Pare amb alt risc de desmai en el part

Experiències i pors del moment més desitjat.

sylblaga
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 20, 2011 8:42 am

Re: Pare amb alt risc de desmai en el part

EntradaAutor: sylblaga » dt. gen. 31, 2012 3:32 pm

La veritat és que em va sorprendre a mi i a tots els que el coneixen... abans del part, tots se n'enreien d'ell dient que no se'n sortiria... Però mira va ser un valent, crec que val la pena que ho provin, si un cop dins es senten malament sempre poden sortir o assentar-se

La veritat és que sí que és un :***:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dt. gen. 31, 2012 3:55 pm

Maretameua ha escrit:
MONTY ha escrit:Ostres maretameua!!! un desfibrilador???? que fort!!!! i això??? que li va pasar exactament??? ai,ai... veus, això es el que em fa patir amb el meu... que algun dia no retorni o se m'estigui molta estona inconscient...
Deu meu quin patir!!!!!!!!!!!!!!!! :-o00m :-o00m :-o00m

Segons els metges va tenir un paro. Però es que al meu home de petit li van arrencar les ungles dels peus sense cap mena d'anestèssia, i ara no suporta el dolor, sobretot dels que més estima i es comença a marejar i quan s'adona que va a caure ell solet s'asseu a terre per no fer l'espectacle.

ostres quina carnisseria, que animal no m'estranya que tingui pànic al dolor!!
guilla
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: guilla » dt. gen. 31, 2012 4:36 pm

el guillo també és molt aprensiu i sempre es mareja... i de vegades es desmaia. com que ell ja ho sap quan li comença a venir la suor freda ell solet ja s'estira al terra...
El dia que va neixer la nostra filla també es va marejar, com no! jo perdent sang, una munió de metges fent-me una eco i deliberant que estava passant i ell estirat a terra!! com que va ser cessària d'urgència no va veure res més i no es va tornar a marejar...
MONTY
:: peixet
:: peixet
Entrades: 260
Membre des de: ds. nov. 26, 2011 5:57 pm

EntradaAutor: MONTY » dt. gen. 31, 2012 5:30 pm

...
MONTY l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 10:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
guilla
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

EntradaAutor: guilla » dc. feb. 01, 2012 7:48 am

no sé, jo no m'ho prenc malament... més aviat feiem conya amb els metges, dins de la tensió del moment es clar, fins hi tot quan se m'enduien amb la camilla corrent cap al quirofan vaig i li dic que truqui a la seva mare que vingui,que no es quedi sol mentre espera que em fagin la cessària i li portin la nena...

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::