Part natural a l'hospital

Experiències i pors del moment més desitjat.

edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Part natural a l'hospital

EntradaAutor: edae » dl. oct. 18, 2010 9:55 am

Perdona, no havia tornat a entrar. El vaig tenir al Sta Caterina de Salt. :love: :love: :love: :love:
Imatge
Imatge
marislus
:: poltre
Entrades: 684
Membre des de: ds. feb. 06, 2010 8:24 pm

EntradaAutor: marislus » dc. oct. 20, 2010 6:16 pm

NIVAIRA: Acabo de veure el programa q has enviat i m'he quedat flipant...

Jo visc a UK i el tindre aqui pero la veritat es que no m'imaginaba o sabia que a Espanya fos tot tant medicatlitzat, se m'han tret les ganes de parir alla vamos, encara q per motius personals ja havia decidit tenir-ho aqui a Londres de totes maneres..
Imatge

Imatge
nivaira
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nivaira » dc. oct. 20, 2010 7:46 pm

Marislus, està molt bé el documental. El va fer una amiga que ara és mare del meu nebodet postís. Ja, és molt fort el que passa a aquí, tenint en compte que es podria fer com ens altres països europeus.
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
anoa
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dg. oct. 17, 2010 4:21 pm

EntradaAutor: anoa » dg. oct. 24, 2010 1:24 pm

La idea inicial és aquesta, tenir un part natural a l'hospital. Demanaré desviació a Sant Pau, tinc un parell d'amigues que han parit allà i estan molt contentes. Encara falta molt i tenim temps de rumiar-ho, però si tot va bé m'agradaria que fos allà.
Positives! Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,MartaVila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam,Brownie i Anoa!

Imatge
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dg. oct. 24, 2010 1:37 pm

Anoa, les teves amigues quan els van tenir? Es que tinc una amiga que el va tenir a Sant Pau, que diu qye eren un encnat, però els faltaven una mica de mitjans, però d'això fa tres anys, més o menys.

Jo hauré d'esperar... al final he tingut un avortament espontani... Però agafem forces per tornar a provar-ho i com més clar tingui el tema del part, millor!
Imatge

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
anoa

EntradaAutor: anoa » dg. oct. 24, 2010 1:45 pm

Nivaira ho sento molt, agafa el temps que necessitis per recuperar-te, segur que ben aviat tornes a estar embarassada i tot anirà bé. La darrera va parir aquesta primavera i m'ha parlat molt bé de Sant Pau. Em va dir que tot és nou, que tens sala de dilatació (amb pilotes, llum baixa, ara no se si em va dir alguna cosa més però no ho recordo) que et tracten bé i que són respectuosos amb el ritme de cada dona. Suposo que cada experiència és diferent i que influeix molt com vagi el part i el personal que et toqui en aquell moment, però ja et dic així la més propera (l'altra amiga ha parit fa més temps i he parlat menys amb ella) em va parlar tan bé que Sant Pau és la meva primera opció ara mateix.
anoa l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 24, 2010 1:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Positives! Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,MartaVila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam,Brownie i Anoa!

Imatge
anoa

EntradaAutor: anoa » dg. oct. 24, 2010 1:46 pm

De totes maneres aniré investigant més quan es vagi apropant, ja t'explicaré i així també potser t'ajuda a decidir-te en un futur proper.

Imatge
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dg. oct. 24, 2010 2:50 pm

Gràcies Anoa!
Sant Pau té bones referències pel que fa al tracte humà i jo crec que això és vital. De fet, si tenim sort i em torno a quedar embarassada amb rapidesa i tot va bé, tinc bastant coll avall que aniré a Sant Pau. Havia pensat de parir a casa però, no sé, a l'hospital suposo que estaré més tranquil·la.

Ja m'aniràs informant

Gràcies preciosa!
Imatge

Imatge

maka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 292
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 8:37 pm

EntradaAutor: maka » dv. oct. 29, 2010 9:39 pm

Bones noies!!!
Avui parlant amb ma germana que està embarassada m'ha comentat que a la vall d'hebron també fan parts naturals, pel que m'ha dit fa poquet que ho fan però crec que es molt possitiu que poc a poc els hospitals avancin en el tema part i que cada cop hi hagin mes que donin la opcio de fer un part natural!
Aixi que ara a barcelona ja hi han 3 hospitals de la SS on es fan parts naturals!!!
Que vagi molt bé!
Jan 03/12/09 . Mi pequeño terremoto, la fuerza que nos empuja
Eloi 30 / 01 /2013 . Que el dolor de haberte perdido no nos quite la alegria de haberte tenido.
istar82
Entrades: 1305
Membre des de: dt. març 30, 2010 10:11 am
Ubicació: Alcarràs - Lleida-

EntradaAutor: istar82 » ds. oct. 30, 2010 7:48 am

Hola noies !

JO tinc una nena de quasi 7 anyets i la vaig tenir per part natural també, però va ser un conyazo perquè l'hospital no estava preparat, només que vaig estar a la sala de dilatació sense epidural ni res i vaig tenir-la sense cap complicació ni em van adormir ni res, natural 100%

Estic embarassada del 2on i aquest cop m'agradaria utilitzar la banyera.
Eva tu que has passat les contraccions a la banyera, es fan realment més soportables o el dolor es igual de fort? i la pilota??? Gràcies maca .
Al primer part ho vaig passar malament perquè em feia molt molt mal, ja que si que em van ficar oxitocina i no sé perquè i a l'accelerar les contraccions no vegis quin mal, però s'aguanta !! :ok:
I la veritat que em fa molta ràbia això de que arribis a l'hospital i ja t'enxufin al suero i no et preguntin res...cadascú es lliure de tenir el seu fill com vulgui no??? es un moment molt íntim.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
istar82
Entrades: 1305
Membre des de: dt. març 30, 2010 10:11 am
Ubicació: Alcarràs - Lleida-

EntradaAutor: istar82 » ds. oct. 30, 2010 7:53 am

soclamarga vas parir a l'Arnau?? jo sóc d'Alcarràs i voldria saber si ara ja respecten el part natural perquè fa 7 anys com a que no.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
anoa

EntradaAutor: anoa » ds. oct. 30, 2010 4:13 pm

maka ha escrit:Bones noies!!!
Avui parlant amb ma germana que està embarassada m'ha comentat que a la vall d'hebron també fan parts naturals, pel que m'ha dit fa poquet que ho fan però crec que es molt possitiu que poc a poc els hospitals avancin en el tema part i que cada cop hi hagin mes que donin la opcio de fer un part natural!
Aixi que ara a barcelona ja hi han 3 hospitals de la SS on es fan parts naturals!!!
Que vagi molt bé!

Això m'interessa molt! que en principi em sembla que és el que a mi em toca. No havia llegit molt bones referències del Vall d'hebron, de fet en una pàgina comparaven la ràtio d'episiotomies i allà era encara més alt que a la resta. Però allò que comentes és molt bona noticia, m'informaré a veure si aconsegueixo saber més coses d'aquest canvi.

Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dg. oct. 31, 2010 1:21 pm

istar82 ha escrit:soclamarga vas parir a l'Arnau?? jo sóc d'Alcarràs i voldria saber si ara ja respecten el part natural perquè fa 7 anys com a que no.

Hola!! Sí, vaig parir a l'Arnau, i la veritat, em va agradar molt el tracte rebut. El que no em va agradar GENS va ser la UCI de neonats, allà sí que no respecten res,tot i q s'omplen la boca dient que sí... Però el cas, pel q preguntes, sí, respecten el part natural, tot i que encara es podrien milorar coses. El que has de tenir molt clar és què vols, i q la teva parella tb ho sàpiga i et doni suport tota l'estona, pq en el moment del part en què estàs clarament en desavantatge per molt bé q estigui anant tot, doncs sàpigues què i com demanar o a què "negar-te". I si tu no pots, q ho digui la teva parella, q per això serveix en aquells moments.

A mi, tot i q m'atenia una llevadora bastant pro-part natural, quan van veure q en 2 h no havia diltat més, em va dir de posar oxitocina. Si no hagués tingut clar que la volia evitar al màxim, me l'haurien "enxufat", però vaig demanar la pilota i posar-me dreta i llavors va anar tot rodat. Vull dir q és natural tot, però no deixa de ser un hospital, on fins fa ben poc no es respectaven tant els parts, i per tant els costums costen de canviar. Per això has de ser tu una mica qui insisteixi una mica amb segons quines coses.

El suero te'l posen pq és important q et tinguin una via posada per si es complica algo, poder actuar ràpid i no perdin temps buscant una vena... però clar, jo estava cagada per si em posaven oxitocina sense q jo ho sapigués (q no crec q ho fessin, però el dubte sempre el tens...). Jo per si de cas anava preguntant! jeje

Allà tenen algunes pilotes q has de demnar quan la vols i te la porten al box, i UNA banyera de dilatació, que si creus q potser la voldràs utilitar ho has de dir quan t'ingressen pq així si està lliure et posen al box des del qual hi tens accés.

A la sala de "reanimació" on et porten després de parir, allà sí q van més per feina i se t'emporten el nen per banyar-lo i fer-l tot i quan te'l porten te'l deixen allà al bressolet, en comptes de donar-te'l a tu directament! Aquí tb han de millorar molt!!

Molta sort en el teu proper part!
Eva_
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dg. oct. 31, 2010 1:51 pm

anoa ha escrit:Eva tu que has passat les contraccions a la banyera, es fan realment més soportables o el dolor es igual de fort? i la pilota??? Gràcies maca .

perdona Istar82, no havia llegit el missatge.
Doncs es passen molt millor, i tant ,i sobre la pilota també. Al principi estava estirada i les llevadores van insistir molt a que m'incorporés i els vaig preguntar, són les mateixes contraccions ara que abans? hi tant que sí, però feien molt menys mal!!
molta sort!
Imatge
Imatge
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dt. nov. 09, 2010 7:24 pm

A les que som de Barcelona, ja veig que hem de tenir en stand by Vall d'Hebron...
Sant Pau tothom en parla molt bé, sobretot del tracte...
I la Maternitat, he sentit moltes queixes del tracte...

Ai, Sant Pau és la meva opció, em sembla... A casa no m'acaba de fer el pes. Més que res per si passa res, sóc molt gafe!

Per cert, sembla que ja em ve la warry (tinc símptomes) després de l'avortament així que... ha tornar a fer els deures!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::