueno doncs tornaré a trucar!!!!
Molts petons
Anna

Jo soc de DKV-Muface i vaig parir fa 2 mesos i mig a la Quiron. Com va ser cessàrea programada, vaig demanar l'autorització uns dies abans i cap problema.

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |