CLINICA SANT JORDI O CLINICA SAGRADA FAMILIA?
- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Re: CLINICA SANT JORDI O CLINICA SAGRADA FAMILIA?
Jo vaig tenir la meva filla gran al Remei i en canvi el meu petit ha nascut fa 5 mesos i mig a la St. Jordi, i va anar tot perfecte. Tant l'equip que em va atendre com les infermeres van estar perfectes. Vaig anar allà perquè és on atén el meu gine, Guillem Hernandez. Com ja t'han dit, moltes vegades depèn més de l'equip que no del lloc. 
mamadiana: gràcies per explicar-me la teva experiència. És cert que a la Sant jordi no hi ha UCI de neonats????
BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma 
Llina
, Lacuca i Isa31!!
, Gemma 
Llina
, Lacuca i Isa31!!- mamadiana
- :: tortuga

- Entrades: 341
- Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
Si, és veritat, però en cas que hi hagués complicacions tenen unes ambulàncies especials preparades per neonats i se l'emporten de seguida a la Vall d'Hebron. És només en cas d'urgència. El meu gine, quan li vaig plantejar el dubte, em va dir que si no hi havia hagut cap problema duran l'embaràs que no era gaire probable que passés res, i que si passava doncs se l'emportaven amb l'ambulància i a mi em traslladaven al mateix hospital on l'haguéssin portat per poder estar junts. Això últim em va semblar molt important!!
Pujo el post perquè on vaig jo em tocaria la Sagrada Família, però m'han parlat del doctor Guillem Hernández, que atén a Clínica Sant Jordi. Veig que parleu de la UCI de neonats, però pel que jo sé a la SF tampoc en tenen, això em va dir el meu gine.
Hola,
jo no puc opinar de la clínica Sant Jordi, però si de la SF, vaig tenir a la meva filla fà 4 mesos i mig i quan torni a tocar estic seguríssima que repetiré. Sobre el tema de les nits, ens van oferir portar-la a la Nursery però no van insistir, mes aviat ens van animar a que dormis amb nosaltres i aixi ho vem fer sense cap problema. Sobre la lactáncia jo no soc gaire bona referència, ja que desde el principi de l'embaràs deia que no volia donar el pit, finalment ho vaig intentar i vaig tenir l'ajuda i suport de les enfermeres, inclòs quan als 2 dies vaig voler parar perquè em feia un mal horrorós, elles insistien posant la nena en diferentes posicions, amb mugroneres i van estar molt al meu costat, però com ja he dit la meva idea inicial i de sempre era lactància artificial i no van aconseguir convencem que continues, així que em vaig pendre les pastilles perquè la llet no em pugés, i van seguir ajuntant-me amb tot el que vaig necessitar. La llevadora Irene Blanco es un encant. Jo t'aconsello la SF, sempre i quan no vulguis un part 100 % natural, sense epidural, amb piscina...
jo no puc opinar de la clínica Sant Jordi, però si de la SF, vaig tenir a la meva filla fà 4 mesos i mig i quan torni a tocar estic seguríssima que repetiré. Sobre el tema de les nits, ens van oferir portar-la a la Nursery però no van insistir, mes aviat ens van animar a que dormis amb nosaltres i aixi ho vem fer sense cap problema. Sobre la lactáncia jo no soc gaire bona referència, ja que desde el principi de l'embaràs deia que no volia donar el pit, finalment ho vaig intentar i vaig tenir l'ajuda i suport de les enfermeres, inclòs quan als 2 dies vaig voler parar perquè em feia un mal horrorós, elles insistien posant la nena en diferentes posicions, amb mugroneres i van estar molt al meu costat, però com ja he dit la meva idea inicial i de sempre era lactància artificial i no van aconseguir convencem que continues, així que em vaig pendre les pastilles perquè la llet no em pugés, i van seguir ajuntant-me amb tot el que vaig necessitar. La llevadora Irene Blanco es un encant. Jo t'aconsello la SF, sempre i quan no vulguis un part 100 % natural, sense epidural, amb piscina...
Gràcies!!!
La nostra idea (tant meva com del pare) és poder dilatar sense haver-me d'estar en un potro immobilitzada i no perdre els nens de vista en cap moment (això el meu home no sabia que passava i se li van posar els pèls de punta, ves). Més que part natural, que també m'agradaria, també, jo vull part respectat, perquè ja veurem en què acaba, que amb bessons no se sap mai.
La nostra idea (tant meva com del pare) és poder dilatar sense haver-me d'estar en un potro immobilitzada i no perdre els nens de vista en cap moment (això el meu home no sabia que passava i se li van posar els pèls de punta, ves). Més que part natural, que també m'agradaria, també, jo vull part respectat, perquè ja veurem en què acaba, que amb bessons no se sap mai.

- Londonbaby
- :: zebra

- Entrades: 1074
- Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am
Mara, sé que la Nora2007 d'aquí dl forum és doula i ha acompanyat a una parella que esperava bessons i anava amb el Guillem. No sé com va acabar la cosa, però li pots preguntar.
Hi ha moltes noies que poden tenir part vaginal encara que siguin bessons, així que molts anims i t'encoratjo a lluitar pel que vols!
Hi ha moltes noies que poden tenir part vaginal encara que siguin bessons, així que molts anims i t'encoratjo a lluitar pel que vols!
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
No és només el part vaginal en sí, és el període de dilatació, que et diguin què fan als nens i que ho puguis veure. I si pel que sigui toca una cesària que hi pugui ser el pare. Només amb això ja descartem la SF, em sembla molt. Estem mirant altres opcions que ens convencen més, de moment. Encara tenim temps per seguir remenant una mica!
Gràcies!
Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |