Part a l'Aliança (Lleida)

Experiències i pors del moment més desitjat.

Mapi
Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 8:57 am

Re: Part a l'Aliança (Lleida)

EntradaAutor: Mapi » dt. nov. 22, 2011 11:56 am

Bones mames! Fa dos setmanes que estic en estat i ting previst parí a la Aliança, soc de la companyia Adeslas i al hospital ting varis ginecolegs i la veritat es que no se quin tría per a que em porti tot el embaras i si pot se que estigui al part.
Coneixeu algún d'aquestos ginecolegs, em podríeu aconsellar un o altre:
Estadella, Garcia Merce, Godino, Huguet, Santa María o Masi.
Moltes grasies a totes!!!
Per cert soc novata i de moment el predictor m'ha dit que estic embarasada pero per a quan demano visita al ginecolec, em fai análisis abans d'anar al ginecolec.
Grasies...
Na_Gaia
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 9:18 am

EntradaAutor: Na_Gaia » dt. nov. 22, 2011 12:27 pm

Ostres! perdoneu que no he llegit tots els comentaris però amb el primer ja se m'han posat els pels de punta! jo vaig tenir al meu fill a l'Aliança (el nom del metge millor per Mp, s'ha dit aquí), només us dirè que després de cinc anys encara no ho he superat del tot, traumàtic no, el següent... forceps, maniobra de kristeller, episiotomia fins al coll, la lactància a prendre pel sac... en fi que jo en tinc molt malt record. Suposo que es el que dieu, hi ha de tot a tot arreu però ho sentin-ho molt, jo no en puc dir res de bo.

Clar que d'això en fa 5 anys...
Per cert, tan de bo hagués triat al Dr. Godino.
Imatge
cuqueta
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. nov. 28, 2011 9:14 am

Hola guapes!!

NUR81, jo no els he tingut a Lleida, però entrava per comentar-te el tema de l'epidural. Quan te la posen NO fa mal, notes les contraccions però sense dolor, a mi no se m'ha parat el part cap de les dues vegades i he disfrutat del moment del naixement moltíssim :ok: si tens clar que vols parir sense dolor, jo la demanaria, penso que hi ha experiències de tota manera i no sempre epidural = part més lent i amb episio, jo el Jan el vaig tenir a les 3 hores de trencar aigües a casa, AMB EPIDURAL i SENSE EPISIO :ok:

Mapi, un consell, la Dra Huguet NO l'agafis!!! conec dos o tres casos, i FATAL!! :ufs:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Mapi
Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Mapi » dt. nov. 29, 2011 8:04 am

Bon día a totom! Algú em pot dir que tal els ginecolecs Garcia Merce, Manuel y Masia, son els que puc anar amb el meu horari y la mutua que ting jo.
Moltes grasies i aspero alguna resposta si us plau aunque sigui per privat, mes igual.
Adeu!
NUR81
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 6:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUR81 » dc. nov. 30, 2011 7:24 pm

Cuqueta, moltes gràcies per la teva opinió, la veritat és q li tinc una mica de por a aquest moment de posar-me l'epidural, però tot i això estic quasi 100% convençuda q me l'hauré de posar, pq només amb el mal q em fa quan tinc la regla ja vaig arrossegant-me pel terra. No crec q pugués gaudir del part de la meva filla patint d'aquesta manera... i si s'ha d'allargar el part, doncs q s'allargui tu!!! Tinc l'esperança de poder-ho viure sent conscient del q passa i relativament "tranquila" i amb el cap més fred... A mi em visita el Dr. Godino, i n'estic molt contenta, però és clar, quan hi hagi d'anar a parir m'atendrà qui hi hagi en aquell moment, tot i q encara no ho he pogut parlar amb ell, però m'agradaria q hi fos, a mi em transmet molta tranquilitat, i és el q penso q necessitaré en aquells moments...
Imatge
cuqueta
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. des. 05, 2011 11:28 am

NUR81 ha escrit:Cuqueta, moltes gràcies per la teva opinió, la veritat és q li tinc una mica de por a aquest moment de posar-me l'epidural, però tot i això estic quasi 100% convençuda q me l'hauré de posar, pq només amb el mal q em fa quan tinc la regla ja vaig arrossegant-me pel terra. No crec q pugués gaudir del part de la meva filla patint d'aquesta manera... i si s'ha d'allargar el part, doncs q s'allargui tu!!! Tinc l'esperança de poder-ho viure sent conscient del q passa i relativament "tranquila" i amb el cap més fred... A mi em visita el Dr. Godino, i n'estic molt contenta, però és clar, quan hi hagi d'anar a parir m'atendrà qui hi hagi en aquell moment, tot i q encara no ho he pogut parlar amb ell, però m'agradaria q hi fos, a mi em transmet molta tranquilitat, i és el q penso q necessitaré en aquells moments...

Tens raó, si pots tenir al part amb tu el teu gine és la clau, jo les dues vegades he parit amb la meva ginecòloga i només pensar que m'atendria ella que ja hi anava tranquil·la perquè hi confio plenament i em dóna tota la seguretat del món, espero que t'ho puguis manegar i et pugui atendre ell. Jo les dues vegades he sigut conscient del que passava en tot moment del part, però sense dolor, i ho he disfrutat moltíssim :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
NUR81

EntradaAutor: NUR81 » dt. des. 13, 2011 12:26 pm

Ara torno del metge i la nena ja fa 2,800Kg!!! Això s'apropa!!! Quines ganes!!! A més m'ha dit el meu gine q quan ingressi per tenir la nena el trucaran, q és el q fa sempre, és a dir, si no passa res assisteix sempre els parts de les noies q ha portat tot l'embaràs... perfecte!!!! Avui estic molt animada!!! Quines ganes tinc de tenir la meva nena amb mi!!!!! :content:
Imatge
moontsee
:: conillet
Entrades: 372
Membre des de: dt. març 22, 2011 12:02 pm

EntradaAutor: moontsee » dl. gen. 16, 2012 12:42 pm

Hola Nur81!!!

Què bé que la nena ja pesi tant!!!! Això ja està a tocar!!!!
Una pregunta, quin metge et porta?? Algun de l'Aliança o de fora??? És que jo també tindré a la Júlia a l'Aliança i em el meu met no té la visita allà, sinó que només hi porta els parts, però ja m'ha dit que ell també estarà quan arribi el dia, això espero!!!!

Bé, segur que el gran dia arriba aviat!!!! Molta sort!!! I Felicitats!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mafalda75
:: zebra
Entrades: 1077
Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
Ubicació: Des de la terra ferma

EntradaAutor: mafalda75 » dt. gen. 17, 2012 12:14 pm

Hola mamis!

Ja explicareu aquests parts, a veure com van, eh? Espero que molt i molt bé :ok: !

Segurament jo també pariré a l'Aliança, i us volia preguntar si teniu el llistat de les cosetes que s'han de portar a la cínica... És que aquest cop no crec que vagi a les classes pre-part, i no me'n recordo gaire del que s'havia de portar...

Per cert, alguna de vosaltres ha fet aquestes classes a l'Aliança? Sabeu com estan? És que fa tres anys no les feien allà...

Moltes gràcies!!!!
Imatge

Imatge
moontsee

EntradaAutor: moontsee » dt. gen. 17, 2012 5:02 pm

Hola mafalda!!

Jo les classes pre part no les faig a l'Aliança, així que en això no et puc ajudar!!
La llista, la vaig demanar la setmana passada quan vam anar a veure l'hospital i no me'n van donar cap, la llevadora ens va dir que havíem de portar roba com per marxar un cap de setmana, així que molt no et puc ajudar... va ser tot l'explicació que ens va donar!!! Bé, sí, ens va dir que les compreses per mi ens les donen allà però que els bolquers per la peque els hem de portar. Tot la resta ho hem de portar tot nosaltres!!!! Ah! I lo de curar el melic, també ens ho donen allà!!!

Em sap greu no poder-te ajudar més, però es que la informació que ens van donar va ser molt resumida!!!!

Fins aviat!!
Imatge

mafalda75

EntradaAutor: mafalda75 » dc. gen. 18, 2012 11:00 am

Gràcies Moontsee!

Doncs pel que dius, deu de ser més o menys com fa tres anys: portar els bolquers, la robeta del peque, crema hidratant i pinta, i roba per nosaltres.

Si em passen alguna llista ja us la diré, ok?

Merci!!!!
Imatge

Imatge
moontsee

EntradaAutor: moontsee » dj. feb. 02, 2012 5:31 pm

Hola noies!!

Em queda poquet per tenir a la Júlia amb nosaltres a l'Aliança, i tinc un dubte... no és gaire greu ni seriós però com que començaré a preparar la bossa... hem de portar tovalloles per nosaltres per la dutxa o ens les deixen a la clínica??

Gràcies!!!
Imatge

mafalda75

EntradaAutor: mafalda75 » dv. feb. 03, 2012 11:09 am

No Moontsee, les tovalloles te les donen :ok: .

Quan ho tinguis llest ens dius que hi has posat, així tindrem una idea, ok xx:-D ?
Imatge

Imatge
NUR81

EntradaAutor: NUR81 » ds. feb. 04, 2012 11:28 pm

Hola Moontsee!! Em preguntaves fa uns dies quin metge em porta... Doncs el Godino, i n'estic moooooolt contenta!!! M'hauràs de perdonar per contestar-te tan tard, però justament el dia q m'enviaves el missatge vaig ingressar a l'Aliança per la nit per tenir la meva nena, i he de dir que tot perfecte!!! En vaig quedar molt contenta del meu metge i del personal, tot i q el tema de la lactància va anar fatal i he acabat donat bibes a la nena... en fi, no s'acaba el món, però així com dic q pel q fa a mi i al tracte q vaig rebre estic molt contenta, com deia l'assessorament q vaig rebre pel q fa a com alimentar la nena fatal, molt decebuda, no crec q informin realment del q representa alletar a un bb i de com s'ha de fer, cada cop q entrava algú diferent a l'habitació ens dien una cosa diferent... en fi... si et puc ajudar en res més fes-m'ho saber!!!
Imatge
moontsee

EntradaAutor: moontsee » dg. feb. 05, 2012 10:03 am

Hola Nur!!
Primer de tot enhorabona per la petitona!! M'alegro que tot anés bé i que el tracte fos tan bo!!! A veure si amb la LM tinc més sort i ens en sortim!!!!
Una pregunta...em pots dir tot el que vas portar per tu i per la nena?? Més que res per saber que no em deixo res i que ni porto més coses del compte!!!
Moltes gràcies!!!
Imatge

punxeta
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dj. set. 23, 2010 10:23 am
Ubicació: la Terraferma

EntradaAutor: punxeta » dl. feb. 06, 2012 10:33 am

mamis!!! sobre l'alletament... no s'acaba el món això esta clar... però la LM és el millor pel bebé!! no deixeu que un mal començament arruini la Lactancia Materna... tot es pot arreglar i gairebe tot té solució malgrat començar malament...

A Lleida i un grup de suport a la Lactància Materna, jo sort en vaig tenir perquè també vaig tenir el meu fill a l'Aliança i vam sortir amb mugroneres i el nen sense saber popar...

http://www.alleta.cat

són unes mares fantàstiques que us donaran suport, ajuda i el que faci falta... si convé us vindran a casa i sinó podeu anar els dissabtes que es reuneixen a Pardinyes. Feu-me cas val molt la pena. Nosaltres estem gaudint de la Lactància materna des de fa 16 mesos i és el més meravellós del món després de parir!

Va molt bé anar al grup abans de parir així ja tens les bases pel que serà l'alletament i si es té informació des del principi tot surt millor!!! Animeu-vos! :love: :love:

Una abraçada
moontsee

EntradaAutor: moontsee » dl. feb. 06, 2012 12:07 pm

Moltes gràcies punxeta per la informació!! Ja tenia apuntat el nom de l'associació i el telefon, tinc un dubte, dius que van a casa, jo visc a la franja amb Aragó, saps si podrien venir??? El que no havia pensat era en anar abans de tenir la nena, però potser m'ho repenso i m'hi passo un dia!!!!

Ja et diré què tal!!!
Imatge

punxeta

EntradaAutor: punxeta » dl. feb. 06, 2012 6:02 pm

No ho sé bonica... jo de tu els faria un truc que són molt amables!! a la web hi ha un munt de telèfons de les diferents assessores de lactància, jo en conec moltes i totes són una dolçor de persones! Potser alguna d'elles viu més a prop de casa teva del que et penses :love: mai es sap...

No ho dubtis!! jo també vaig donar-li biberons al principi per problemes i per no tenir prou informació... però als 2 mesos vam aconseguir de deixar-los completament i no n'ha pres ni una gota més de llet artificial...

Una abraçada!!
moontsee

EntradaAutor: moontsee » dt. feb. 07, 2012 9:04 am

Gràcies punxeta,

doncs sí, hi trucaré i a veure què em diuen!!! A veure si podem evitar els biberons des del principi!!! Ja t'explicaré!!!
Imatge

punxeta

EntradaAutor: punxeta » dt. feb. 07, 2012 9:12 am

moontsee ha escrit:Gràcies punxeta,

doncs sí, hi trucaré i a veure què em diuen!!! A veure si podem evitar els biberons des del principi!!! Ja t'explicaré!!!

Ja em diràs! >.-<: >.-<: que vagi tot molt bé i que sigueu molt feliços! :love:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::